Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Vis mig opstillingen hvor man kan spille med Arp, Eriksen, Ganaus og Groot. Er det noget ala 4-2-1-3? Så mangler der en stærk makker til Falk. Men det er rman selvfølgelig også på udkig efter
    Eriksen ville være en god indskifter

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Eriksen ville være en god indskifter
      …Altså med ham der Jesus (der er nævnt tidligere i tråden) og Eriksen…kunne vi så egentlig ikke nøjes med de 2 nye signinger
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
      2025 stadig med armene over kors

Comment

Mon Kong Christian skriver en autograf i Ådalen i dag

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

…Altså med ham der Jesus (der er nævnt tidligere i tråden) og Eriksen…kunne vi så egentlig ikke nøjes med de 2 nye signinger
          Nej, Det er stadig ikke helt nok. Vi har også brug for en ordentlig indskifter. Måske bliver vi også tvunget til at rotere lidt på holdet, hvis Jesus K. eksempelvis insisterer på at holde hviledag om søndagen.
          Må jeg foreslå Gabriel Jesus. Det snerper ligesom lidt derhenad, og han er vidst også røget ned som tredievalg derovre i Arsenal.

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
            Er der noget viden, eller er det ligesom de seneste dage et ønske/håb? :)

Kunne dog være fedt at præsentere ham i fanshoppen i gågaden på en solrig fredag eftermiddag

Comment

Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

Nej, Det er stadig ikke helt nok. Vi har også brug for en ordentlig indskifter. Måske bliver vi også tvunget til at rotere lidt på holdet, hvis Jesus K. eksempelvis insisterer på at holde hviledag om søndagen.
              Må jeg foreslå Gabriel Jesus. Det snerper ligesom lidt derhenad, og han er vidst også røget ned som tredievalg derovre i Arsenal.
              Problemet med en allestedsværende gud på banen er at han er offside hele tiden

Comment

Tanken om CE i OB er det tætteste jeg kommer på starten af min teenage tids våde drømme, efter et godt kik i Ugens Rapport aftenen i forvejen men vil han passe ind i vores nuværende spillestil med "gegenpress und so weiter" eller vil han være en spiller der forventes at spille hver gang uden rigtigt at yde det samme som der forventes af resten af holdet. Djemba Djemba var dengang "fra en anden planet" som Henrik Clausen udtrykte det engang hvor spillestilen var noget anderledes end i dag. Jeg tænker kun spillestilsmæssigt og taktisk osv, og ikke på den værdi han vil have i markedsføring, reklameværdi og merch-salg.
                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Tanken om CE i OB er det tætteste jeg kommer på starten af min teenage tids våde drømme, efter et godt kik i Ugens Rapport aftenen i forvejen men vil han passe ind i vores nuværende spillestil med "gegenpress und so weiter" eller vil han være en spiller der forventes at spille hver gang uden rigtigt at yde det samme som der forventes af resten af holdet. Djemba Djemba var dengang "fra en anden planet" som Henrik Clausen udtrykte det engang hvor spillestilen var noget anderledes end i dag. Jeg tænker kun spillestilsmæssigt og taktisk osv, og ikke på den værdi han vil have i markedsføring, reklameværdi og merch-salg.
                  Med bolden vil han være perfekt i Zornigers system som playmaker i halvrummet og centralt, sammen med Falk. Han vil med sit vilde overblik og teknik kunne vende spillet ubesværet og hurtigt. Uden bolden vil hans pres- og duelintensitet nok være den største tilpasningsopgave. Så han skal nok have 8'eren sammen med en der tager større ansvar i genpres og bolderobringer, måske Falk. Men utvivlsomt vil han være en gigantisk profil på holdet, selv hvis han ikke passede ind i systemet.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Han passer ikke 100% ind i spillestilen men han må forventes at være 25% bedre end alle med og modspillere. Så der er plads til hvis han kun spiller på 90% af potentialet.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Problemet med en allestedsværende gud på banen er at han er offside hele tiden
                      Tror ikke VAR kan opfange noget ikke-fysisk. Så skal de sætte Ghost Busters på VAR-tjansen.
                      Hold kæft hvor er jeg utålmodig

Comment

Debatten om hvorvidt Christian Eriksen ville passe ind i spillestilen finder jeg næsten irrelevant. Christian Eriksen befinder sig spillermæssigt et eller to niveauer over den danske Superliga, og selvom han givetvis ville have svært ved at praktisere gegenpres i Premier League, så vil min påstand være, at han er så meget klogere og dygtigere end samtlige spillere i SL, at han ville kunne praktisere Zornigers gegenpres med den ene hånd bundet på ryggen. Mit bud ville være, at han kunne kompensere med rutine og fodboldintelligens - foruden at man ikke må huske, at Christian Eriksen altid har været kendt for sit intensive løbepensum, han har i årevis været en af de spillere på landsholdet med flest kilometer og flest højintense løb, det er først for nylig, det er blevet andre spillere.

Så jeg er ikke nervøs for om Eriksen "passer ind", jeg er nervøs for, at han tager til Ajax i stedet for at komme hjem, og som Falk siger "lige giver en hånd med".

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                          Debatten om hvorvidt Christian Eriksen ville passe ind i spillestilen finder jeg næsten irrelevant. Christian Eriksen befinder sig spillermæssigt et eller to niveauer over den danske Superliga, og selvom han givetvis ville have svært ved at praktisere gegenpres i Premier League, så vil min påstand være, at han er så meget klogere og dygtigere end samtlige spillere i SL, at han ville kunne praktisere Zornigers gegenpres med den ene hånd bundet på ryggen. Mit bud ville være, at han kunne kompensere med rutine og fodboldintelligens - foruden at man ikke må huske, at Christian Eriksen altid har været kendt for sit intensive løbepensum, han har i årevis været en af de spillere på landsholdet med flest kilometer og flest højintense løb, det er først for nylig, det er blevet andre spillere.

Så jeg er ikke nervøs for om Eriksen "passer ind", jeg er nervøs for, at han tager til Ajax i stedet for at komme hjem, og som Falk siger "lige giver en hånd med".
                          Eller til fck (gys).

Men ja, jeg er enig i alt hvad du siger. Hans topniveau gør den taktiske tilpasning til en omsonst diskussion. Uanset hvilke taktiske forventninger de lægger over på ham vil det primære spørgsmål være om resten af holdet kan følge med, ikke om CE kan. Jeg tør slet ikke drømme så stort for OB, men for pokker hvor ville det være sindssygt. Måske skal vi sætte vores lid til at konen og resten af familien gerne vil slå sig ned i Odense nu og det bliver tungen på vægtskålen.

Comment

Præcis

Comment

Det var nu også min tanke at "det nok skal kunne gå" .. men som TB siger så vil han hellere sige nej-tak til fem rigtige spillere end ja-tak til to forkerte. CE kan og er bare ikke forkert for OB.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                                Sådan noget skriver man ikke uden lige at følge op med hvad man mener

Comment

Working...
                                X