Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB- Horsens 30.3.25

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Ved du om de viser alle Nordic Bet kampe eller om det blot er udvalgte kampe?
    Det er alle kampene fra Nordic Bet ligaen:)

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      FS/SF går med at Marcus J. starter på bænken og Jay Roy Grot får sin første startplads og at MH er tilbage i målet

......................MH
      Nico...........BP.....Bürgy..........Adam
      ......................Trybull
      ..........Owuso.......Ejdum
      ....DD............Luca.......Jay-Roy
      vildt nok - altså syntes han så ret god ud da han kom ind...men for at starte ham skal han helst kunne holde til min. 60 min....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vildt nok - altså syntes han så ret god ud da han kom ind...men for at starte ham skal han helst kunne holde til min. 60 min....
        Bestemt og jeg er helt klar på at Marcus har fået meget tillid, men det har jo på det seneste været som angriber sammen med Luca. Hans foretrukne position er vel som mere klassisk kantspiller med mange dybdeløb og indlæg. Thomas Dahlsgård fra SFÅ siger at Marcus er den spiller der præstere flest højintense dybdeløb - det har jeg lidt svært ved at se Jay-Roy præstere, men det er jo en trænerbeslutning hvad der skal satses på. Måske der er plads til Marcus efter 60 min. hvis Jay Roy har løbet tanken tom. FS/SF spekuklerer i en +artikel om "uro på ledelsesgangen" hvis ikke SK får pisket tropperne frem til sejr i dag.

https://fyens.dk/ob/der-kan-blive-ur...9cdd4bb8044-19

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Bestemt og jeg er helt klar på at Marcus har fået meget tillid, men det har jo på det seneste været som angriber sammen med Luca. Hans foretrukne position er vel som mere klassisk kantspiller med mange dybdeløb og indlæg. Thomas Dahlsgård fra SFÅ siger at Marcus er den spiller der præstere flest højintense dybdeløb - det har jeg lidt svært ved at se Jay-Roy præstere, men det er jo en trænerbeslutning hvad der skal satses på. Måske der er plads til Marcus efter 60 min. hvis Jay Roy har løbet tanken tom. FS/SF spekuklerer i en +artikel om "uro på ledelsesgangen" hvis ikke SK får pisket tropperne frem til sejr i dag.

Hvad nytter det, hvis der ikke er et tilsvarende output?

Statistik er en sjov ting

Comment

ville da også være underligt andet. Man vil være ved at smide alt væk, hvad der lignede en stensikker oprykning kan pludselig komme i spil igen fordi man løber ind i endnu en lang negativ stime, sammeholdt med manglende udvikling i spillet. Og hvad Krogh viste eller ikke viste sidste forår. Jeg mener det vil være underligt andet...håber på han og holdet kan skaffe et par sejre - få ro på og sikre oprykningen.

Men jeg mener stadig han bør skiftes inden næste sæson starter op

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvad nytter det, hvis der ikke er et tilsvarende output?

Statistik er en sjov ting
              Som jeg starter med så skriver jeg jo at han har fået meget tillid og det har jo desværre ikke medført meget fra hans side, men dybdeløb er jo italesat af TB som en ting der skal være meget af. Jeg tror ikke at Jay-Roy kan præstere det samme antal og det var egentlig min pointe
              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

[QUOTE=mhbp;n357820]

v
                Fejl - undskyld

Comment

Lidt sent, men har en billet. Til RM eller Barfoed
                  "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Er der monstro et streaming link - sidder på Phuket i ca 30 gr.s skøn varme ⛱️

Comment

FS/SF går med at Marcus J. starter på bænken og Jay Roy Grot får sin første startplads og at MH er tilbage i målet

......................MH
                      Nico...........BP.....Bürgy..........Adam
                      ......................Trybull
                      ..........Owuso.......Ejdum
                      ....DD............Luca.......Jay-Roy
                      Jeg har bemærket da vi købte Burgy, at Viborg fans skrev, at han var fast mand på holdet som højre midtstopper, men røg af holdet senere, da han blev omplaceret til venstre midtstopper. Manden skulle være udpræget højrebenet. Nu noterer jeg mig, at vi for anden gang tilsyneladende spiller ham som venstre midtstopper. Det lyder spændende. Det er FS`s opstilling - håber dog SK er klogere.
                      God kamp
                      Last edited by pnl; 30-03-2025, 13:24.

Comment

Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
                        Er der monstro et streaming link - sidder på Phuket i ca 30 gr.s skøn varme ⛱️
                        https://redditsport.cc/channel.php?id=ex7669858 - nyd varmen

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Det er helt på sin plads at du mener noget andet, og det er muligt du mener de ting jeg melder er mærkelige. men lad os tage den efter kampen imorgen, der har vi et resultat at forholde os til.
                          Så kan man se om manden er helt blank......, jeg håber at OB mod forventning vinder, jeg kan bare ikke se det. Fart, vildskab, taktisk snilde, sult på sejr, og David Nielsen, Horsens er favoritter.
                          Luca gør det ikke selv, hvis det er ham man hænger hatten på, han skal sættes op. Netop SKs tilgang, og OBs manglende kvalitet på midtbanen gør Horsens til favoritter, jeg kigger bare objektivt på tilstanden. Vedr. Myhra, han tager ikke noget som andre keepere ikke tager, som en anden skrev, så har Martin Hansen ca samme niveau, læg dertil noget vildskab, som Myhra er fuldstændig blottet for, men han er da flink..... det skal han da have, den gode nordmand.
                          Så blev David Nielsen spist af mægtige Søren Krogh.

Ikke kun at vi har vundet. Vi har domineret kampen. Det var OB som viste vildskab, fight og sejrsviljen og tog sejren fuld fortjent.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Så blev David Nielsen spist af mægtige Søren Krogh.

Ikke kun at vi har vundet. Vi har domineret kampen. Det var OB som viste vildskab, fight og sejrsviljen og tog sejren fuld fortjent.
                            Aaarrrggghhhh

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Prøv nu lige at gå nøjagtig et år tilbage. Man starter ud med et komfortabelt forspring til nedrykningspladserne, eksakt det samme nu. Holdet er sgu ikke stærkere end det var sidste sæson, tværtimod, og de modstandere man møder er bestemt ikke ringere, men du kan jo kigge på den forholdsvis simple analyse efter kampen imorgen, jeg ligger mig fladt ned såfremt jeg tager fejl,men lad os da vide, hvad er din opofattelse af situationen? Og ja, Horsens er sgu kuponens mest sikre penge i kassen. Den eneste ubekendte hos OB er Grot, resten er jeg meget sikker på at David Nielsen har fuldstændig styr på.
                              Jeg behøver ikke vente ret længe på at bedømme din 100 % sikre vurdering hvordan synes du selv det gik ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Aaarrrggghhhh
                                Vi har matchet Horsens på alle parametre. Stats siger
                                54,5-45,5 boldbesiddelse
                                19-12 afslutninger
                                60,8-39,2 vundne dueller
                                22-12 tacklinger

OB viste at de ville det mere. OB tog initiativen. OB spillede om at vinde, Horsens spillede om ikke at tabe.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X