Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægEriksen ville være en god indskifter
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
…Altså med ham der Jesus (der er nævnt tidligere i tråden) og Eriksen…kunne vi så egentlig ikke nøjes med de 2 nye signinger
Må jeg foreslå Gabriel Jesus. Det snerper ligesom lidt derhenad, og han er vidst også røget ned som tredievalg derovre i Arsenal.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
Nej, Det er stadig ikke helt nok. Vi har også brug for en ordentlig indskifter. Måske bliver vi også tvunget til at rotere lidt på holdet, hvis Jesus K. eksempelvis insisterer på at holde hviledag om søndagen.
Må jeg foreslå Gabriel Jesus. Det snerper ligesom lidt derhenad, og han er vidst også røget ned som tredievalg derovre i Arsenal.
- Likes 1
Comment
-
Tanken om CE i OB er det tætteste jeg kommer på starten af min teenage tids våde drømme, efter et godt kik i Ugens Rapport aftenen i forvejenmen vil han passe ind i vores nuværende spillestil med "gegenpress und so weiter" eller vil han være en spiller der forventes at spille hver gang uden rigtigt at yde det samme som der forventes af resten af holdet. Djemba Djemba var dengang "fra en anden planet" som Henrik Clausen udtrykte det engang hvor spillestilen var noget anderledes end i dag. Jeg tænker kun spillestilsmæssigt og taktisk osv, og ikke på den værdi han vil have i markedsføring, reklameværdi og merch-salg.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægTanken om CE i OB er det tætteste jeg kommer på starten af min teenage tids våde drømme, efter et godt kik i Ugens Rapport aftenen i forvejenmen vil han passe ind i vores nuværende spillestil med "gegenpress und so weiter" eller vil han være en spiller der forventes at spille hver gang uden rigtigt at yde det samme som der forventes af resten af holdet. Djemba Djemba var dengang "fra en anden planet" som Henrik Clausen udtrykte det engang hvor spillestilen var noget anderledes end i dag. Jeg tænker kun spillestilsmæssigt og taktisk osv, og ikke på den værdi han vil have i markedsføring, reklameværdi og merch-salg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægTanken om CE i OB er det tætteste jeg kommer på starten af min teenage tids våde drømme, efter et godt kik i Ugens Rapport aftenen i forvejenmen vil han passe ind i vores nuværende spillestil med "gegenpress und so weiter" eller vil han være en spiller der forventes at spille hver gang uden rigtigt at yde det samme som der forventes af resten af holdet. Djemba Djemba var dengang "fra en anden planet" som Henrik Clausen udtrykte det engang hvor spillestilen var noget anderledes end i dag. Jeg tænker kun spillestilsmæssigt og taktisk osv, og ikke på den værdi han vil have i markedsføring, reklameværdi og merch-salg.
Comment
-
Debatten om hvorvidt Christian Eriksen ville passe ind i spillestilen finder jeg næsten irrelevant. Christian Eriksen befinder sig spillermæssigt et eller to niveauer over den danske Superliga, og selvom han givetvis ville have svært ved at praktisere gegenpres i Premier League, så vil min påstand være, at han er så meget klogere og dygtigere end samtlige spillere i SL, at han ville kunne praktisere Zornigers gegenpres med den ene hånd bundet på ryggen. Mit bud ville være, at han kunne kompensere med rutine og fodboldintelligens - foruden at man ikke må huske, at Christian Eriksen altid har været kendt for sit intensive løbepensum, han har i årevis været en af de spillere på landsholdet med flest kilometer og flest højintense løb, det er først for nylig, det er blevet andre spillere.
Så jeg er ikke nervøs for om Eriksen "passer ind", jeg er nervøs for, at han tager til Ajax i stedet for at komme hjem, og som Falk siger "lige giver en hånd med".
- Likes 12
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægDebatten om hvorvidt Christian Eriksen ville passe ind i spillestilen finder jeg næsten irrelevant. Christian Eriksen befinder sig spillermæssigt et eller to niveauer over den danske Superliga, og selvom han givetvis ville have svært ved at praktisere gegenpres i Premier League, så vil min påstand være, at han er så meget klogere og dygtigere end samtlige spillere i SL, at han ville kunne praktisere Zornigers gegenpres med den ene hånd bundet på ryggen. Mit bud ville være, at han kunne kompensere med rutine og fodboldintelligens - foruden at man ikke må huske, at Christian Eriksen altid har været kendt for sit intensive løbepensum, han har i årevis været en af de spillere på landsholdet med flest kilometer og flest højintense løb, det er først for nylig, det er blevet andre spillere.
Så jeg er ikke nervøs for om Eriksen "passer ind", jeg er nervøs for, at han tager til Ajax i stedet for at komme hjem, og som Falk siger "lige giver en hånd med".
Men ja, jeg er enig i alt hvad du siger. Hans topniveau gør den taktiske tilpasning til en omsonst diskussion. Uanset hvilke taktiske forventninger de lægger over på ham vil det primære spørgsmål være om resten af holdet kan følge med, ikke om CE kan. Jeg tør slet ikke drømme så stort for OB, men for pokker hvor ville det være sindssygt. Måske skal vi sætte vores lid til at konen og resten af familien gerne vil slå sig ned i Odense nu og det bliver tungen på vægtskålen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægDebatten om hvorvidt Christian Eriksen ville passe ind i spillestilen finder jeg næsten irrelevant. Christian Eriksen befinder sig spillermæssigt et eller to niveauer over den danske Superliga, og selvom han givetvis ville have svært ved at praktisere gegenpres i Premier League, så vil min påstand være, at han er så meget klogere og dygtigere end samtlige spillere i SL, at han ville kunne praktisere Zornigers gegenpres med den ene hånd bundet på ryggen. Mit bud ville være, at han kunne kompensere med rutine og fodboldintelligens - foruden at man ikke må huske, at Christian Eriksen altid har været kendt for sit intensive løbepensum, han har i årevis været en af de spillere på landsholdet med flest kilometer og flest højintense løb, det er først for nylig, det er blevet andre spillere.
Comment
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment