Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Hillerød-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Måske man bare skal prøve Jenner på den 10`er for at få Ejdum ned som 8`er sammen med Owusu
    Ejdum og Owusu ville ihvertfald være klart den stærkeste duo på midten som jeg ser det, så det kunne bestemt være spændende. Så kunne WM, Jenner og Don. D kæmpe om 10eren og pladsen ved siden af Luca med Hansborg som super sub.

Med det lange lys på håber jeg dog klart at vi hurtigt sikre os matematisk oprykning så Owuse kan få sin back og NM kan agere sub.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ved at han følte sig meget tryg i Danmark så måske han er her på ferie. Men ville ikke klage hvis han udvikler interesse for OB ...
      Så længe Thorborg er ved magten, vil en type som Zorniger ikke blive træner i OB. Det tør man ikke. En træner som i den grad, stiller krav til spillere og ledelse. Mit bud er, at de er svært tilfredse med Krogh. Det bringer bare ikke klubben videre.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Så længe Thorborg er ved magten, vil en type som Zorniger ikke blive træner i OB. Det tør man ikke. En træner som i den grad, stiller krav til spillere og ledelse. Mit bud er, at de er svært tilfredse med Krogh. Det bringer bare ikke klubben videre.
        Desværre har du helt ret.

Det skræmmende er at man efter sådan en kamp mod Hillerød kan sidde og tænke: Hvad fanden har OB egentlig fået ud af den træningslejr I Spanien? OB lignede jo mod Hillerød et hold i undertal, som ikke havde spillet sammen i mere end 2 dage. Det er himmelråbende ringe og Christian Lønstrup griner stadig med sin discount-trup.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Ejdum og Owusu ville ihvertfald være klart den stærkeste duo på midten som jeg ser det, så det kunne bestemt være spændende. Så kunne WM, Jenner og Don. D kæmpe om 10eren og pladsen ved siden af Luca med Hansborg som super sub.

Med det lange lys på håber jeg dog klart at vi hurtigt sikre os matematisk oprykning så Owuse kan få sin back og NM kan agere sub.
          Super sub?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Første halvleg var ikke køn, men jeg er ikke overrasket og heller ikke super utilfreds.

Med skader, sygdom og en bøvlet optakt til kampen, mod et Hillerødmandskab der altså virkelig spiller noget fornuftig bold, er det ingen skam, at få et point.

Med lidt held og bedre form så banker Luca bolden ind fra 10
            meter efter 4-5 minutter. Vi taber dog slaget på midtbanen og første halvleg spilles på Hillerøds præmisser. Fra minut 50. og fremefter står der OB på det meste, og jeg ser et hands-straffespark begået af Monday Etim, men vi udligner og slutter af med at have bevist at når tingene er bøvlede, svære og det hele driller, så får vi alligevel point. Det er vel også en slags resiliens.

Nu skal det følges op med en hjemmesejr, og lidt mere af 2. Halvlegs energien.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Desværre har du helt ret.

Det skræmmende er at man efter sådan en kamp mod Hillerød kan sidde og tænke: Hvad fanden har OB egentlig fået ud af den træningslejr I Spanien? OB lignede jo mod Hillerød et hold i undertal, som ikke havde spillet sammen i mere end 2 dage. Det er himmelråbende ringe og Christian Lønstrup griner stadig med sin discount-trup.
              Jeg er ikke enig i din analyse angående undertal, men du har ret i, at Hillerød får meget ud af få midler.

Comment

Enig. Syntes han gjorde det godt i en kamp hvor OB ikke er gode. Men vi får 1p og lærte nogle ting. Eller mange ting. Nu har de 8-9 dage til at få rettet til og måske få ændret på lidt positioner.
                Øh, NÅ! - Det lyder da godt nok vildt.
                Skal vi nu også til at lære noget? - og endda ligefrem mange ting?
                Hvorfor er det så lige, vi ikke har lært et klap af alle de tidligere gange, vi har spillet som en pose nødder?

Comment

Lønstrup er en bedre træner end Krogh, ser det ud som. Men ok så har Krogh endnu ikke kunnet spille med den startopstilling hans sportschef har forestillet sig.
                  Vi får se. Det skal blive en del bedre.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Jamen enig, jeg prøver heller ikke at argumentere for at Don D. skal smide Jenner på bænken, men jeg tror det bliver det der kommer til at ske. Don D. har noget x faktor og jeg tror ikke at vi skal se mange dårlige kampe før SK begynder at ryste på hånden.
                    Han vil helt sikkert foretage justeringer, og i dag reagerer han jo også på at det han ser er skidt og skifter WCM med AS. Det kan man ikke fortænke ham i som kampen skrider frem. Han skulle måske blot have indledt kampen med Owusu på den 8'er og så have startet med McCoy på backen, hvis AS ikke er klar til 90 min.
                    Nu tror jeg i hvert fald han har lært at Owusu bliver en vigtig brik på den 8'er. Grubbe arbejder fint, men spiller jo bare i det gear han nu har. Her kommer Owusu jo ind og diktere at nu sætter vi lige tempoet et gear op, og får stort set hele holdet med, så man i mange facetter i 2. Halveg kan se vi er et klart bedre fodboldhold end Hillerød.
                    Det er ham som i fraværet af Bonde bliver stiveren på den midtbane som kan udvikle spillere som WCM og Sandberg.
                    Jenner tror jeg får chancen igen de næste par kampe, men så er jeg også enig i at der skal begynde at blive leveret noget nævneværdigt, hvis ikke man skal retfærdiggøre Don D får chancen.

Comment

Der var for nylig en der udtalte, at spiller man længe nok i 1. Div., så ender man med at spille som et 1. Div. Hold. Det gør OB nu, 3 uafgjorte i streg, Zorniger klart ja tak, der accepteres anonymitet ikke. Glæder mig såfremt det sker.

Comment

Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

Øh, NÅ! - Det lyder da godt nok vildt.
                        Skal vi nu også til at lære noget? - og endda ligefrem mange ting?
                        Hvorfor er det så lige, vi ikke har lært et klap af alle de tidligere gange, vi har spillet som en pose nødder?
                        Undskyld hvis jeg ikke lige helt ved hvordan jeg skal respondere til sådan et ukonstruktivt og lidt nedladende indlæg fra din side

Men jeg havde ærlig talt forventet et haltende og ikke super godt spillende OB hold idag. Dårlig optakt og et meget risikabelt vindue hvor man ikke erstatter 2 vigtige balance midtbane spillere. Første kamp kan være bøvlet. Og det blev det også mod et godt sammenspillet Hillerød hold.

Så trænerteamet lærte vel noget idag som kan rettes?

* Bjørn Paulsen/Ivan bør spille over Gomez
                        * De 2stk 8`ere er nød til at hedde Ejdum og Owusu
                        * Markus er ikke frontangriber. Han gjorde det bedre som 10´er og har også motoren og teknikken til det
                        * Vi er nød til at spille bolden op nedefra. Vi vinder for lidt første og anden bolde ved at sparke den op på Luca

Så få lavet de ændringer med 2 retvendte backs og få trænet en masse pas med dette hold

Myhra

Nico Paulsen Bürgy Adam
                        Trybull
                        Ejdum Owusu
                        Jenner
                        Luca DD

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          Der var for nylig en der udtalte, at spiller man længe nok i 1. Div., så ender man med at spille som et 1. Div. Hold. Det gør OB nu, 3 uafgjorte i streg, Zorniger klart ja tak, der accepteres anonymitet ikke. Glæder mig såfremt det sker.
                          Kæmpe nej tak til ham. Tvivler stærkt på at vi kunne være interesseret i ham. Og omvendt

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Jeg ved TB har sagt noget lign. (hvis ikke det samme) så det er de klart opmærksomme på i OB. AaB kæmpede også med det samme forrige sæson i NB-ligaen. Jeg har uendelig svært ved at forestille mig at der IKKE bliver handlet på det til sommer både hvis OB rykker op i SL, og også hvis det værste scenarie skulle overgå os og vi ikke kvalificerer til SL næste sæson. Opgaven vil dog nok være nemmere i at tilføre de rigtige forstærkninger i SL. AaB fik også en meget svingende start på SL-livet med en del store nederlag, men at tydeligvis lært at spille SL igen. Indsatsen i går var under middel, men vi så også at WM ikke er 8er i vores system endnu. Det gav noget mere tyngde at Owuso kom derop. Næste kamp (hvis jeg var SK) ville jeg stille med Adam på vb og McCoy på hb og Owuso som 8er med Juul-Sandberg som back-up
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg ved TB har sagt noget lign. (hvis ikke det samme) så det er de klart opmærksomme på i OB. AaB kæmpede også med det samme forrige sæson i NB-ligaen. Jeg har uendelig svært ved at forestille mig at der IKKE bliver handlet på det til sommer både hvis OB rykker op i SL, og også hvis det værste scenarie skulle overgå os og vi ikke kvalificerer til SL næste sæson. Opgaven vil dog nok være nemmere i at tilføre de rigtige forstærkninger i SL. AaB fik også en meget svingende start på SL-livet med en del store nederlag, men at tydeligvis lært at spille SL igen. Indsatsen i går var under middel, men vi så også at WM ikke er 8er i vores system endnu. Det gav noget mere tyngde at Owuso kom derop. Næste kamp (hvis jeg var SK) ville jeg stille med Adam på vb og McCoy på hb og Owuso som 8er med Juul-Sandberg som back-up
                              Du vil ikke spille Nico?

Ellers meget enig

Comment

Du vil ikke spille Nico?

Ellers meget enig
                                Som udgangspunkt synes jeg ikke Nico har gjort det specielt godt hverken som vb eller hb i opstarten og heller ikke til spillede til par i går, men det afhænger selvf. af øjnene der ser. Jeg tror på at McCoy kan tage de sidste skridt og bliver en stærk hb for OB i fremtiden så han har brug for tilliden.. og når Nico nu enten har afslået et kontrakt tilbud eller bare vil væk så synes jeg det vil være på sin plads. Det er selvf. SKs vurdering og beslutning, og den bakker jeg så op om hvad den så måtte blive.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X