Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flammer
    replied
    Intet i dag heller, fandens :)

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Han har tidligere udtalt at han gerne ville tilbage til Brøndby
    ?
    Hmmm... de købte sidste år en meget dyr lejlighed med havudsigt i Århus

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Han kunne nu ellers også være god at få ind i den fysiske stab. Han kunne vel have Bonde klar i løbet af eftermiddagen engang. Spillende fys.
    Vi kunne få Pelé og Maradona tilbage med sådan en kapacitet på fys-bænken. Vi ville blive urørlige.

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Det eneste rygte som jeg har hørt fra flere steder er mht. Uhre, da han og familien gerne vil hjem, så børnene kan gå i danske institutioner... men alt er noget 2./3. hånds!
    Han har tidligere udtalt at han gerne ville tilbage til Brøndby
    ?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

Nej, han er vel trods alt uden for vores rækkevidde - også selvom han skulle overveje et comeback.
    - Tænker dog Troels ville få gudestatus i klubben, hvis det alligevel skulle lykkes...
    Han kunne nu ellers også være god at få ind i den fysiske stab. Han kunne vel have Bonde klar i løbet af eftermiddagen engang. Spillende fys.

Leave a comment:

replied
    Det eneste rygte som jeg har hørt fra flere steder er mht. Uhre, da han og familien gerne vil hjem, så børnene kan gå i danske institutioner... men alt er noget 2./3. hånds!

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

Nej, han er vel trods alt uden for vores rækkevidde - også selvom han skulle overveje et comeback.
    - Tænker dog Troels ville få gudestatus i klubben, hvis det alligevel skulle lykkes...
    Hm. Der var vist noget med et kontrovers med det israelske landshold.

Leave a comment:

• Henning001
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
    Går der AGF i den her på forum? Vi har vundet en kamp, og pludselig skal vi signe Bah, Daramy og Dolberg. Jesus Kristus...

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    https://www.facebook.com/share/p/16N...ibextid=wwXIfr

Og i kommentarfeltet her, er der en der lyder ret sikker på Mikael Uhre præsenteres snart.

Der er så mange rygter, i omløb pt.

Lad os se hvad der sker. Jeg er ret sikker på der sker noget denne uge.

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Inden folk går (yderligere) i selvsving. Ingen andre medier eller transferguruer har - mig bekendt - bekræftet rygtet fra TV2. Det er ret atypisk. Det plejer at gå som en steppebrand, når der meldes så skråsikkert ud.

Måske skal vi slå koldt vand i blodet. Der kommer uden tvivl forstærkninger, men om det lige blive 3 styks og nu her - lad os se.
    Jeg tænker medievirkeligheden hænger sådan sammen, at når der ikke er noget navn, så er der ikke nogen historie. Det er egentlig lidt bemærkelsesværdigt, at TV 2 gider trykke historien, når det "bare" er et rygte om noget - og ikke nogen.

Dermed ikke sagt, at der ikke er kød på historien, det tror jeg nu nok, der er - men andre medier gider da ikke citere TV 2 for noget så ukonkret som "har tre markante forstærkninger på plads". Du kan til gengæld være forvisset om, at alle sportsjournalister og -influencere, graver med deres små poter efter et navn, så de kan breake de her "tre markante forstærkninger" først.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Vøge afviser på X at Greta og Mr er på vej og kalder dem ænder
    Det er 99 %af alle rygter herinde. Sjovt nok er der altid flere der melder ind, at det har de skam også hørt, når en eller andet poster et rygte.

Leave a comment:

• Dengsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Mathias Rasmussen, blev nævnt her inde i går. Husker opslaget som “Hvis ikke det er blevet nævnt, så er Mathias Rasmussen fra Union SG på OB’s radar”
    Ja jeg læste den også godt. Mener ikke at vedkommende som skrev det havde super mange indlæg men det betyder nødvendigvis ikke at det er forkert men jeg ville ikke ligge for meget i det :) + der er vel også en grund til at det blev slettet igen :)

Leave a comment:

• jesper hansen ud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Inden folk går (yderligere) i selvsving. Ingen andre medier eller transferguruer har - mig bekendt - bekræftet rygtet fra TV2. Det er ret atypisk. Det plejer at gå som en steppebrand, når der meldes så skråsikkert ud.

Måske skal vi slå koldt vand i blodet. Der kommer uden tvivl forstærkninger, men om det lige blive 3 styks og nu her - lad os se.
    Vøge afviser på X at Greta og Mr er på vej og kalder dem ænder

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det ville være ret vildt. Umiddelbart svært at forstå han i sin bedste alder pludselig skulle vælge Superligaen, men sådan er der jo så meget. Jeg hepper på det skal ske!
    Med to år tilbage af sin kontrakt bliver det nok ikke en billig omgang, så det må virkelig være en spiller man gerne vil have.

Det ligner dog han imod slutningen af sidste sæson er gledet ud som marginalspiller, og så kan han jo have fået besked på der ikke satses på ham mere, og her vil det da være glædeligt, hvis OB kan være med om spillere i næste led efter belgiske topklubber.

Leave a comment:

Working...
X