Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Dum-smart... thjaaa, når I løber tør for argumenter, bliver I altid personlige

Ja, jeg kunne godt havde tilføjet nogle linier om japansk kultur, hvilket jeg beklager. Men som jeg skrev tidligere i dag var det mere et spørgsmål om for mange (dyre) udlændinge (efter de nye regler) samt kvaliteten af dem, der gjorde at klubben ville/skulle skille sig af med dem. I dag har de kun én og fører ligaen... så de har foreløbigt nok set rigtigt !

Han blev vejet og fundet for let... længere er den ikke !
    Personlige…! Og det kommer fra dig
    OMG - du er ikke kommet meget længere i din udvikling, eller mangel på damme

Comment

Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
      Du forholder dig igen ikke til indholdet, men er pænt modbydelig !

Hvor har jeg været personlig

Comment

Du forholder dig igen ikke til indholdet, men er pænt modbydelig !

Hvor har jeg været personlig
        I lige måde

Comment

I lige måde
          Hvor har jeg været personlig/modbydelig

Du må meget gerne svare med en PM, så forummet ikke skal spammes med vores fnidder !

Comment

Ignorer klovnen. Du får et meget bedre liv

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Ignorer klovnen. Du får et meget bedre liv
              Klovnen

Det her forum er jo ved at blive en tom skal, da alle der ikke har de "rigtige" meninger​​​​​, skal udskammes... ikke på argumenter/fakta, men på personlige svinere !

Kan I med de "rigtige" meninger ikke se, hvorfor færre og færre er aktive her

Jeg har tidligere skrevet et indlæg om, hvordan vi førhen kunne være rygende uenige herinde, men stadigvæk have en gensidig respekt. Men nu har en håndfuld åbenbart bestemt sig for, hvad der må siges og hvad "virkeligheden" er (uden at argumentere for det... hvilket jo også altid er det nemmeste i mangel af bedre).

Comment

Der skal være plads til uenighed, men jeg bryder mig personligt ikke om udbrud hvor man kalder hinanden diverse.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                  Der skal være plads til uenighed, men jeg bryder mig personligt ikke om udbrud hvor man kalder hinanden diverse.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                    Jeg kan ikke mere. Jeg har hørt på så meget vrøvl og lort i så mange måneder fra Online. På et tidspunkt kan selv den mest sindige fynbo ikke holde til det mere og så ryger der en finke af panden. Jeg kalder normalt ikke folk disse ting. Men han (hun?) er simpelthen så langt ude, at jeg måtte brød sammen - undskyld I andre skulle være vidne til det.

EDIT: der kan være andre grunde til at folk ikke gider forum mere. En kunne også være at man ikke gider diskutere med Online, som ikke kan opstille et logisk argument. Det er en samling af oneliners og latterlige forsimplinger. Der er den ene fejlslutning efter den anden.
                    Et tænkt eksempel:

Præmis 1: TB har været sportsdirektør i BIF
                    Præmis 2: Han bragte BIF videre efter nogle magre år
                    Konklusion: TB er ikke sportsdirektør i OB om et år (hvilket Online faktisk har påstået, uden ET ENESTE belæg) Det er en joke!
                    Last edited by claudes1; 05-03-2025, 18:33.

Comment

Klovnen

Det her forum er jo ved at blive en tom skal, da alle der ikke har de "rigtige" meninger​​​​​, skal udskammes... ikke på argumenter/fakta, men på personlige svinere !

Kan I med de "rigtige" meninger ikke se, hvorfor færre og færre er aktive her

Jeg har tidligere skrevet et indlæg om, hvordan vi førhen kunne være rygende uenige herinde, men stadigvæk have en gensidig respekt. Men nu har en håndfuld åbenbart bestemt sig for, hvad der må siges og hvad "virkeligheden" er (uden at argumentere for det... hvilket jo også altid er det nemmeste i mangel af bedre).
                      Mit indtryk er at det ikke går om "de rigtige meninger*. Mit indtryk er at din måde at skrive her skaber modvind. Det lyder til mig ofte som at modsige om at modsige og du kommer med korte kontroversielle indlæg uden at støtte det med argumenter eller informationer hvordan du kommer til dine konklusioner. Der er mange gentagelser som gør det lidt trættende og synes alt for ofte går det om en negativ vinkel eller vurdering. Og tror det er vel hvad kan hidse andre bruger op.
                      Jeg hidser mig ikke op, det er ja din kop af te og måske din tilgang til livet. For mig blev det derfor bare uinteressant at svare på dine indlæg og så hopper over.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Mit indtryk er at det ikke går om "de rigtige meninger*. Mit indtryk er at din måde at skrive her skaber modvind. Det lyder til mig ofte som at modsige om at modsige og du kommer med korte kontroversielle indlæg uden at støtte det med argumenter eller informationer hvordan du kommer til dine konklusioner. Der er mange gentagelser som gør det lidt trættende og synes alt for ofte går det om en negativ vinkel eller vurdering. Og tror det er vel hvad kan hidse andre bruger op.
                        Jeg hidser mig ikke op, det er ja din kop af te og måske din tilgang til livet. For mig blev det derfor bare uinteressant at svare på dine indlæg og så hopper over.
                        Rigtig fint indlæg. Jeg ville ønske at jeg havde haft temperamentet til at skrive det, i stedet for det jeg skrev!

Comment

Kunne godt tænke mig at se Greve i den stribede trøje igen. Han spiller så godt lige nu. Ser ham for Randers mod Brøndby. Og han er bedste mand på banen.

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                            Kunne godt tænke mig at se Greve i den stribede trøje igen. Han spiller så godt lige nu. Ser ham for Randers mod Brøndby. Og han er bedste mand på banen.
                            Og Jacob Rasmussen er vel en af de dårligste for Brøndby. Men Randers på en 4.plads? Både imponerende af dem, men også pinligt for dansk fodbold.

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                              Jeg tror, vi kan skyde en hvid pil efter Greve. Han er landet fornuftigt i Randers og har stadig lang tid tilbage af sin kontrakt. Det er mere realistisk at håbe på Jens Jakob Thomasen.

Der var vel reelt fire tidligere striber i spil i dagens kamp om top-6 i superligaen. Høegh, Rømer, Greve og Rasmussen..

Sidstnævnte med den eneste der ikke har spillet for os på seniorniveau.

Comment

Hvis man leger med tanken at de 3 med udløb stopper og DD sælges

Hvor mange kvalitetsspillere skal der så ind, inden folk herinde tror vi har et hold der kan klare sig i superligaen?

Der skal ihverfald følgende ind for at vi bare har en lille chance

1 centerforsvarer
                                2 centrale midtbanespillere
                                1 offensiv

Det er vel absolut minimum. Venstre back halter vel også lidt med kun Adam Sørensen som bestemt ikke har overbevist endnu. At Nico smutter er bestemt en kæmpe svækkelse. Der kommer nok en 2-4 unge op incl målmand. Godt at vi allerede har fået Grot ind nu. Han kan i topform blive meget vigtig. Håber at han kan spille sammen med Luca som jo næsten kan blive afgørende for succes eller fiasko

Comment

Working...
                                X