Hvad er det vi har hentet Kryger for, siger de..?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCV-OB
Collapse
X
-
Enig. Greve er pt vores bedste angriber. Bodul er en joke. Har også svært ved at tro at eksempelvis Desler havde fyldt mindre end Schoop eller O'Brien på den centrale midtbane. Pyyyha, det er tungt det her.Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlægSå har Greve formået at gøre hvad Bodil har brugt en hel kamp på ...
Comment
-
Hovsa... Det jeg mente var, hvad var grunden lige til at vi hentede ham..?Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægOmkring 800.000. Mener de i Horsens. Spild af penge.
Han har overhovedet ingen rolle i spillet, på de områder han ellers har forcer...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Kommer han heller aldrig til. Han er ikke andet end en, i bedste fald, god 1. div. spillerOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHovsa... Det jeg mente var, hvad var grunden lige til at vi hentede ham..?
Han har overhovedet ingen rolle i spillet, på de områder han ellers har forcer...
Comment
-
Det kan jeg ikke svare dig på.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHovsa... Det jeg mente var, hvad var grunden lige til at vi hentede ham..?
Han har overhovedet ingen rolle i spillet, på de områder han ellers har forcer...
Hansens netværk, rækker vel ikke længere end til Horsens.
OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
Comment