Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• StevenG
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Nogen der ved noget om Frøkjær? Skadet - ikke god nok - på vej væk/hjem? Var ikke i truppen til dagens kamp.
    Han er skadet. Han udgik i deres forrige kamp Ellers spiller han

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Nogen der ved noget om Frøkjær? Skadet - ikke god nok - på vej væk/hjem? Var ikke i truppen til dagens kamp.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Gretarsson er vist ude af betragtning igen, hørte tidligere fra en god Sønderjyske kilde at den var på plads. Gik så til kilden i går igen og fik at vide at man ikke kunne blive enige om prisen.
    Som jeg tidligere påpegede, at hvis han endelig skulle skifte til en direkte konkurrent ville han koste kassen. SE ville jo skyde sig selv i foden ved at sælge en fra start-11 til os uden at få kroner nok en til en ny fuldgyldig erstatning.

De har råd til at sige nej.
    Last edited by Online; 16-08-2025, 14:16.

Leave a comment:

• Dengsen
    replied
    slet tager den privat.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Sad og lurede lidt på noget venstrebenet midtstopper. Evt. noget Zorniger kender fra tidligere.

https://www.transfermarkt.com/luca-i...spieler/296378

God alder, en portion bundesliga kampe på cv'et fra tidligere. Men kender ham ikke ellers.
    Ja, noget i den stil. Men det forventer jeg de har styr på. Kan være de troede, at vi kunne få ham for SønderjyskE for en slik.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Priserne imellem danske klubber, synes jeg generelt er stukket helt af. Så det måske meget godt at vi ike køber ham. Tænker på om der ikke er en hurtig cb i 2 bundesliga f.eks. worse case på leje? Tror generelt set at det vil give mere mening også økonomisk set.
    Sad og lurede lidt på noget venstrebenet midtstopper. Evt. noget Zorniger kender fra tidligere.

https://www.transfermarkt.com/luca-i...spieler/296378

God alder, en portion bundesliga kampe på cv'et fra tidligere. Men kender ham ikke ellers.

Leave a comment:

• Dengsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Var det lige Bent betjent? Hvis du er så god til at læse, så læs dog det hele......eller skriv hvad du har af viden.
    EDIT: Undskyld. Jeg svarede på det forkerte indlæg og har nu fuld forståelse for hvorfor du reagerede som du gjorde! Min fejl!
    Last edited by Dengsen; 16-08-2025, 12:42.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg

Selvom jeg ikke deltager så tit i debatterne her på forum så læser jeg ivrigt med og ELSKER når der for engangs skyld er nogle faktiske rygter her i tråden! Tråden handler alt for meget om alt muligt andet hele tiden præcis som dette indlæg!
    Var det lige Bent betjent? Hvis du er så god til at læse, så læs dog det hele......eller skriv hvad du har af viden. Man skal vel ud i at det gives 1 måneds forfatter karantæne til de som skriver rygter der ikke holder, eller hvad? Vi talte her om de daværende Rasmus Falk- snakke, men dem har du så heller ikke læst.
    Last edited by jojo; 16-08-2025, 12:26.

Leave a comment:

• Mwape
    replied

Gretarsson er vist ude af betragtning igen, hørte tidligere fra en god Sønderjyske kilde at den var på plads. Gik så til kilden i går igen og fik at vide at man ikke kunne blive enige om prisen.
    Priserne imellem danske klubber, synes jeg generelt er stukket helt af. Så det måske meget godt at vi ike køber ham. Tænker på om der ikke er en hurtig cb i 2 bundesliga f.eks. worse case på leje? Tror generelt set at det vil give mere mening også økonomisk set.

Leave a comment:

• manner
    replied

Kan du evt. med din sønderjyske kildes hjælp beskrive hans kompetencer. Magge skriver han var ringe i går, men set i fht. til det der er efterspurgt hos AZ/OB med hurtighed osv.

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Har ikke lagt mærke Gretarsson før, så bestemte mig for at se deres første halvleg i dag , inden Liverpool spiller
    Hvis det er ham vi jagter, så håber jeg der er et kommende skifte der blokerer for omtanke hos ham, for han er satme startet ringe.
    Har nogle af jer fulgt ham , og kender hans normale niveau?

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
    Ifølge bold.dk podcasten der hedder rygtetid lyder det som om Uhre til OB, ikke bliver i denne omgang
    Det er svært at vide helt præcist, hvad der er op og ned. Enkelte debattører mener, at Uhre er lige oppe over at blive præsenteret, men podcasten siger ganske rigtigt, at det ikke bliver til noget.

Vi må vente og se, hvad der bliver præsenteret. Uhre ville passe virkelig godt ind hos os. Men også hos GF.

Leave a comment:

• Dengsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Det har hele tiden handlet om hans rolle, han fik under et møde med Neestruo klarhed over hvilken rolle han ville få i FCK, og valgte at blive der. Han havde lige haft det lange skadesforløb med knæet.
    Selvom jeg ikke deltager så tit i debatterne her på forum så læser jeg ivrigt med og ELSKER når der for engangs skyld er nogle faktiske rygter her i tråden! Tråden handler alt for meget om alt muligt andet hele tiden præcis som dette indlæg!

Leave a comment:

• Math6789
    replied
    Ifølge bold.dk podcasten der hedder rygtetid lyder det som om Uhre til OB, ikke bliver i denne omgang
    Last edited by Math6789; 16-08-2025, 08:41.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg

Mener det var to år siden med falk var det ikke!! Jeg gætter den også men mener det var noget med kontrakt løgene. Den faldt på…
    Det har hele tiden handlet om hans rolle, han fik under et møde med Neestruo klarhed over hvilken rolle han ville få i FCK, og valgte at blive der. Han havde lige haft det lange skadesforløb med knæet.

Leave a comment:

Working...
X