Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
    Hørt på stadion i går ( kender dem ikke, men den ene meldte Adam Sørensen længe inden han reelt kom til klubben, så lidt må de to herre vide) Men overhørte deres samtale om lønbudgettet stort set er brugt og at det var/er noget lønteknisk, nok forskerordningen som adskilte os fra en vis hr. CE
    Dont shot the messenger, men tror personligt på de to ældre herre på række 16 ved noget‍♂️
    Det med lønbudgettet er bare slet ikke det jeg hører. Det er klart at der skal noget ud når der kommer noget ind

Og hvis de hører CE kun er noget lønteknisk fra OB tror jeg slet ikke på dem. Men tiden vil oftest fortælle sandheden

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det med lønbudgettet er bare slet ikke det jeg hører. Det er klart at der skal noget ud når der kommer noget ind

Og hvis de hører CE kun er noget lønteknisk fra OB tror jeg slet ikke på dem. Men tiden vil oftest fortælle sandheden
      Slet ikke uenig, men så alligevel tror jeg Arp og Falk har tømt budgettet godt. Og Arp kom jo nok lidt uforudset pga AZ’s tilgang.
      Men som sagt også kun en overhørt samtale, så ikke pålideligt på nogen måde, beklager

Comment

Slet ikke uenig, men så alligevel tror jeg Arp og Falk har tømt budgettet godt. Og Arp kom jo nok lidt uforudset pga AZ’s tilgang.
        Men som sagt også kun en overhørt samtale, så ikke pålideligt på nogen måde, beklager
        Intet at beklage. Det er en rygtetråd(selvom det ikke fremgår af titeltråden) hvor man bare fyrer løs. Ingen klager herfra
        Dit rygte kan jo lige så godt blive den nye taxa tur med Fall eller hvem det nu var

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Kommentatoren sagde i går, at de havde trænet tidligere på dagen. Jeg ved godt, at det nok ikke har været hård fysisk træning, men den beslutning kan jeg godt stille mig tvivlende overfor. Jeg tænker at der er en vigtig mental opladning til sådan en kamp og at den måske kan blive lidt forstyrret af en træning. Ift. taktisk træning burde der have være tid til det i går og så kunne hver enkelt spiller lade op som de ønsker. Jeg håber truppen står bag denne beslutning og skal ikke kunne sige om det er normal procedure mange steder. Jeg studsede bare lige over det.
          Det er meget normalt at man har en form for træning på kampdage for proffer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlæg

Det er meget normalt at man har en form for træning på kampdage for proffer.
            For dem der skal spille kampen? I så fald, hvad er det for en type træning du hentyder til?

Comment

Hvis vi nu drømmer lidt

Så er vi så langt i forhandlinger med 3 forstærkninger, at med deres ankomst er lønbudgettet brugt.
              CE kommer så som en gave fra NT

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Hvis vi nu drømmer lidt

Så er vi så langt i forhandlinger med 3 forstærkninger, at med deres ankomst er lønbudgettet brugt.
                CE kommer så som en gave fra NT
                Jeg kan virkelig godt lide den tolkning

Om ikke andet, så fordi jeg virkelig har brug for håb og drømme efter den triste tur på stadion i går

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Nu så jeg træning søndag - den kunne ikke engang jeg være blevet træt af. Så tror måske ikke, at vi behøver at spekulere i sådanne ting. AZ er jo ikke en total idiot, der ikke lytter til den fysiske stab.
                  Præcis. Og AZ har efter kampen også sagt, at der nu må evalueres hele vejen rundet herunder også forberedelserne op til kamp.

Så hvis der skulle vise sig at være noget der, lyder det i hvert fald til, at man er parat til at kigge på det.

Comment

Hørt på stadion i går ( kender dem ikke, men den ene meldte Adam Sørensen længe inden han reelt kom til klubben, så lidt må de to herre vide) Men overhørte deres samtale om lønbudgettet stort set er brugt og at det var/er noget lønteknisk, nok forskerordningen som adskilte os fra en vis hr. CE
                    Dont shot the messenger, men tror personligt på de to ældre herre på række 16 ved noget‍♂️
                    Den tror jeg ikke på - altså lønbudgettet. Hvis det var opbrugt, havde Zorniger og Troels Bech ikke været så tydelige omkring der skal spillere ind, og det skal ikke bare være “somebodies”

Angående Eriksen. Jeg tror på den. Selvom det måske er optimistisk.

Comment

Mon ikke at Eriksen også gerne selv vil se nogle markante forstærkninger af holdet, inden han overhovedet overvejer et skifte til OB. Han kan jo hurtigt risikere at blive en form for syndebuk, hvis det nu ikke lige går som folk havde regnet med / håbet på.

Comment

Det er simpelthen så usædvanligt, at noget trækker så meget ud, som tilfældet er her, ift forstærkninger. Der må være en masse vi ikke kender til af forhandlinger, skyldes det økonomi. AZ's tilstedeværelse, Eriksens eventuelle kontrakt osv osv??

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Jeg tror helt sikkert også at Zorniger har kigget på shortlisten og sagt nej til nogen stykker, fordi han mente, at han kunne skaffe bedre selv gennem sit netværk. Vi må se om det var en klog beslutning. Pt. er Arp lidt som Al Hajj. Glimt af overlegent niveau, men også anonym og ordinær til tider. Ganaus er startet godt, men er der ikke rum at løbe i, så har han også sine mangler.

Jeg håber godt nok at spillerne er fokuseret og klar til at æde sig selv i alle tilbsgeløb til kampen i parken. Ellers frygter jeg, at det hurtigt blive et nederlag på 6-7 mål igen.
                          Jeg synes, at du er voldsomt hård her. Arp har været klasse i 3 ud af de 4 kampe han har været med. Ikke kun glimt men i hele kampen. Så har han én svag kamp i går, som han heldigvis endda også selv påpeger i post match interview. Men hvis én ud af 4 kampe din optik er " anonym og ordinær til tider" har du naturligvis ret. Jeg har bare en anden tolkning af den vending. I min optik betyder det at han har deciderede udfald i alle kampe. Det synes jeg er helt forkert.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg synes, at du er voldsomt hård her. Arp har været klasse i 3 ud af de 4 kampe han har været med. Ikke kun glimt men i hele kampen. Så har han én svag kamp i går, som han heldigvis endda også selv påpeger i post match interview. Men hvis én ud af 4 kampe din optik er " anonym og ordinær til tider" har du naturligvis ret. Jeg har bare en anden tolkning af den vending. I min optik betyder det at han har deciderede udfald i alle kampe. Det synes jeg er helt forkert.
                            Jeg synes personligt heller ikke at Arp var så iøjnefaldende mod Viborg. Men så har han jo bl.a. det fremragende frispark som Bürgy header ind og så husker man det. Vi behøver jo heldigvis ikke at være enige og jeg er bestemt meget tilfreds med Arp generelt, som heldigvis også virker til at være en sympatisk og reflekteret fyr. Men jeg skal også se mere før jeg, ligesom Mads Juncker, proklamere at han er for god til superligaen.

Det kan godt være, at jeg bare er lidt træt af det hele efter i går, men jeg synes generelt at vi herinde og tv- eksperter nogle gange er lidt for hurtige til at drage konklusioner på både godt og ondt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Spillerne virker trætte og tunge. Hvis man vil have en træner som AZ, så skal kvaliteten og bredden være der, da systemet slider.

Jeg tror, som nævnt, at en forstærkning til hver kæde vil rykke betydeligt. Jeg tror dog ikke, at vi ser tre forstærkninger i dette vindue.

Indtil da er vi nødt til at gøre noget ved det høje forsvar - det har ikke fungeret i 5 kampe nu, og vi taber med otte mål i Parken, hvis ikke vi justerer.
                              Bliver de mon TRÆNET trætte og tunge?

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Bliver de mon TRÆNET trætte og tunge?
                                Vanskeligt at sige. OB-spillere har virket trætte og tunge i snart 15 år nu. Nogen stor ændring har der ikke været fra dette mønster under AZ, men vi kan først bedømme det fair efter længere tid med en bredere trup.

EDIT: I en nyhed på Bold siger AZ også, at vi er alt for flinke, og det tror jeg er en væsentlig pointe. Vi mangler fortsat galskab og et dumt svin eller to.
                                Last edited by Jungledyret; 19-08-2025, 12:33.

Comment

Working...
                                X