Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, jeg tror sommeren bliver mere "Wild West" end under BW og vi efter 6 - 8 kampe allerede er sat af i SL
    Risikoen er voldsomt til stede. Nu skal vi så også lige op.

Er bange for, at vi giver det gode menneske Søren Krogh for lang snor og starter op med ham i superligaen. Han har været god for en del, især noget omkring kulturen. 9 points forspring nu er også godkendt. Han læser bare ikke selve kampene godt nok. Der mangler for meget taktisk, både før og under kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Risikoen er voldsomt til stede. Nu skal vi så også lige op.

Er bange for, at vi giver det gode menneske Søren Krogh for lang snor og starter op med ham i superligaen. Han har været god for en del, især noget omkring kulturen. 9 points forspring nu er også godkendt. Han læser bare ikke selve kampene godt nok. Der mangler for meget taktisk, både før og under kamp.
      Men er (overvinder)kulturen blevet så meget bedre, at den ses på kampdagene ?

Comment

Bare rolig, drenge. Der går ikke "Wild West all-in cowboy" i den til sommer. Hvis der gør noget bliver det nok mere "min tavse triste søster fra Irland"-ish.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Bare rolig, drenge. Der går ikke "Wild West all-in cowboy" i den til sommer. Hvis der gør noget bliver det nok mere "min tavse triste søster fra Irland"-ish.
          Så du kalder en mere Jesper Hansen sommer ?

Comment

Så du kalder en mere Jesper Hansen sommer ?
            Mere i den retning I hvert fald. Han fik så også bedre resultater for færre penge end BW gjorde det.

.... men ønsket er nok mere et sted midt imellem de to ............ og en ny træner.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Mere i den retning I hvert fald. Han fik så også bedre resultater for færre penge end BW gjorde det.

.... men ønsket er nok mere et sted midt imellem de to ............ og en ny træner.

Comment

jeg tænker antalsmæssigt kommer vi nok tættere på et Westrøm vindue - man skal så sigte efter noget mere kvalitet.

Argumentet for ikke at hente mere ind nu, ud over det var svært - så tænker de har forsøgt, det var også at "hvis ikke nu - hvornår så" mht de unge. Der er 10 kampe igen og ting kan ændre sig - men der er ikke meget der tyder på at Sandberg eller Martin sådan står vildt meget på spring. Hansborg tænker jeg lidt det samme. Markus J har gjort det ok - men så heller ikke mere.

Bertel Askou ser så ud til at være så meget på vej at han bør kunne indgå i planerne som et 3. eller 4 valg i midtforsvaret.

Men der mangler meget kvalitet, så er kontraktudløb - har svært ved at se man forlænger med Mickelson - da jeg regner med Owusu skal tilbage på backen. Oven i det kommer potentielle salg - Don D har angiveligt været på vej ud de sidste to vinduer, Luca har så ikke ligefrem solgt sig i de første par kampe.

Med de mangler der allerede er, Ivan, Mickelson og BP med udløb og et par potentielle salg fra angrebet....det er rigtigt meget der skal gøres.

Og så håber jeg også på de kigger på trænerposten, gerne som det første

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tænker antalsmæssigt kommer vi nok tættere på et Westrøm vindue - man skal så sigte efter noget mere kvalitet.

Argumentet for ikke at hente mere ind nu, ud over det var svært - så tænker de har forsøgt, det var også at "hvis ikke nu - hvornår så" mht de unge. Der er 10 kampe igen og ting kan ændre sig - men der er ikke meget der tyder på at Sandberg eller Martin sådan står vildt meget på spring. Hansborg tænker jeg lidt det samme. Markus J har gjort det ok - men så heller ikke mere.

Bertel Askou ser så ud til at være så meget på vej at han bør kunne indgå i planerne som et 3. eller 4 valg i midtforsvaret.

Men der mangler meget kvalitet, så er kontraktudløb - har svært ved at se man forlænger med Mickelson - da jeg regner med Owusu skal tilbage på backen. Oven i det kommer potentielle salg - Don D har angiveligt været på vej ud de sidste to vinduer, Luca har så ikke ligefrem solgt sig i de første par kampe.

Med de mangler der allerede er, Ivan, Mickelson og BP med udløb og et par potentielle salg fra angrebet....det er rigtigt meget der skal gøres.

Og så håber jeg også på de kigger på trænerposten, gerne som det første
                  Trænerposten har 1.Prioritet. Få nu en rigtig kapacitet ind der har en tydelig spillestil.
                  Jeg ser gerne man forlænger med Bjørn og månedens spiller Mickelson.

Comment

Nok for sent at hente nogen ind …

https://www.transfermarkt.com/franck...spieler/478198

https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/238056

begge transferfrie og sikkert af en årsag men ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Nok for sent at hente nogen ind …

https://www.transfermarkt.com/franck...spieler/478198

https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/238056

begge transferfrie og sikkert af en årsag men ..
                      TB siger jo at der skal hentes spillere som VIL OB. Jeg tror de to nævnte vil ende med at blive vores nye Sven Köhler/David Löfquist-typer. OB må nu gå planken ud med den trup det er til rådighed

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Trænerposten har 1.Prioritet. Få nu en rigtig kapacitet ind der har en tydelig spillestil.
                        Jeg ser gerne man forlænger med Bjørn og månedens spiller Mickelson.
                        hvis Mickelson vil OB - så fint med mig, håber bare ikke det bliver fordi man så spare en midtbane spiller væk, og fortsætter eksperimentet med Owusu på midten.

Og derfor giver en forlængelse med Mickelson ikke meget mening i min bog. Man har Owusu som starter og det ser ud til de tror ret meget på McCoy - så kan han være andetvalg.

Men enig med trænerposten - bør være det første man får styr på.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvis Mickelson vil OB - så fint med mig, håber bare ikke det bliver fordi man så spare en midtbane spiller væk, og fortsætter eksperimentet med Owusu på midten.

Og derfor giver en forlængelse med Mickelson ikke meget mening i min bog. Man har Owusu som starter og det ser ud til de tror ret meget på McCoy - så kan han være andetvalg.

Men enig med trænerposten - bør være det første man får styr på.
                          Enig hvis McCoy kan tage skridtet op. Er ikke overbevist endnu med den smule spilletid han får.
                          Michelson er også 1.reserve på venstre back. Hvis han vil videre skal der hentes en ny VB.

Comment

Ja, jeg tror sommeren bliver mere "Wild West" end under BW og vi efter 6 - 8 kampe allerede er sat af i SL
                            Om vi er sat efter 6-8 kampe ved jeg ikke, men jeg tror også at vi går en kaotisk transfersommer i møde. Men hey, kulturen er mega god!

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              TB siger jo at der skal hentes spillere som VIL OB. Jeg tror de to nævnte vil ende med at blive vores nye Sven Köhler/David Löfquist-typer. OB må nu gå planken ud med den trup det er til rådighed
                              Hvilke "klassespillere" tror du VIL OB i øjeblikket ?

SK m.fl. købte jo ind på en præmis, som på ingen måde blev holdt.

... og man så opretter "de udstødtes ø" i Ådalen, som jo er helt væk ledelsesmæssigt (hvis man altså ikke er TB med fans). Hvordan skal klubben tiltrække spillere med "overvinderkultur", når man ser på, hvordan man behandles

Ved godt, at jeg igen får tæsk, men holder ved mit standpunkt fra sidste år, at både SK og TB er væk i løbet af 2025 !

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Enig hvis McCoy kan tage skridtet op. Er ikke overbevist endnu med den smule spilletid han får.
                                Michelson er også 1.reserve på venstre back. Hvis han vil videre skal der hentes en ny VB.
                                ved jeg heller ikke om han er klar til. - men så bør man forsøge med et leje ophold, og så enten forlænge med Nico der kan være backup på to pladser - ellers skal man ud og signe en ny back, i et vindue hvor der i forvejen skal ske meget. Derfor tror jeg mest på at de tænker McCoy er klar nok til at være 2. valg efter Owusu, Mickelson tager videre og Grubbe...ja han bliver vel den trup spiller der kan udfylde en plads lidt over det hele.

Comment

Working...
                                X