Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Kolding

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Måske. Jeg har sagt det hele vinteren. Den er 100%. De andre hold er simpelthen heller ikke gode nok til at sætte store stimer sammen så de kan score 2,25-2,5p i snit. Det er mere ud fra den præmis at jeg er helt sikker. Ikke at vi selv skulle være gode nok til at få 2p i snit for at klare det hele selv. Det har vores store udsalg og skaden til Bonde ødelagt
    Risikoen er også at “i andre” kan se dumme ud om 3-4 kampe hvis vi fører med 14-15p og 7-8 kampe tilbage og det er smooth sailing from there

Der er stadig 2 hold der skal have 4 sejre mere end os i 11 kampe. Det har jeg simpelthen svært ved at se i en dårlig liga hvor hold slår hinanden på kryds og tværs. David Nielsen effekten kan selvfølgelig blive lidt træls i det regnstykke og i yderste konsekvens kan de måske hente os. Men i det regnstykke kræver det nok 2 sejre over Fredericia og så gør det jo bare muligheden for at hente os meget sværere for dem.
    Jeg kan også godt se at vi er elendige lige nu. Men vi skal nok få lidt sejre hist og pist. Og lidt uafgjort. Vi har stadig kun tabt 1 kamp i denne sæson. Husk det nu.
    Lad os håbe det - ville sgu være rart!

Når det så er sagt - så har jeg bare ikke megen tiltro til vi nok skal hente lidt sejre "hist og pist" der er ikke noget i spillet der indikerer det.

Og endeligt, selv om vi skulle skrabe de par sejre der skal til sammen ( og det ender vi nok med at gøre ) så syntes jeg stadig det vil være en elendig måde at komme i mål på. For det første må det slet ikke være den måde man går til det på. 11 kampe igen - de skal vindes alle sammen, det bør være udgangspunktet. Vinde 1 division og smadrer de andre - komme godt ud af sæsonen og stå bedst muligt frem mod næste.

Det er der desværre bare ikke meget der tyder på.

Og så minder det mig desværre utoligt meget om sidste forår - vi lå godt til, burde ikke komme i problemer - så kom den dårlige stime, men der skal bare lige et par sejre til så er vi sikre...de kom så bare for sent.
    Grundlæggende er jeg enig i at vi nok skal fedte den hjem med det udgangspunkt vi har, men det er godt nok ikke tilfredsstillende, og uden nogen fremgang spillemæssigt - det holder ikke

Comment

Med de mange skader og nye spillere og spillere på nye pladser og mange unge osv var dette point klart noget at tippe på.
      Jeg var med til at kræve Kent Nielsen fyret så jeg skal sgu passe på også at kræve SK fyret allerede nu.
      Jeg går ud fra Troels B, der også har erfaringer med at blive fyret som træner i OB, vil kunne vurdere, om Søren er den rette mand efter sommerpausen, men Sørens vilkår er meget vanskelige for tiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
        Med de mange skader og nye spillere og spillere på nye pladser og mange unge osv var dette point klart noget at tippe på.
        Jeg var med til at kræve Kent Nielsen fyret så jeg skal sgu passe på også at kræve SK fyret allerede nu.
        Jeg går ud fra Troels B, der også har erfaringer med at blive fyret som træner i OB, vil kunne vurdere, om Søren er den rette mand efter sommerpausen, men Sørens vilkår er meget vanskelige for tiden.
        ingen tvivl om at Krogh ikke har optimale forudsætninger. Men efter pausen vil der også være mange nye, mange unge og kort tid til at få dem til at fungere sammen - ellers finder vi os hurtigt i en nedrykningskamp igen.

Og bare lige en lille detalje - Kolding fik ny træner 6 januar...Krogh har været cheftræner i ca 1½ år nu. Så det må være muligt for den rigtige træner hurtigt at sætte et aftryk på holdet. Det mangler jeg for alvor at se fra Krogh

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...-ikke-godt-nok
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Har lige set Koldings mål igen. Redder Myhra efterhånden noget ud over det man skal ta’?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Har lige set Koldings mål igen. Redder Myhra efterhånden noget ud over det man skal ta’?
              Korte svar er nej.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Er der mange skader ? Er det ikke kun Burgy og Bonde.
                Tænker de fleste har nogle i ny og næ.
                Eller er der flere jeg ikke lige tænker på?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Det er rigtigt flot klappet ind, men en bold Myhre gerne måtte have snuppet. Dog langt fra et drop. Enig i at det er noget tid siden han virkelig har været kampafgørende, men det sagt er hans største force vel et højt og stabilt bundniveau mere end store tv redninger.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Det er rigtigt flot klappet ind, men en bold Myhre gerne måtte have snuppet. Dog langt fra et drop. Enig i at det er noget tid siden han virkelig har været kampafgørende, men det sagt er hans største force vel et højt og stabilt bundniveau mere end store tv redninger.
                    En lidt stærkere hånd, eller en ob spillers ben så var den aldrig gået ind.

Comment

Spændt på om ikke snart Martin Hansen skal stå igen, er han fit er de lige gode ham og Myhra. Myhra har virket meget rusten de første kampe her i foråret.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                        Spændt på om ikke snart Martin Hansen skal stå igen, er han fit er de lige gode ham og Myhra. Myhra har virket meget rusten de første kampe her i foråret.
                        Nej det skal han absolut ikke , vi skifter og skifter konstant i forsvar og på midtbanen, ingen får tid til at finde ro og opstillingen holder ikke en gang kampen igennem - skal vi så også bytte keeper ? Det ville da være den hidtil ringeste SK beslutning blandt mange dårlige

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ja … SK sejler stadig rundt .. visse spillere sejler stadig rundt …
                          Det er noget tid siden at vi har set en sejr .. ventede også på et mål længe i går og igen 1:1 …
                          Det skal da nok komme men da en fiasko hvis ikke man kan dominere 1.div.
                          Hvis man kan lave et forspring på 14 point før vinterpsusen burde man kunne udbygge det efter vinterpausen, ikke se ind i at forspringet bliver mindre.
                          Jeg er med på at man satser på talenter men bør de ikke være gode nok til 1. div. hvis de skal kunne gøre sig gældende i SL?
                          Var du ikke en af dem der fortalte os, at truppen var blevet for smal og for dårlig? Så sidder du vel ikke også nu og forventer den er bred og god nok til det?

Prik til side... Jeg er ikke stort uenig med dig. Som en der har været lidt mere positiv, skal det da ikke være nogen hemmelighed, at det ederhyleme kunne have været bedre. Jeg bliver nok aldrig fan af SK, men det er stadig under hvad jeg havde forventet af ham.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Myhra har haft 8 forskellige forsvars konstellationer foran sig. Krogh laver ikke andet end skifte på nærmest alle positioner. Det er fuldstændig vanvittigt.
                            Så du foreslår lige vi også bytter målmand?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Var du ikke en af dem der fortalte os, at truppen var blevet for smal og for dårlig? Så sidder du vel ikke også nu og forventer den er bred og god nok til det?

Prik til side... Jeg er ikke stort uenig med dig. Som en der har været lidt mere positiv, skal det da ikke være nogen hemmelighed, at det ederhyleme kunne have været bedre. Jeg bliver nok aldrig fan af SK, men det er stadig under hvad jeg havde forventet af ham.
                              Smal jo, dårlig nej men jeg mener jo reelt at OB har historie, størrelse og mulighed for at være i top3 i Danmark men en røvfuld af dårlige beslutninger har gjort at man ikke er det.
                              Når man som SL hold rykker i 1. div. bør man dominere og det gjorde man jo til dels også de første par måneder men trods al viden og alle advarsler er man faldet i tempo og niveau ..

Men der er langt fra burde til den rigtige verden …
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nu skal man som bekendt ikke tage sorgerne på forskud. Tænkt scenario. Vi taber fredag aften til Hvidovre og spiller som vi plejer.
                                Dvs som en pose nødder. 3 point i 4 kampe i foråret.

14 dages landskampause venter. Hvad gør man?

1 ingenting?
                                2 skifter træner?
                                Hvis OB og TB allerede går med planer om at skifte Krogh til sommer, måske er man allerede i fremskredne samtaler - evt med en tysker der pt går arbejdsløs - så kunne det da være en ide at forsøge at bringe ham ind lidt før.

Men har man ikke noget linet op, og skal skynde sig at finde et eller andet, så bliver det meget panik-handling...men det kan jo være vi ender der hvis ikke de får rettet op på skuden snart.

Comment

Working...
                                X