Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jay-Roy Grot

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jay-Roy Grot

https://ob.dk/nyheder/2025/marts/ob-henter-jay-roy-grot
    2,5 år kontrakt for Jay-Roy Grot.
    Velkommen til, Jay-Roy!
    En rigtig god signing for os. En fysisk stærk angriber, stærk i luften og som ved at løbe dybt.
    Alt i alt kan kun rose TBs arbejde i vintervinduet. Oprydningsarbejdet blev fortsættet og med Adam, Bürgi og Grot kom tre spiller med kvalitet at løfte holdet ind.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Måske skal vi være det nye Viborg Men det er trods alt bedre, end hvor vi ligger nu. Velkommen til Grot. Synes han var vældig underholdende at se på med de lange stænger.
    Sorrig og glæde de vandre til hobe,
    lykke, ulykke de gange på rad,
    medgang og modgang hinanden tilråbe,
    solskin og skyer de følges og ad.
    Jorderigs guld
    er prægtig muld,
    Himlen er ene af salighed fuld.
    - Kingo, 1681

Comment

Håber stadig at Luca tager minimum 1 år med OB i superligaen. Så er vi ok dækket ind på den 9`er

Nu skal der hentes en rigtig rigtig god midtforsvarer der kan sende Gomez på bænken. For han har ikke niveau til superligaen som det ser ud nu

Og så et par dygtige midtbanespillere. Så begynder det at lugte af superliga

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Håber stadig at Luca tager minimum 1 år med OB i superligaen. Så er vi ok dækket ind på den 9`er

Nu skal der hentes en rigtig rigtig god midtforsvarer der kan sende Gomez på bænken. For han har ikke niveau til superligaen som det ser ud nu

Og så et par dygtige midtbanespillere. Så begynder det at lugte af superliga
        Hvorfor spiller Ivancevic ikke?

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Hvorfor spiller Ivancevic ikke?
          Fordi han kun er marginalt bedre end Gomez, hvis overhovedet.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Fordi han kun er marginalt bedre end Gomez, hvis overhovedet.
            Gomez er efter min opfattelse bedre end Ivancevic - de har begge placeringsfejl som fører til mål imod, Gomez laver sjuskefejl, Ivancevic har temperamentsmæssige udfald, men Gomez er hurtigere og bedre på låget - samtidig har han et videresalgspotentiale og en lang kontrakt - for mig er valget indlysende.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Gomez er efter min opfattelse bedre end Ivancevic - de har begge placeringsfejl som fører til mål imod, Gomez laver sjuskefejl, Ivancevic har temperamentsmæssige udfald, men Gomez er hurtigere og bedre på låget - samtidig har han et videresalgspotentiale og en lang kontrakt - for mig er valget indlysende.
              Synes det er bekymrende at Gomez ikke bliver bedre på den koncentrationsmæssige del af spillet. Noget som det er meget svært at ændre på. Virker som om at er på overarbejde.hele tiden og derfor tager dårlige beslutninger. Jeg har desværre opgivet hans samlede pakke, selvom han jo har stære sider. Men svaghederne er for afgørende i min optik.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Tjo. Et langt stykke henad vejen har jeg også kunne forstå, at Gomez foretrækkes. Eller har været det hidtil. Der er rigtigt nok indlysende grunde til det. Men det er også bare ved at nå en grænse, hvor der er for mange af de sjuskefejl og det har været for mange kampe uden tegn på bedring.

Enig omkring Ivancevic's største problemer. Tror trænerne ser ham som et omvandrende rødt kort/straffe og ganske enkelt ikke stoler på ham. At han også bliver meget skadet så de heller ikke har kunne regne med at have ham kontinuerligt til rådighed har heller ikke hjulpet.

Comment

Velkommen til Odense. Nogen der ved, hvornår man kan forvente ham i kamptruppen? OB skriver selv han bliver præsenteret inden Kolding-kampen, og Troels Bech udtaler "Vi ved dog, at vi skal vente tålmodigt lidt tid endnu, inden Jay Roy forventes i kamp – og vi glæder os, siger OB’s sportsdirektør Troels Bech."

Hvad betyder det? Er det først i slutspillet mon, eller?

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Velkommen til Odense. Nogen der ved, hvornår man kan forvente ham i kamptruppen? OB skriver selv han bliver præsenteret inden Kolding-kampen, og Troels Bech udtaler "Vi ved dog, at vi skal vente tålmodigt lidt tid endnu, inden Jay Roy forventes i kamp – og vi glæder os, siger OB’s sportsdirektør Troels Bech."

Det ved de sikkert først selv når de har set hans test og hvordan hans krop reagerer på træningen - men mon ikke han er klar til indhop efter landskamppausen ? Det kan vi da håbe - så kan han få mere spilletid efterhånden som kampformen indfinder sig. Gad vide om det så er farvel til BP forlængelse - på seneste omtaler de jo nærmest ham som angriber

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

mon ikke han trods alt har holdt sig i rimelig form?

Men med kun to kampe til slutspillet starter er det jo nok et godt bud - så har man også lige landsholdspausen med...hvad er det - 3 uger, mon så ikke han er klar til at få minutter?

Comment

Har folk fået kigget goal-show´et igennem. Han sparker godt med begge ben og er god på hovedet. Hvis han stadig har det i sig, når han kommer fysisk- og kampform, er han jo en af de bedste angribere OB har haft i årevis. Tap ins, skud udefra med begge ben. Jeg er sgu glad

Comment

Har folk fået kigget goal-show´et igennem. Han sparker godt med begge ben og er god på hovedet. Hvis han stadig har det i sig, når han kommer fysisk- og kampform, er han jo en af de bedste angribere OB har haft i årevis. Tap ins, skud udefra med begge ben. Jeg er sgu glad
                          Hov hov. Husk Luca

Comment

Og karatespark ;-)
                            den havde jeg glemt…

https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...10/video.shtml

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hov hov. Husk Luca
                              Luca er også god - enig - men jeg synes nu at Grot alligevel ligner en, der lige er en tand bedre, HVIS han kan finde det niveau igen.

Comment

Working...
                              X