Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Jeg er lodret uenig - TT har vist sig ikke at passe overhovedet i den nye måde at spille på ( ganske vist ud fra meget få træningskampe) jeg ser ham ikke som en løsning, for langsom i boldomgang, for afventende i presspillet. HVis AZ troede det mindste på ham var han da i truppen. Grubbe er et bedre alternativ - selvom det absolut ikke er godt nok.
    Vi skal have noget nyt ind både til midtbane og centralt forsvar, meget gerne også i angrebet. Indtil andet er bevist tror (håber) jeg fortsat på at det lykkes inden deadline - men jeg er ligeså nervøs som en hankat på vej til dyrlægen
    Grubbe har ikke teknikken og er for dårlig til at orientere sig. Han er slet heller ikke løsningen. Jeg vil gå så langt som at sige at vi er fucked, hvis der ikke hentes en ret komplet 6er.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

På den anden side så har vi en fit 6’er som AZ vælger at se bort fra. Han er muligvis hverken hurtig eller har presspil som største force men at man ikke bruger ham til at binde forsvar og midtbane sammen og udnytte Falks forcer fremadrettet kan man vel godt begynde at stille spørgsmålstegn ved ..
      AGF kunne spadsere direkte igennem mellemrummene fordi Falk ikke er lige så defensivt orienteret som Trybull og det koster.
      Næste kamp er FCK og fik Ejdum en fiber så skal der joniske et eller andet ..
      TT har aldrig været min kop te, og jeg antager, at AZ vurderer, at han er så langt fra den ønskede type, at det er formålsløst, men du har ret i, at det er noget, man godt kan sætte spørgsmålstegn ved.

Angående mellemrummene mellem forsvar og midtbane er der også systemiske årsager. Nuværende system er ofte 5-2-1-2, og det efterlader bare mange rum, hvis presset ikke sidder helt i skabet.

Vi har langt igen :).
      Last edited by Jungledyret; 20-08-2025, 09:18.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Oliver Abildgaard er helt sikkert en af de mest oplagte kandidater. Tror han ville være en klar forstærkning.
        https://bold.dk/fodbold/klubber/samp...-til-sampdoria
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Viser nok meget godt OBs placering i fødekæden.OA vil hellere til en formodet bundklub i Serie B, som var én playoff-kamp fra at rykke ud af Serie B sidste år. Så de er sådan ca. nr. 36 i Italien

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Viser nok meget godt OBs placering i fødekæden.OA vil hellere til en formodet bundklub i Serie B, som var én playoff-kamp fra at rykke ud af Serie B sidste år. Så de er sådan ca. nr. 36 i Italien
            Det er da en stor klub med stolte traditioner og spillere, som skal tilbage i Serie A.

Forstår godt hans valg. Dejlig by, kultur og stadion samt han kan sproget og trives i landet.

At du formoder de igen i år vil være en bundklub må stå for din egen regning. Jeg forventer de kommer i playoff.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, priserne er stukket af lokalt (7 5 millioner for Vestergaard), men BIF har lige hentet en erfaren landsholdsangriber fra BL til 11 millioner, så markedet er ikke så umuligt, så nogle gør det til.
              Men nu er det jo i forhold til OB, og ikke i forhold til dem der på 5 år har vundet både guld, sølv og bronze.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Men nu er det jo i forhold til OB, og ikke i forhold til dem der på 5 år har vundet både guld, sølv og bronze.
                Nemlig. OB har stadig en dårligere sportslig og kommerciel appel til de fleste spillere, end de fleste andre klubber i ligaen. Det gør dem ikke billigere for OB at hente, for så skal der lokkes med noget ekstraordinært. Og det er den balance som jeg tror giver os så udfordrende et vindue. Vi kan ikke bare hente de spillere vi mangler uden det enten er for dyrt i markedspris eller vi venter til sidst i vinduet hvor de er mere blødgjorte og klar til en aftale der er mere fair for begge parter. Og så er det lidt som at købe spillere på to-good-to-go. Det er først lige inden butikken lukker vi kan få varen, hvis altså ikke der er udsolgt i åbningstiden.

Comment

https://www.bt.dk/fodbold/mystikken-...ygte-dukker-op
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Som tidligere nævnt havde jeg gerne set ham i den stribede trøje.

https://bold.dk/fodbold/klubber/plym...ship-nedrykker

Håber ikke at TB og Co sigter så højt, at det ender som Ikaros !

Dårlig nyhed for Slots

https://bold.dk/fodbold/klubber/gala...-lejer-nelsson

Last edited by Online; 20-08-2025, 12:55.

Comment

Stemmer helt overens med hvad en bruger her inde skrev, at Eriksen ikke manglede tilbud, de var gode økonomiske men de helt forkerte steder

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Som tidligere nævnt havde jeg gerne set ham i den stribede trøje.

https://bold.dk/fodbold/klubber/plym...ship-nedrykker

Håber ikke at TB og Co sigter så højt, at det ender som Ikaros !

Dårlig nyhed for Slots

https://bold.dk/fodbold/klubber/gala...-lejer-nelsson
                        Først og fremmest lyder det til at man sigter efter en venstrebenet til bagerste kæde, og allerede her er Ross jo ikke i betragtning.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...german-onugkha

hvor desperate er FCK .. kunne vel godt være 3. mand i rotation ..

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...german-onugkha

hvor desperate er FCK .. kunne vel godt være 3. mand i rotation ..
                            Han var god i Vejle inden de solgte ham, samt da de lejede ham. Jeg tror dog ikke at det nødvendigvis er endnu en fysisk stærk spiller vi leder efter til frontkæden, snarere en med fart i støvlerne til at bryde kæderne. Men som et direkte spørgsmål om det kunne være interessant, ville jeg alle dage takke ja til ham som en del af en angriber trio, og vi på alt andet lige være mere interessante end Aab! Jeg er spændt på hvor dette vindue ender, og jeg glæder mig til at se hvilke kaniner de hiver op af hatten nede i Ådalen!

Comment

Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg

Han var god i Vejle inden de solgte ham, samt da de lejede ham. Jeg tror dog ikke at det nødvendigvis er endnu en fysisk stærk spiller vi leder efter til frontkæden, snarere en med fart i støvlerne til at bryde kæderne. Men som et direkte spørgsmål om det kunne være interessant, ville jeg alle dage takke ja til ham som en del af en angriber trio, og vi på alt andet lige være mere interessante end Aab! Jeg er spændt på hvor dette vindue ender, og jeg glæder mig til at se hvilke kaniner de hiver op af hatten nede i Ådalen!
                              Umiddelbart synes jeg ikke at det han har vist på banen er noget af det, som Zorniger efterlyser?

Comment

Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg

Aab har lige præcis 0 % chance for at hente ham

Comment

Working...
                                X