Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Kolding

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt OB-Kolding

Puha .. i flg. denne +artikel i FS/SF ersygdom er tilbage i OB-truppen igen inden kampen i morgen mod Kolding. SK er pt. syg og er stærkt tvivlsom til kampen. Burgy er ramt igen og har ikke trænet ons-tors-fre og er selvsagt stærkt tvivlsom. Yderligere har fys. T. Almestrand og Troels Banggård samt. Daniel Borgen var nede i sidste uge. Yderligere er DD ude med karantæne. Bonde er selvf. også ude af naturlige årsager.

https://fyens.dk/ob/sygdom-er-vendt-...9cdd4bb8044-20

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Puha .. i flg. denne +artikel i FS/SF ersygdom er tilbage i OB-truppen igen inden kampen i morgen mod Kolding. SK er pt. syg og er stærkt tvivlsom til kampen. Burgy er ramt igen og har ikke trænet ons-tors-fre og er selvsagt stærkt tvivlsom. Yderligere har fys. T. Almestrand og Troels Banggård samt. Daniel Borgen var nede i sidste uge. Yderligere er DD ude med karantæne. Bonde er selvf. også ude af naturlige årsager.

https://fyens.dk/ob/sygdom-er-vendt-...9cdd4bb8044-20
    Med Bürgy ude skal vi vel omskole vores nye topangriber Bjørninho til midtforsvarer igen. ;-)
    DD kunne god give plads til William Martin som starter.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Jeg tror vi stiller op:

Myhra

Michelson Paulsen Gomez Sørensen

Trybull

Owusu Ejdum

Martin/Hansborg/Jenner

Jenner/Hansborg Luca

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Med Bürgy ude skal vi vel omskole vores nye topangriber Bjørninho til midtforsvarer igen. ;-)
        DD kunne god give plads til William Martin som starter.
        i følge diverse podcast er der en hel del fart i Koldings angreb, så jeg tænker (frygter) at man er fristet til at holde Gomez i start 11 - og det må i så fald blive med BP for trods alt at have lidt styrmand på banen - Gomez og Ivan lyder lidt for spændende.- jeg er noget bekymret for kampen i morgen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
          Jeg tror vi stiller op:

Myhra

Michelson Paulsen Gomez Sørensen

Trybull

Owusu Ejdum

Martin/Hansborg/Jenner

Jenner/Hansborg Luca
          Jeg tror ikke Gomez starter (uden overhovedet at have fulgt med i træninger fra denne uge). Det virkede ret demonstrativt da SK tog ham ud lige efter han lavede det klodsede forsøg på en saksesparksclearing, der førte til målet imod Hobro. Tolker det som om det var dråben der fik bægeret til at flyde over så han nu får en del kampe på bænken. Medmindre de overvejer at gøre alvor af både Bjørn og Luca på toppen samtidig. Men selv der vil jeg ikke blive vildt overrasket hvis midterforsvaret pludselig kunne hedde Ivancevic og JBA.

Så jeg tror på:

Myhra
          Mickelson - Bjørn - Ivancevic - Sørensen
          Trybull
          Owusu - Ejdum
          Jenner
          Hansborg - Luca

Comment

Meldte SFÅ igår ikke at Ivan også var yderst tvivlsom med problemer i baglåret?

Tror det bliver Bjørn og Gomez

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg tror ikke Gomez starter (uden overhovedet at have fulgt med i træninger fra denne uge). Det virkede ret demonstrativt da SK tog ham ud lige efter han lavede det klodsede forsøg på en saksesparksclearing, der førte til målet imod Hobro. Tolker det som om det var dråben der fik bægeret til at flyde over så han nu får en del kampe på bænken. Medmindre de overvejer at gøre alvor af både Bjørn og Luca på toppen samtidig. Men selv der vil jeg ikke blive vildt overrasket hvis midterforsvaret pludselig kunne hedde Ivancevic og JBA.

Så jeg tror på:

Myhra
              Mickelson - Bjørn - Ivancevic - Sørensen
              Trybull
              Owusu - Ejdum
              Jenner
              Hansborg - Luca
              Jeg aner heller ingenting, men jeg håber da at SK tager de lidt længere briller på, og fortsat er så fortrøstningsfuld omkring vores forspring, at han ikke tilbyde mere spilletid til spillere med et halvt år til udløb end højest nødvendigt.

Det må være målsætningen at modne Gomez via spilletid, men det er klart, at når han levere som imod Hobro og kroner indsatsen med et fuck up, der koster et mål, så skal han også have klar besked ved at blive flået ud

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

i følge diverse podcast er der en hel del fart i Koldings angreb, så jeg tænker (frygter) at man er fristet til at holde Gomez i start 11 - og det må i så fald blive med BP for trods alt at have lidt styrmand på banen - Gomez og Ivan lyder lidt for spændende.- jeg er noget bekymret for kampen i morgen.
                Ja. Kan følge dig. Samme her. Skyder desværre på en 1-1 igen, men lad os håbe solen skinner på OB og 3 points.. Kampen er i hvert fald uden Usle, så det må næsten give en fordel ift. mod Hobro...

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Ja. Kan følge dig. Samme her. Skyder desværre på en 1-1 igen, men lad os håbe solen skinner på OB og 3 points.. Kampen er i hvert fald uden Usle, så det må næsten give en fordel ift. mod Hobro...
                  Yep, kun 11 modstander på banen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

jeg er enig - jeg prøver som regel at undlade at hate på dommeren - men Uslu er godt nok efterhånden svær at holde af - jeg synes han har en perlerække af svage præstationer i Odense bag sig.
                    I morgen skinner solen - og jeg håber på at jeg bliver positivt overrasket over godt spil og en sejr.

Comment

Jeg tipper 2-1 til Kolding. Desværre. Mavefornemmelsen er godt nok dårlig

Comment

Håber man viser Askou tilliden, særligt når man har meldt ud at Paulsen er angriber i foråret da man havde nok spillere til forsvaret mens angrebet var tyndt.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Håber man viser Askou tilliden, særligt når man har meldt ud at Paulsen er angriber i foråret da man havde nok spillere til forsvaret mens angrebet var tyndt.
                          Med Burgy ude skal Aaskou så spille sammen med Gomez elle Ivancevic - hvis ikke man bruger BP i forsvaret - det fremstår som selvmord i mine øjne - jeg så gerne Aaskou spille i morgen men i givet fald ved siden af BP eller Burgy (hvis klar) - der skal være en til at dirigere dernede.

Comment

Myhra
                            Nico. Bjørn. Gomez. Adam.
                            Trybull.
                            Owusu. Ejdum.
                            Markus.
                            Martin. Luca.

Hansen, Mihajlo, Askou, Yaya, Sandberg, Hansborg, Grot ..

Ravl og krat … nogen U19?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Med Burgy ude skal Aaskou så spille sammen med Gomez elle Ivancevic - hvis ikke man bruger BP i forsvaret - det fremstår som selvmord i mine øjne - jeg så gerne Aaskou spille i morgen men i givet fald ved siden af BP eller Burgy (hvis klar) - der skal være en til at dirigere dernede.
                              Tjoe men med Grot kan man vel godt have Bjørn i forsvaret og stadig have en at sætte ind hvis Luca løber træt … 15-30 min. kan han vel ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                              X