Med mindre at OB stiller huse/lejligheder tilrådighed ville jeg mene at det kan de da umuligt forlange eller hvad?
Det er jo bare et vilkår i en kontrakt. Intet odiøst i det.
Jeg blev tilbudt et job i København, hvor de krævede, at jeg flyttede dertil. Det ville jeg ikke, da jeg kunne nå kontoret på en times tid, selv om jeg boede langt væk. Så det er ikke en unormal ting i en kontrakt.
Træt af at vente dag ud og dag ind på de tilgange. Vi skal også klare os med nuværende trup mod gjæf
Det bliver nok også sidste kamp, vi skal klare den.
Nu har vi klaret 4 kampe, mon ikke vi kan klare en til.
Dejligt der igen er 7 dage mellem, så spillerne kan nå at restituere ordentligt. Derefter er der kun 4 dage mellem. Det kunne godt blive et problem, med den nuværende trup.
Tror som bare at TV2 måske var liiiiige hurtige nok på aftrækkeren. Hvis vi havde været SÅ tæt på hele 3 spillere, tænker jeg andre dygtige transfer journalister for længst havde opsnappet noget. Og hvis det var SÅ tæt på i mandags, så var der nok efterhånden sket noget nu.
Alle de rygter på spillere på de 3 spillere de seneste dage, har jo været så løst og intet konkret overhovedet.
Men håber da jeg tager fejl, og der bliver præsenteret 3 stjerner i eftermiddag
Lad os da lige, fordi tråden ender med at blive så helt utrolig lang og uoverskuelig (og også lidt fordi vi alle sammen er ved at sprænges af rygteabstinenser), opsummere rygter, hear-say og andet godt:
Det tror vi, vi ved:
TV 2 beretter om at OB er tæt på, eller detaljer fra tre "markante forstærkninger" i tirsdags.
Herinde på mere eller mindre seriøs rygtebasis har der været nævnt navne som:
Mikael Uhre - efter sigende på vej hjem fra USA, vil gerne til Danmark - der er spørgsmålstegn ved løn og evner
Mathias Rasmussen - Tidligere FCN-midtbanespiller, spiller pt. i Belgien i Union st. Gilloise, en spændende spiller med 8'er og 6'er kvaliteter.
Daniel Gretarsson - Sønderjyskes forsvarskrumtap, venstrebenet, en del hurtigere end Paulsen og Bürgy.
Christian Eriksen - ingen uddybning nødvendig - primært spekulation i lokalsprøjten og på forum.
Løse navne smidt omkring i grams:
Mathias Ross
Sivert Mannsverk
Frederik Heiselberg
Mikkel Kaufmann
Mohammed Daramy
Victor Nelsson
Tobias Slotsager
Alexander Bah
osv.
Transferjournalister (vidst nok Vøge) har skudt Gretarsson, Uhre og Mathias Rasmussen ned - så reelt ved vi ikke en skid, men i har sikkert læst hele opslaget igennem blot for at konstatere, hvad I allerede vidste i forvejen. Sorry.
Tror som bare at TV2 måske var liiiiige hurtige nok på aftrækkeren. Hvis vi havde været SÅ tæt på hele 3 spillere, tænker jeg andre dygtige transfer journalister for længst havde opsnappet noget. Og hvis det var SÅ tæt på i mandags, så var der nok efterhånden sket noget nu.
Alle de rygter på spillere på de 3 spillere de seneste dage, har jo været så løst og intet konkret overhovedet.
Men håber da jeg tager fejl, og der bliver præsenteret 3 stjerner i eftermiddag
Det er i hvert fald nogle omfattende detaljer vi er i færd med at få clearet, hvis vi skal tro på det.
Jeg håbede lige der var hold i noget, men har nok affundet mig med at jeg fortsat tror på de tre, jeg tror fortsat på det bliver tre fine forstærkninger med 1 til hver kæde, men jeg tror kun at 1 spiller lander indenfor den næste uge. De sidste to tror jeg vi må vente med til transfervinduets allersidste dage. Sådan er transfermekanismerne for en klub som vores. Se på FCN, AGF, SIF og Randers. De er helt sikkert også søgende, men henter heller ikke en døjt. Kun VFF, som vel at mærke også har solgt flere af deres største profiler har hentet lidt, og så har Vejle hentet en masse let tilgængelige spillere, som enten er oppe i årene eller påført en alenlang skadeshistorik.
Jeg kan jo lige smide en spekulation med ind i puljen.
Oliver Abildgaard siges at være færdig i Como, Pisa vil ikke købe, men i kulissen står særligt Empoli og Sampdoria - begge Serie B-klubber. Angiveligt skulle interessen være sporadisk og "hvis og hvis".
Kunne han være en mulighed. Klassisk 6'er med masser af bold i fødderne, 29 år gammel og erfaring fra højere hylder. Han er værdi sat til 1 million euro på Transfermarkt. For et år siden ville han ikke hjem, men han kan jo sulte lidt efter noget fast spilletid.
Jeg kan jo lige smide en spekulation med ind i puljen.
Oliver Abildgaard siges at være færdig i Como, Pisa vil ikke købe, men i kulissen står særligt Empoli og Sampdoria - begge Serie B-klubber. Angiveligt skulle interessen være sporadisk og "hvis og hvis".
Kunne han være en mulighed. Klassisk 6'er med masser af bold i fødderne, 29 år gammel og erfaring fra højere hylder. Han er værdi sat til 1 million euro på Transfermarkt. For et år siden ville han ikke hjem, men han kan jo sulte lidt efter noget fast spilletid.
Oliver Abildgaard er helt sikkert en af de mest oplagte kandidater. Tror han ville være en klar forstærkning.
Comment