Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

OB har jo fået tilbudt hundrede spillere den sidste måneds tid. Og sikkert flere.
    Men man sigter højt og man er måske lidt begrænset af de krav der stilles til hvad de skal kunne.
    Ingen lykkeriddere. Og så vil man være helt helt sikker inden man skriver kontrakt
    De skal kunne løbe hurtigt og meget. Være teknisk gode og gerne være unge.

Dem er vi jo ikke alene om at lede efter. Meget langt fra

Comment

Man må sige vi det sidste år har fået en helt anden tilgang til at handle ind. Jeg er vild med det!
      Sommeren 23/24 og året før havde vi på dette tidspunkt allerede hentet 7-8 stykker ind i øst og vest med hovedet under armen.
      Det virker simpelthen som en meget mere fokuseret og professionel tilgang, og uden vandrør hvor det fosser ud.

Har heller ikke frygtet det der "Wild West" vindue som andre har. Jeg har en helt anden tro på det vi foretager os nu.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Man må sige vi det sidste år har fået en helt anden tilgang til at handle ind. Jeg er vild med det!
        Sommeren 23/24 og året før havde vi på dette tidspunkt allerede hentet 7-8 stykker ind i øst og vest med hovedet under armen.
        Det virker simpelthen som en meget mere fokuseret og professionel tilgang, og uden vandrør hvor det fosser ud.

Har heller ikke frygtet det der "Wild West" vindue som andre har. Jeg har en helt anden tro på det vi foretager os nu.
        Må være dejligt at være så optimistisk. Når jeg ser OB på nuværende tidspunkt ser jeg et svækket hold i forhold til sidste sæson.
        Forventer ikke mange point de første 7 runder hvor første division pause kommer.
        Håber bare ikke vi er sat helt af der.

Comment

Jeg er faktisk meget enig med dig, men kan vi ikke netop komme til at få en masse lykkeriddere på den konto ?

Spillere som ikke finder os attraktive nu, men først gør det sidst på vinduet, hvor de ikke har andre muligheder (og reelt ikke ville/vil klubben, men kun lønsedlen og allerede ser frem til næste vindue) ?

Frygter at vi kan jo stå 4 - 6 kampe inde i sæsonen, hvor pointhøsten er lav og nye spillere først skal spilles ind i et nyt intenst system.

Mit største ønske er, at der dukker en ny midtbanespiller op på træningslejren !

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg er faktisk meget enig med dig, men kan vi ikke netop komme til at få en masse lykkeriddere på den konto ?

Spillere som ikke finder os attraktive nu, men først gør det sidst på vinduet, hvor de ikke har andre muligheder (og reelt ikke ville/vil klubben, men kun lønsedlen og allerede ser frem til næste vindue) ?

Frygter at vi kan jo stå 4 - 6 kampe inde i sæsonen, hvor pointhøsten er lav og nye spillere først skal spilles ind i et nyt intenst system.

Mit største ønske er, at der dukker en ny midtbanespiller op på træningslejren !
            Der er selvfølgelig nogle mekanismer og en fødekæde vi ikke kommer udenom. Det har du klart en pointe i.

Som jeg forstår det, er det meget i fokus at undgå de scenarier, dels at stå med tingene i 11 time, og dels at stå med såkaldte lykkeriddere og lejesvende, men helt fri for det er nok meget svært.

Men omvendt, kigger jeg tilbage på omtalte vinduer, så kan den slags spillere jo i høj grad også komme ind allerede i starten af sommeren. Jeg har bare en tro på det er blevet bedre.

Det ønske er vi helt enige om. Det er nok TBs største opgave i OB indtil nu, hvad angår transfers, at få en ny midtermand.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Må være dejligt at være så optimistisk. Når jeg ser OB på nuværende tidspunkt ser jeg et svækket hold i forhold til sidste sæson.
              Forventer ikke mange point de første 7 runder hvor første division pause kommer.
              Håber bare ikke vi er sat helt af der.
              Det er det også. Jeg har været det andet i mange sæsoner nu, så det er dejligt at tro mere på det.
              Det er jeg som sådan heller ikke uenig i, men min tro går også på, at vi får handlet bedre ind end vi plejer.
              Jeg har i en del somre set indkøbene svække os, mere end hvad salg har. Der tror jeg vi er blevet bedre nu, at handle bedre ind. Jeg kan ikke rigtig se hvad der taler imod so far.

Comment

Det er det også. Jeg har været det andet i mange sæsoner nu, så det er dejligt at tro mere på det.
                Det er jeg som sådan heller ikke uenig i, men min tro går også på, at vi får handlet bedre ind end vi plejer.
                Jeg har i en del somre set indkøbene svække os, mere end hvad salg har. Der tror jeg vi er blevet bedre nu, at handle bedre ind. Jeg kan ikke rigtig se hvad der taler imod so far.
                Faktisk en hel genial måde at beskrive de sidste mange år på. Ingen klubber rammer selvfølgelig aldrig plet med alt.
                Men overall set har vi været væsentligt dårligere end andre til den del. Men jeg tror også mere på det nu end længe

Comment

To ting skal helst gå op i en højere enhed: nye kvalitets-spillere - primært til midtbanen og de skal være klar til sæsonstart, så vi ikke smider dumme point i starten af sæsonen. Er sikker på at der arbejdes på højtryk for at det kommer til at ske!

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg følger dig… Men hvis det er Rasmus Jønsson nu eller Rasmus Falk sidst i vinduet scenarier kan jeg da godt forstå OB…

jeg tror personligt ikke på Top 6 i år. Og forstår at alle point er vigtige fra kamp 1 til 32… Men hvis Falk nu kom i næste uge kunne vi stille denne start 11

Myhra
                    Owusu Bürgy Gomez Sørensen
                    Trybull/Grubbe
                    Ejdum Falk
                    Arp
                    Luca Grot

En langt fra færdig trup. Men stadig god nok til at tage point fra de fleste hold
                    men der er jo ingen garanti at fordi vi venter så lander Falken...

Man skal ikke bare hive det første det "bedste" ned fra hylden - men der skal også bare hentes noget kvalitet ind, og sigter man for højt hvad så når det hedder 31 august?

Det er en balancegang - og jeg håber de rammer rigtigt

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Er der nogen der tror på/regner med top6?

Det eneste der har gjort mig rimelig komfortabel i at OB har en mulighed for at blive i SL er, at Fredericia formentligt er en sikker nedrykker og at vi har to-tre andre at slås med den sidste plads om fordi der typisk er en oprykker der bliver oppe og så at AZ er kommet ind som træner.

Der er ikke mange af de start11 der har gjort det overbevisende i SL i mere end en halvsæson ..
                      Jeg tror ikke på top 6, men føler omvendt ikke det er umuligt, forudsat selvfølgelig at man får de rigtige spillere ind - og det i god nok tid.

Der er noget positivitet omkring OB lige for tiden, men nyhedens interesse for Zorninger kan også hurtigt tage af hvis vi kommer dårligt fra land - og man ikke har gjort hvad man kunne for at give den nye træner de bedste arbejdsbetingelser.

Grundlæggende er jeg ikke så interesseret i om vi kommer i top 6 - det handler om at overleve første sæson, det klares hurtigst ved en top 6 - og så vil det bare være rart ikke at have smidt den mulighed inden august bliver til september.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        OB har jo fået tilbudt hundrede spillere den sidste måneds tid. Og sikkert flere.
                        Men man sigter højt og man er måske lidt begrænset af de krav der stilles til hvad de skal kunne.
                        Ingen lykkeriddere. Og så vil man være helt helt sikker inden man skriver kontrakt
                        De skal kunne løbe hurtigt og meget. Være teknisk gode og gerne være unge.

Dem er vi jo ikke alene om at lede efter. Meget langt fra
                        men jo længere man venter jo mere bliver det vel lykkeridderne man kan få fat i. Højere kvalitet måske - men jo også spillere der har spillet spillet i håb om at lande på en højere hylde.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men der er jo ingen garanti at fordi vi venter så lander Falken...

Man skal ikke bare hive det første det "bedste" ned fra hylden - men der skal også bare hentes noget kvalitet ind, og sigter man for højt hvad så når det hedder 31 august?

Det er en balancegang - og jeg håber de rammer rigtigt
                          Nej ingen garantier. Jeg er mindst lige så utålmodig som dig. Og mener at behovet er stort for den midtbanespiller eller 2.
                          Tænker da at AZ dagligt kommer ind på Troels kontor og spørger efter hvornår de forstærkninger kommer. Så alle er klar over behovet tænker jeg.

Men det skal være noget der kan brænde for projektet og skal være væsentligt bedre end en akademi spiller på pladsen som fx Sandberg og WCM

Comment

Jeg læste at Sivert Mannsverk skal væk fra Ajax og var enig med en ikke hollandsk klub :) burde det ikke være sådan en vi skulle gå efter ung nordmand til den defensive midtbane..

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men jo længere man venter jo mere bliver det vel lykkeridderne man kan få fat i. Højere kvalitet måske - men jo også spillere der har spillet spillet i håb om at lande på en højere hylde.
                              Jooo. Kan der være noget om. Eller at man er tvunget til at komme op med den store pung som man så med Gomez og Myhra.
                              Det behøver bestemt ikke at være lykkeriddere
                              Men der er over 2 måneder tilbage af vinduet. Kan jo være at der står en ny i Nyborg om nogle dage..

Comment

skulle vi ikke lige vente og se hvad vinduet bringer før vi kalder det for en succes? Der er store mangler i truppen og hvis ikke der lander noget kvalitet i den kommende uge - særligt til midtbanen...så begynder det sgu at se en smule bekymrende ud.

Jeg havde da langt foretrukket at man var så godt forberedt at man kunne have bragt en del spillere ind allerede nu - natulrligvis med en lidt bedre hitrate end hvad BW formåede (vel kun Owusu der har vist sig god nok)

Hvis man skal vente helt til sidst i vinduet - hvor godt er det så handlet? Har man hentet spillere der virkeligt vil OB - eller nogle der faktisk håbede på lidt mere? Har man lige smidt en hel sæson ud med badevandet - fordi man stillede med for smal trup de første 8 runder - og derefter lige skulle bruge en 5-6 runder på at spille nye folk ind?

Comment

Working...
                                X