Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jo, jeg svarer på et indlæg omkring PC og henviser til at vi har samme "udfordring" i Ådalen. Hvad er problemet med det ?
    Er du så tæt på "maskinrummet", at du kan udtale dig så skråsikkert om det? Eller er det fordi, du ikke er tilfreds med de tilgange, der har været? Eller...?

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Ok, jeg tænkte at det var nu eller aldrig, hvis han skulle prøve at spille seniorfodbold i OB. Det bliver så aldrig. Jeg ved ikke hvad Eriksen tænker. Man burde mene, at han havde været nok i udlandet, og gerne ville hjem. Han har vel også tjent nok til, at hele hans familie aldrig skal tænke på penge igen. Jeg ved faktisk ikke hvad der driver ham til Wolfsburg som 33 årig.
      Danskerkoloni …

https://bold.dk/fodbold/klubber/wolf...eg-glaeder-mig
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Bold melder derimod en 2-årig kontrakt. Uanset hvad, så kommer vi med al sandsynlighed ikke til at se Eriksen i striwer; jeg tvivler i hvert fald stærkt på, at han kan bidrage - i hvert fald på banen i et spillestil der dikterer højt tempo og aggressivt pres - om to år.
        giver meget lidt mening om to år - at spille med Eriksen og Falk inde centralt, begge på vej mod de 36 på det tidspunkt.

Men det er jo svært at spå - især om fremtiden. Forhåbentlig har OB rykket sig, stadig med Zorniger ved roret, men hvordan ser spillersammensætningen ud til den tid? Hvad kan vi tiltrække? Spiller Arp stadig i striwer - tvivler jeg på. I Eriksen vil der være, en ældre, verdensstjerne som OB potentielt vil have en mulighed for at tiltrække. Har vi så nogle unge spillere med en masse energi inde centralt, så måske.

Men realistisk set så skulle det nok have været nu, skullet det have givet nogen mening.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          jeg tror mere det er muligheden for VM med landsholdet der har trukket. Der har Eriksen nok vurderet der trods alt skulle mere til en OB og superliga.

Og så var tilbudene åbenbart ikke bedre andre steder - og så endte han i Wolfsburg.

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Er du så tæt på "maskinrummet", at du kan udtale dig så skråsikkert om det? Eller er det fordi, du ikke er tilfreds med de tilgange, der har været? Eller...?
            Lidt en uskik at svare på et spørgsmål med et/flere spørgsmål

Nej, jeg er ikke tæt på maskinrummet i Wolfsburg... langt fra !

Tilgangene ser umiddelbart fine ud, men tilskriver dem ikke TBs "netværk", men AZ/JR (som på ingen måder svarer til udmeldingen fra foråret fra JN).
            Last edited by Online; i går, 22:28.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Lidt en uskik at svarer på et spørgsmål med et/flere spørgsmål

Nej, jeg er ikke tæt på maskinrummet i Wolfsburg... langt fra !

Tilgangene ser umiddelbart fine ud, men tilskriver dem ikke TBs "netværk", men AZ/JR (som på ingen måder svarer til udmeldingen fra foråret fra JN).
              Undskyld at jeg beder dig om at præcisere dine postulater. Jeg ved nu, at du ikke er tæt på maskinrummet i Wolfsburg, men at du udtaler dig om noget du ikke ved en skid om. Da jeg ikke må stille spørgsmål, tillader jeg mig at antage, at du heller ved en skid om netværk i OB.

Comment

Undskyld at jeg beder dig om at præcisere dine postulater. Jeg ved nu, at du ikke er tæt på maskinrummet i Wolfsburg, men at du udtaler dig om noget du ikke ved en skid om. Da jeg ikke må stille spørgsmål, tillader jeg mig at antage, at du heller ved en skid om netværk i OB.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Sikke en måde at svare på

Du må da stille alle de spørgsmål du vil, men vel også svare selv.

Thjaaaa.... jeg ved en del "skid" om fodbold/Ådalen og udtaler mig/skriver ud fra det. Men pga. én som dig og visse andre er det mere og mere sjældent jeg gør det. Men fred være med det

Comment

Working...
                  X