Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    TB siger jo at der skal hentes spillere som VIL OB. Jeg tror de to nævnte vil ende med at blive vores nye Sven Köhler/David Löfquist-typer. OB må nu gå planken ud med den trup det er til rådighed
    Så længe de vil stabilisere OB i foråret kan jeg leve med det .. så kan man jo se om begge parter vil hinanden efter sæsonen ..
    Er det så bedre end at bruge dem vi har? Jeg syntes at det er bedre at hente et par pladsvante spillere frem for at spille med 7-8 forsvarsspillere fra start ..

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Og Adam er ja allerede nu en opgradering. Han kan slå indlæg!!! Og han bliver helt sikker endnu bedre.
    Tænker jeg også. TB udtalte jo også i sidste uge, at han stadig er påvirket af skulderen. Hvis det gør ondt hver gang man løber et skridt, kan man kun være påvirket af det. tænker alligevel at han skal starte, siden han har den flødefod, han allerede har vist 3 gange på 4 kampe. Han lagde jo også et kongeindlæg mod Hvidovre.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Din kritik om "de udstødtes ø" deler ikke og kan ikke se det som ledelsesmæssigt uacceptabel eller dproaktiin. Tværtimod var det en logisk konsekvens og nødvendig handling i den situation vi stod. Det gik om nyopbygning efter et totalt sammenbrud og at frasortere de som vil ikke projektet mere. Der er en forpligtelse at de få professionel træning som spiller af klubben og der fik de. Men at tage rådne æbler med i kurven når du samler op på ny ville ja ødelægge hele projektet og være ledelsesmæssigt en kæmpe fejl.
    For mig kom ledelsens klare tilgang for sent. Det var en kæmpe fejl at Köhler, som ville ikke mere spille for klubben, stadig fik lov at træne med de andre i slutningen af sidste sæson. Har set flere træninger dertid og det var skandaløst hvor sjovt Koehler det havde sammen med Al Hajj mens alle andre virkede anspændt og kæmpede om overlevelse.
    Fuldstændig enig. De brådne kar som er ødelæggende for al holdsport skulle så langt væk fra dem der skulle få det til at fungere, som overhovedet muligt. En klog beslutning af SK og TB.
    Katastrofe, hvis Koehler og Hajj ikke blve bortvist tidligere. Det har jeg ikke slev helt overblik over. Her må man klandre SKs uerfarenhed og så også vildt at BW, som jo var med til alle træninger ikke hjalp ham med at tage den beslutning. Det var jo naturligvis også BWS rådne æbler, som han så selv skulle "spise". Det ville jo være noget af en indrømmelse.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Bonde ikke alene startede fint - han sluttede også som en absolut profil som en meget støttespiller for bl.a. Ejdum. Jeg synes nu heller ikke at Adam har fået den bedste start på et stadigvæk noget usammenhængende hold. Jeg har stadig gode forhåbninger på hans veje i den gode lange aftale han har. Grot har jo, om ikke andet før bevist sig som en der kan score mod de bedre hold i toppen af sl. Tiden vil vise om han kan genfinde det stærke spil fra dengang og det er ganske enkelt for tidligt at dømme "leverpostej" på ham synes jeg.
    Og Adam er ja allerede nu en opgradering. Han kan slå indlæg!!! Og han bliver helt sikker endnu bedre.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvilke "klassespillere" tror du VIL OB i øjeblikket ?

SK m.fl. købte jo ind på en præmis, som på ingen måde blev holdt.

... og man så opretter "de udstødtes ø" i Ådalen, som jo er helt væk ledelsesmæssigt (hvis man altså ikke er TB med fans). Hvordan skal klubben tiltrække spillere med "overvinderkultur", når man ser på, hvordan man behandles

Ved godt, at jeg igen får tæsk, men holder ved mit standpunkt fra sidste år, at både SK og TB er væk i løbet af 2025 !
    Din kritik om "de udstødtes ø" deler ikke og kan ikke se det som ledelsesmæssigt uacceptabel eller dproaktiin. Tværtimod var det en logisk konsekvens og nødvendig handling i den situation vi stod. Det gik om nyopbygning efter et totalt sammenbrud og at frasortere de som vil ikke projektet mere. Der er en forpligtelse at de få professionel træning som spiller af klubben og der fik de. Men at tage rådne æbler med i kurven når du samler op på ny ville ja ødelægge hele projektet og være ledelsesmæssigt en kæmpe fejl.
    For mig kom ledelsens klare tilgang for sent. Det var en kæmpe fejl at Köhler, som ville ikke mere spille for klubben, stadig fik lov at træne med de andre i slutningen af sidste sæson. Har set flere træninger dertid og det var skandaløst hvor sjovt Koehler det havde sammen med Al Hajj mens alle andre virkede anspændt og kæmpede om overlevelse.

Leave a comment:

• manner
    replied

Bonde startede da fint (fra Viborgs overskudslager til en høj pris), Grot har jo ikke vist noget endnu og Adam er jo ikke ligefrem hyldet herinde på det sidste. Tvivler desværre på, at de rykker os over leverpostejsniveauet i SL, hvis vi rykker op !
    Bonde ikke alene startede fint - han sluttede også som en absolut profil som en meget støttespiller for bl.a. Ejdum. Jeg synes nu heller ikke at Adam har fået den bedste start på et stadigvæk noget usammenhængende hold. Jeg har stadig gode forhåbninger på hans veje i den gode lange aftale han har. Grot har jo, om ikke andet før bevist sig som en der kan score mod de bedre hold i toppen af sl. Tiden vil vise om han kan genfinde det stærke spil fra dengang og det er ganske enkelt for tidligt at dømme "leverpostej" på ham synes jeg.

Leave a comment:

replied
    Det er jo lykkedes fint med Bonde og potentielt Grot. Adams cv antyder jo mere end har præsteret til i de første kampe undtaget kampen mod Hobro hvor han efter forlydende var god med mange overhalinger og indlæg
    Bonde startede da fint (fra Viborgs overskudslager til en høj pris), Grot har jo ikke vist noget endnu og Adam er jo ikke ligefrem hyldet herinde på det sidste. Tvivler desværre på, at de rykker os over leverpostejsniveauet i SL, hvis vi rykker op !

Leave a comment:

• manner
    replied

... og man så opretter "de udstødtes ø" i Ådalen, som jo er helt væk ledelsesmæssigt (hvis man altså ikke er TB med fans). Hvordan skal klubben tiltrække spillere med "overvinderkultur", når man ser på, hvordan man behandles

Ved godt, at jeg igen får tæsk, men holder ved mit standpunkt fra sidste år, at både SK og TB er væk i løbet af 2025 !
    Det er jo lykkedes fint med Bonde og potentielt Grot. Adams cv antyder jo mere end har præsteret til i de første kampe undtaget kampen mod Hobro hvor han efter forlydende var god med mange overhalinger og indlæg

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Enig hvis McCoy kan tage skridtet op. Er ikke overbevist endnu med den smule spilletid han får.
    Michelson er også 1.reserve på venstre back. Hvis han vil videre skal der hentes en ny VB.
    ved jeg heller ikke om han er klar til. - men så bør man forsøge med et leje ophold, og så enten forlænge med Nico der kan være backup på to pladser - ellers skal man ud og signe en ny back, i et vindue hvor der i forvejen skal ske meget. Derfor tror jeg mest på at de tænker McCoy er klar nok til at være 2. valg efter Owusu, Mickelson tager videre og Grubbe...ja han bliver vel den trup spiller der kan udfylde en plads lidt over det hele.

Leave a comment:

replied
    TB siger jo at der skal hentes spillere som VIL OB. Jeg tror de to nævnte vil ende med at blive vores nye Sven Köhler/David Löfquist-typer. OB må nu gå planken ud med den trup det er til rådighed

Leave a comment:

• stonebear
    replied

Ja, jeg tror sommeren bliver mere "Wild West" end under BW og vi efter 6 - 8 kampe allerede er sat af i SL
    Om vi er sat efter 6-8 kampe ved jeg ikke, men jeg tror også at vi går en kaotisk transfersommer i møde. Men hey, kulturen er mega god!

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvis Mickelson vil OB - så fint med mig, håber bare ikke det bliver fordi man så spare en midtbane spiller væk, og fortsætter eksperimentet med Owusu på midten.

Og derfor giver en forlængelse med Mickelson ikke meget mening i min bog. Man har Owusu som starter og det ser ud til de tror ret meget på McCoy - så kan han være andetvalg.

Men enig med trænerposten - bør være det første man får styr på.
    Enig hvis McCoy kan tage skridtet op. Er ikke overbevist endnu med den smule spilletid han får.
    Michelson er også 1.reserve på venstre back. Hvis han vil videre skal der hentes en ny VB.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Trænerposten har 1.Prioritet. Få nu en rigtig kapacitet ind der har en tydelig spillestil.
    Jeg ser gerne man forlænger med Bjørn og månedens spiller Mickelson.
    hvis Mickelson vil OB - så fint med mig, håber bare ikke det bliver fordi man så spare en midtbane spiller væk, og fortsætter eksperimentet med Owusu på midten.

Og derfor giver en forlængelse med Mickelson ikke meget mening i min bog. Man har Owusu som starter og det ser ud til de tror ret meget på McCoy - så kan han være andetvalg.

Men enig med trænerposten - bør være det første man får styr på.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nok for sent at hente nogen ind …

https://www.transfermarkt.com/franck...spieler/478198

https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/238056

begge transferfrie og sikkert af en årsag men ..

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Nok for sent at hente nogen ind …

https://www.transfermarkt.com/franck...spieler/478198

https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/238056

begge transferfrie og sikkert af en årsag men ..

Leave a comment:

Working...
X