Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ej, det er væltet ind med mål grundet en manglende 6’er og et ordentligt forsvar.
    Det er ikke skørt at forvente holdet bliver forstærket.
    Holdet er ikke styrket væsentligt i forhold til 1. div. og TB har flere gange indikeret noget andet … men lad os nu se ..
    Læs det skrevne. Stråmænd har jeg ingen interesse i at svare på.

Holdet skal forstærkes. Det kan en blind se. Forventningerne til wow-faktor og antal er hvad jeg kommenterer på.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Du har helt sikker ret at det bruger tid.
      Men ud over at vores forsvar næppe er Superligadygtigt har vi en bænk hvor vi os på næsten alle positioner skifter os dårligere. Det er kun målmand og backpositioner (hvor vi er ret god inddækket med Leeroy, Adam og Marcus) hvor det ser o.k. ud. Og det betyder at skader eller karantæner som helt sikker kommer svækker os virkelig meget.
      Uden mere kvalitet i truppen bliver det svært at overleve. Der skal i hvert fald en cf og en 6er ind
      Jamen, enig :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Læs det skrevne. Stråmænd har jeg ingen interesse i at svare på.

Holdet skal forstærkes. Det kan en blind se. Forventningerne til wow-faktor og antal er hvad jeg kommenterer på.
        det er vel Troels selv der har pustet til det. Han har lavet flotte signings, hentet en dygtig træner og sigter tydeligvis efter en højere hylde.

Jeg har personligt længe talt for at jeg håber Troels har en plan B klar - det kan bare blive nødvendigt med nogle "overgangsfigurer", spillere som måske ikke er lige den ønskesigning man gik efter, men som kan gøre et job, og det er den opbygning som rigtigt nok kommer til at tage tid. Man går ikke fra en ikke-ideel trup til det perfekte set up på et vindue. Og i mellemtiden så skal der vindes nogle kampe så vi ikke skal ned og vende endnu engang og starte helt forfra.

Comment

Jeg holder fast ved at vi henter minimum 1 spiller, hvor vi spærer øjnene op, som da vi så Arp i Herning. Tro der mindst er 1 kanin.
          Der kommer mindst 2 ind. Bech skal også passe på sig selv her, hvis ikke han giver Zorniger noget brugbart, så er Bech ham der står for skud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Jeg holder fast ved at vi henter minimum 1 spiller, hvor vi spærer øjnene op, som da vi så Arp i Herning. Tro der mindst er 1 kanin.
            Der kommer mindst 2 ind. Bech skal også passe på sig selv her, hvis ikke han giver Zorniger noget brugbart, så er Bech ham der står for skud.
            helt enig.

jeg mener så 3 ind er et absolut minimum - en til hver kæde. Vi har intet at skifte med på midten - så der skal en ind. Intet at skifte med i angrebet - så der skal også en ind. Og forsvaret mangler i den grad fart - så der skal også en ind.

At der så sagtens kunne bruges to til hver kæde er en anden sag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Lige nu har vi jo et par spillere i startopstilling der kun kan bidrage med nedrykning. FCK-kampen er jo nok på forhånd selv om de stiller med et halvt B-hold. Men så er det også sidste kamp uden de nye spillere, som Troels har ansvaret for

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Lige nu har vi jo et par spillere i startopstilling der kun kan bidrage med nedrykning. FCK-kampen er jo nok på forhånd selv om de stiller med et halvt B-hold. Men så er det også sidste kamp uden de nye spillere, som Troels har ansvaret for
                Vi har en kamp mod FCN næste søndag også. Tænk hvis vi taber den, og Arp får karantæne.
                Ved næsten ikke hvem der har en tyndere trup i superligaen end OB.

Comment

Working...
                X