Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hillerød - OB, 21.02.25 kl. 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt Hillerød - OB, 21.02.25 kl. 19.00

Lader til at start11 stadig er usikker mht. skader og sygdom samt rokering på pladser.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...fokus-pa-malet

Start nu bare med en sejr og slå spøgelserne ihjel ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Og det er i Farum kampen bliver spillet.

Comment

FS/SF går med denne start11ér

..................Viljar
      Owuso....Bürgy....Gomes.....Nico
      ................Trybull
      .......Grubbe........W.Martin
      .................Ejdum
      ......Marcus J......Luca
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Er der nogen der har lyttet til denne og kan referere lidt?

https://fyens.dk/ob/ob-traener-har-l...6534c65b41a-13

Comment

Vi har snakket med Søren Krogh om træningslejren og kampen mod Hillerød i aften.

Nu starter sæsonen igen: Søren Krogh har det som dagen før juleaften - OBstruktion

Comment

Truppen:
            https://ob.dk/nyheder/2025/februar/t...ts-forste-kamp
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

https://fyens.dk/ob/punkt-for-punkt-...emiere-i-farum
              Leif ikke optimist - Odds på 1X

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                Selvfølgelig er han ikke optimist vi har en elendig trup uden 1 rigtig 8er men 4 højre backs.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Selvfølgelig er han ikke optimist vi har en elendig trup uden 1 rigtig 8er men 4 højre backs.
                  Jeg er meget glad for at vi har gjort spilletiden kort for vores talenter generelt. Specielt fordi at vi har lavet det forspring der gør at vi 100% rykker op
                  Men hvis man ser Sandberg bagerst i midtbanekøen og bruger 2 backs som 8’ere syntes jeg at man er gået for langt i det minimalistiske mode man har gang i.

Fuldstændig unødvendigt at eksperimentere med noget der alligevel ikke er gangbart i superligaen. Brug Sandberg og Martin. Det vil give mening IMO

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg er meget glad for at vi har gjort spilletiden kort for vores talenter generelt. Specielt fordi at vi har lavet det forspring der gør at vi 100% rykker op
                    Men hvis man ser Sandberg bagerst i midtbanekøen og bruger 2 backs som 8’ere syntes jeg at man er gået for langt i det minimalistiske mode man har gang i.

Fuldstændig unødvendigt at eksperimentere med noget der alligevel ikke er gangbart i superligaen. Brug Sandberg og Martin. Det vil give mening IMO
                    Du vin simpelthen bruge en 17 årig og en der vel ikke var spillet 90 min sammenlagt på første holdet. Du undervurderer virkelig. Første division. Som en der har været en del 1 første division de sidste mange år så ved jeg at niveauet i de fleste klubber er en del højere efter jul end det var før jul.

Comment

Vil nok ikke kalde den elendig, men i hvert fald mangelfuld og skævt sammensat. Det er muligt at Krogh ikke er guds gave til trænergerningen, men han heller ikke fået nemme arbejdsbetingelser med den trup han indtil nu, har fået at arbejde med. Og så køber jeg simpelthen ikke Bechs forklaring med at man ikke kunne finde spillere der kan forstærke OB og samtidig vil OB. Der må være lovende spillere både i 1. Division i Danmark og øvrige Skandinavien, som kunne være lokket, så vi stod med en mere klar trup.

Comment

Du vin simpelthen bruge en 17 årig og en der vel ikke var spillet 90 min sammenlagt på første holdet. Du undervurderer virkelig. Første division. Som en der har været en del 1 første division de sidste mange år så ved jeg at niveauet i de fleste klubber er en del højere efter jul end det var før jul.
                        Han fylder så 19 om en måned….. Så det…Og ja. Vi bruger også William Martin til tider. Han er 17

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han fylder så 19 om en måned….. Så det…Og ja. Vi bruger også William Martin til tider. Han er 17
                          9ræcis en 17 årig ( Martin) også Sandberg der vel ikke engang har spillet 90 mind gældende første holds fodbold endnu.

Comment

9ræcis en 17 årig ( Martin) også Sandberg der vel ikke engang har spillet 90 mind gældende første holds fodbold endnu.
                            Det skal jo starte et sted på et tidspunkt. Det er jo det de siger at de vil. Walk the walk.. Så må de jo pille ham ud hvis det ikke er godt nok

Sagde intet om at de 2 skulle starte inde samtidig

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Vil nok ikke kalde den elendig, men i hvert fald mangelfuld og skævt sammensat. Det er muligt at Krogh ikke er guds gave til trænergerningen, men han heller ikke fået nemme arbejdsbetingelser med den trup han indtil nu, har fået at arbejde med. Og så køber jeg simpelthen ikke Bechs forklaring med at man ikke kunne finde spillere der kan forstærke OB og samtidig vil OB. Der må være lovende spillere både i 1. Division i Danmark og øvrige Skandinavien, som kunne være lokket, så vi stod med en mere klar trup.
                              Selvfølgelig kunne vi have stået med en mere klar trup. Til at sikre oprykning. Men det skal vi simpelthen kunne sikre uanset. Ellers har Krogh fejlet - og Bech ligeså ved at undervurdere opgaven.

Men jeg tror meget på, at hvis vi skal hente spillere nu, så skal det være nogle der kan hjælpe os til at blive et over-middel Superliga-hold. Henter vi flere middelmådige spillere med max niveau til 1. division eller bunden end Superligaen, end absolut nødvendigt, er det i bund og grund spild af penge. Sådan ser jeg det.

Jeg vil da gerne rykke op og være gode i næste sæson. Men lad os være ærlige: ikke meget tyder på, at det sker. Vi har været dårlige så længe. Og nærmest værre: vi har været kedelige, nærmest ligegyldige.

Hvis vi tør at satse på talenter bifalder jeg det. Ikke fordi det nødvendigvis vil gøre os bedre om et år eller to. Men fordi det kan være vej til, at vi i det mindste kan blive interessante om 5 eller 10 år. Måske endda også gode. Vi skal rykke op, få helt styr på hvordan vi rent faktisk gerne vil spille fodbold og vælge en retning og holde os til den. For mig handler det om, at hvis vi er konsekvente med det fremover, så er der om måske 5 år ingen tvivl om, at et talent som Hjalte Boe selvfølgelig vil fortsætte i OB fordi vi spiller fed fodbold og tør give de unge chancen. Så vil den tids Oliver Sørensen spille i OB. Måske kan vi endda hente store talenter fra andre dele af landet.

Jeg grinede lidt for mig selv da jeg hørte Bechs melding om "Danmarksmestre i transition". Sporene skræmmer. Men det er da noget ret konkret at gå efter. Så længe det ligner de rent faktisk har en plan (har en smal trup så der er rig mulighed for spilletid til de unge) er jeg positiv. Men det er klart, vi må ikke smide en oprykning med det forspring vi har.

Comment

Working...
                              X