Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB- Horsens 30.3.25

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

100% - virkelig
    ??????
    dyb analyse du har gang i der
    Prøv nu lige at gå nøjagtig et år tilbage. Man starter ud med et komfortabelt forspring til nedrykningspladserne, eksakt det samme nu. Holdet er sgu ikke stærkere end det var sidste sæson, tværtimod, og de modstandere man møder er bestemt ikke ringere, men du kan jo kigge på den forholdsvis simple analyse efter kampen imorgen, jeg ligger mig fladt ned såfremt jeg tager fejl,men lad os da vide, hvad er din opofattelse af situationen? Og ja, Horsens er sgu kuponens mest sikre penge i kassen. Den eneste ubekendte hos OB er Grot, resten er jeg meget sikker på at David Nielsen har fuldstændig styr på.
    Last edited by jojo; 29-03-2025, 20:15.

Comment

[QUOTE=mhbp;n357802]

Dét kan det. Men for helvede vi skal vel også selv være i stand til at afgøre tingene, holder jo ikke konstant at skulle forlade os på andre holds resultater. Horsens hjemme - dem skal vi kunne slå. Punktum.

Og ellers så kunne det være man seriøst skulle overveje; træner, truppen og til dels sportsdirektørens beslutninger mht truppen...[/QUOTE]

Det tror jeg helt sikkert også de gør. TB må kunne se mindst ligeså klart som de fleste andre. Taber vi i morgen og imod Fredericia og levere præstationer på linje med hvad vi ellers har set i foråret, så begynder det at ligne noget vi husker fra foråret 2024. Det skal der reageres rettidigt på.

Men nu skal vi først lige tabe i morgen. Der har været landskampspause og det kan have været til gavn for os. Jeg glæder mig i hvert fald til at komme på stadion i morgen. Det er længe siden jeg har været det, og for alvor følt der er noget på spil. Kampen i morgen er vigtig, og måske Horsens endda har en lille busfuld gule fans med vi kan høre små pip fra i ny og næ, så det endda kommer til at dufte idt af superliga.

Comment

Er der nogen der kender en bar i København, som kan vise Viaplay? Har ikke kunne finde noget til de andre kampe, som ikke bliver vist på TV og er havnet på et tarveligt stream på computeren. Forstår godt hvis barerne heller ikke gide betale for det lort, men der må der være et par stykker.

Comment

Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
          Er der nogen der kender en bar i København, som kan vise Viaplay? Har ikke kunne finde noget til de andre kampe, som ikke bliver vist på TV og er havnet på et tarveligt stream på computeren. Forstår godt hvis barerne heller ikke gide betale for det lort, men der må der være et par stykker.
          Ikke fordi det er billigt men Viaplay har lige lavet et nyt abbonement kun med dansk fodbold til 299 det er trist alt halv pris i forhold til for 1 måned siden

Comment

[QUOTE=hankatten;n357804]
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Dét kan det. Men for helvede vi skal vel også selv være i stand til at afgøre tingene, holder jo ikke konstant at skulle forlade os på andre holds resultater. Horsens hjemme - dem skal vi kunne slå. Punktum.

Og ellers så kunne det være man seriøst skulle overveje; træner, truppen og til dels sportsdirektørens beslutninger mht truppen...[/QUOTE]

Det tror jeg helt sikkert også de gør. TB må kunne se mindst ligeså klart som de fleste andre. Taber vi i morgen og imod Fredericia og levere præstationer på linje med hvad vi ellers har set i foråret, så begynder det at ligne noget vi husker fra foråret 2024. Det skal der reageres rettidigt på.

Men nu skal vi først lige tabe i morgen. Der har været landskampspause og det kan have været til gavn for os. Jeg glæder mig i hvert fald til at komme på stadion i morgen. Det er længe siden jeg har været det, og for alvor følt der er noget på spil. Kampen i morgen er vigtig, og måske Horsens endda har en lille busfuld gule fans med vi kan høre små pip fra i ny og næ, så det endda kommer til at dufte idt af superliga.
            krydser fingrer for de får det vendt.

Problemet for mig er ikke at holdet kan levere dårligt i en kamp eller to - det kan ske. Men der har været en nedadgående tendens og en for lang stime med utilfredsstillende resultater, og det ligner desværre noget vi har set før. Og ikke kun under Krogh.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              100 % sikkert at Horsens slår OB imorgen, OB er med SK der hvor man reelt igen spiller for at undgå nedrykning til 1. div.. Medmindre man får godt gang i Grot, så kan jeg ikke se hvem der skal kunne gøre det for OB. Med Martin Hansen er man en smule forstærket, men den individuelle kvalitet er der bare ikke, den er sparret væk, og hjertet på holdet, midtbanen den er meget tynd. Det ligner et 1-2 nederlag.
              Synes det er er meget mærkeligt indlæg du skriver der.
              Selvfølgelig hjælper der at få Grot i gang men "så kan jeg ikke se hvem der skal kunne gøre det for OB" hvis Grot gør det ikke? Vi har ligaens topscorer som er ombejlet fra udenlandske klubber, hvorfor skulle han stoppe at score? Hvorfor skulle han ikke være en trussel for Horsens?
              Martin Hansen er en rigtig stærk anden målmandi 1. Div., ja. Men vi er "en smule forstærket" med ham? MH er ikke mere første målmand fordi han var faldet i niveau i længere tid. Og HC var ikke stabil nok. Så vi hentede Myhra som var bedre end begge og som også blev anfører.. Er tryg ned MH som målmand i morgen men en forstærkelse er det ikke.
              100% sikker at vi taber? Det er en skæv tilgang til kampen. Så skal drengene ja ikke løbe på banen i morgen. SK bebrejdes ofte for manglende vinder-attitude men der er vel taber-mentaliter at garantere et nederlag på forhånd. Hvad kan garantere dig er at en fodboldkamp aldrig er vundet eller tabt før den blev spillet
              Last edited by andlox; 29-03-2025, 20:45.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Synes det er er meget mærkeligt indlæg du skriver der.
                Selvfølgelig hjælper der at få Grot i gang men "så kan jeg ikke se hvem der skal kunne gøre det for OB" hvis Grot gør det ikke? Vi har ligaens topscorer som er ombejlet fra udenlandske klubber, hvorfor skulle han stoppe at score? Hvorfor skulle han ikke være en trussel for Horsens?
                Martin Hansen er en rigtig stærk anden målmandi 1. Div., ja. Men vi er "en smule forstærket" med ham? MH er ikke mere første målmand fordi han var faldet i niveau i længere tid. Og HC var ikke stabil nok. Så vi hentede Myhra som var bedre end begge og som også blev anfører.. Er tryg ned MH som målmand i morgen men en forstærkelse er det ikke.
                100% sikker at vi taber? Det er en skæv tilgang til kampen. Så skal drengene ja ikke løbe på banen i morgen. SK bebrejdes ofte for manglende vinder-attitude men der er vel taber-mentaliter at garantere et nederlag på forhånd. Hvad kan garantere dig er at en fodboldkamp aldrig er vundet eller tabt før den blev spillet
                Det er helt på sin plads at du mener noget andet, og det er muligt du mener de ting jeg melder er mærkelige. men lad os tage den efter kampen imorgen, der har vi et resultat at forholde os til.
                Så kan man se om manden er helt blank......, jeg håber at OB mod forventning vinder, jeg kan bare ikke se det. Fart, vildskab, taktisk snilde, sult på sejr, og David Nielsen, Horsens er favoritter.
                Luca gør det ikke selv, hvis det er ham man hænger hatten på, han skal sættes op. Netop SKs tilgang, og OBs manglende kvalitet på midtbanen gør Horsens til favoritter, jeg kigger bare objektivt på tilstanden. Vedr. Myhra, han tager ikke noget som andre keepere ikke tager, som en anden skrev, så har Martin Hansen ca samme niveau, læg dertil noget vildskab, som Myhra er fuldstændig blottet for, men han er da flink..... det skal han da have, den gode nordmand.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Det er helt på sin plads at du mener noget andet, og det er muligt du mener de ting jeg melder er mærkelige. men lad os tage den efter kampen imorgen, der har vi et resultat at forholde os til.
                  Så kan man se om manden er helt blank......, jeg håber at OB mod forventning vinder, jeg kan bare ikke se det. Fart, vildskab, taktisk snilde, sult på sejr, og David Nielsen, Horsens er favoritter.
                  Luca gør det ikke selv, hvis det er ham man hænger hatten på, han skal sættes op. Netop SKs tilgang, og OBs manglende kvalitet på midtbanen gør Horsens til favoritter, jeg kigger bare objektivt på tilstanden. Vedr. Myhra, han tager ikke noget som andre keepere ikke tager, som en anden skrev, så har Martin Hansen ca samme niveau, læg dertil noget vildskab, som Myhra er fuldstændig blottet for, men han er da flink..... det skal han da have, den gode nordmand.
                  Nu husker MHs sidste tid som første målmand som ret skuffende og han skulle dertid i bedste fald beregnes som middelmådig. Der var ja en god grund at skifte målmanden.
                  I hensigt af kampen i morgen synes det er svært at vurdere faforitrollen:
                  Pro OB:
                  - vi spiller på vores hjemmebane med en fremragende opbakning fra lægterne
                  - et stærkt midtforsvar
                  - ligaens bedste backs
                  - ligaens bedste angriber
                  Pro Horsens:
                  - de står i en sussesfukd stime
                  - en mere erfaren træner som er en god motivator
                  - OB er tyndt på midtbanen og spillet haltede i sidste tid

Vi vil se hvem tager det i morgen. Måske er det dagsformen, en individuel fejl eller en en glimrende enkelmandspræstation, dommeren eller bare at være lidt mere heldige som giver udslag for den en side eller den anden
                  Men selv hvis vi ville blive kørt over og løbe i et kæmpe nederlag så vil aldrig give en kamp som tabt på forhånd. Det er bare forkert og med den indstilling ville klubbens største succes aldrig blevet realitet.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Nu husker MHs sidste tid som første målmand som ret skuffende og han skulle dertid i bedste fald beregnes som middelmådig. Der var ja en god grund at skifte målmanden.
                    I hensigt af kampen i morgen synes det er svært at vurdere faforitrollen:
                    Pro OB:
                    - vi spiller på vores hjemmebane med en fremragende opbakning fra lægterne
                    - et stærkt midtforsvar
                    - ligaens bedste backs
                    - ligaens bedste angriber
                    Pro Horsens:
                    - de står i en sussesfukd stime
                    - en mere erfaren træner som er en god motivator
                    - OB er tyndt på midtbanen og spillet haltede i sidste tid

Vi vil se hvem tager det i morgen. Måske er det dagsformen, en individuel fejl eller en en glimrende enkelmandspræstation, dommeren eller bare at være lidt mere heldige som giver udslag for den en side eller den anden
                    Men selv hvis vi ville blive kørt over og løbe i et kæmpe nederlag så vil aldrig give en kamp som tabt på forhånd. Det er bare forkert og med den indstilling ville klubbens største succes aldrig blevet realitet.
                    Stærkt midterforsvar?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Stærkt midterforsvar?
                      Buergy og Paulsen er vel højeste niveau i 1. Div., Askou gjorde det fint sidst. Gomez og Ivan kan spille en klasse kamp men også komme med udfald som koster. Alt i alt er vi vel god inddækket for 1. Div.
                      Faktisk tror vores eneste problem er midtbanen. Uden Bondes skade eller med en kvalitetserstatning for ham i vintervinduet ville der næppe være en tvivl i dag at vi rykker op som nr 1 i rækken.
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Ikke fordi det er billigt men Viaplay har lige lavet et nyt abbonement kun med dansk fodbold til 299 det er trist alt halv pris i forhold til for 1 måned siden
                        Ved du om de viser alle Nordic Bet kampe eller om det blot er udvalgte kampe?

Comment

FS/SF går med at Marcus J. starter på bænken og Jay Roy Grot får sin første startplads og at MH er tilbage i målet

......................MH
                          Nico...........BP.....Bürgy..........Adam
                          ......................Trybull
                          ..........Owuso.......Ejdum
                          ....DD............Luca.......Jay-Roy

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Buergy og Paulsen er vel højeste niveau i 1. Div., Askou gjorde det fint sidst. Gomez og Ivan kan spille en klasse kamp men også komme med udfald som koster. Alt i alt er vi vel god inddækket for 1. Div.
                            Faktisk tror vores eneste problem er midtbanen. Uden Bondes skade eller med en kvalitetserstatning for ham i vintervinduet ville der næppe være en tvivl i dag at vi rykker op som nr 1 i rækken.
                            Men netop fordi at “den anden” ikke er helt sikker er det vel ikke super stabilt og der bliver tit skiftet ud .. tænker ikke at det er helt sikkert at Paulsen er “den anden”. SK har jo kaldet ham ud som alternativ til Luca.
                            Det var før Grot kom til men Grot har fået tømt knæene for væske her i pausen så er han klar?
                            Og er Paulsen god nok? Han var ikke god nok i SL og var ikke sikker starter i efteråret så det er vel stadig i mangel på bedre ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

OB favorit på oddset… nok pga. hjemmebane.
                              Man kan iøvrigt spille på Johannes Selven som målscorer!
                              Flot Danske spil…

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                                OB favorit på oddset… nok pga. hjemmebane.
                                Man kan iøvrigt spille på Johannes Selven som målscorer!
                                Flot Danske spil…
                                Det er jo en Danske Spil Classic... i et par kampe tidligere på sæsonen kunne man også spille på Sauli og Burey

Comment

Working...
                                X