Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg stemmer for at vi stiller op med Luca,Jay og Bjørn i angrebet og ansætter Egil “Drillo” Olsen som ny træner

Comment

Klasse nyhed!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Men Luca og Grot er samme typer. Tror det er det som hentydes til.
        Jaaa - men som jeg husker Groot i topform er han også hurtig og en god dybdeløber - men det kan være jeg drømmer ?

Comment

Adam, Bürgi og Groot. Skal sige at det er stærkt arbejde af Troels Bech. Vi henter ikke mere middelmådighed og lottokuponee ind men spillere med start11 niveau som løfter holdet.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Altså, nu hedder han Grot, ikke Groot - det er ikke Guardians of the Galaxy det her

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
              Altså, nu hedder han Grot, ikke Groot - det er ikke Guardians of the Galaxy det her
              Det var nu med vilje er stor GG fan nemlig

Comment

Officiel. 2,5 år

https://ob.dk/nyheder/2025/marts/ob-henter-jay-roy-grot

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Jaaa - men som jeg husker Groot i topform er han også hurtig og en god dybdeløber - men det kan være jeg drømmer ?
                  Det var han i hvert fald. Spillede også en del kant i Viborg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Det husker jeg ham også som, men også en der kan skubbe en modstander væk, og vinde duellerne.

En vanvittig signing.

Comment

Fedt, en på papiret super tilgang som nu får god tid til at blive spillet ind på holdet og som stiller os langt bedre i forhold til at det pludselig kan gå stærkt med Luca!

Comment

Ser godt ud på papiret - lige en opsamling set over hans karriere:

Styrker
                        1. Fysiske egenskaber: Grot skiller sig ud med sin imponerende fysik. Han er 193 cm høj og vejer omkring 93 kg. Hans styrke og luftduelskraft gør ham effektiv i nærkampe og som targetman i angrebet.
                        2. Alsidighed: Selvom han primært er angriber, kan Grot også spille som højre kant, hvilket giver taktisk fleksibilitet til hans hold.
                        3. Fart og kraft: På trods af sin størrelse er Grot kendt for sin hurtighed og atletiske evner, som komplementerer hans fysiske spillestil.
                        4. Lufttrussel: Hans højde og styrke gør ham til en betydelig trussel ved dødbolde, især med hovedstød.
                        Svagheder
                        1. Afslutninger: En af Grots mest iøjnefaldende svagheder er hans inkonsistens foran mål. Han har gennem sin karriere kæmpet med at omsætte chancer til mål, hvilket har været en væsentlig hindring for hans udvikling som angriber.
                        2. Boldkontrol og afleveringer: Grot vurderes lavt i forhold til at holde på bolden, afleveringspræcision og evnen til at lægge indlæg, hvilket begrænser hans effektivitet i opspillet.
                        3. Tilpasningsevne: Han har haft svært ved at tilpasse sig forskellige ligaer og spillestile, som det ses af hans skuffende ophold i Leeds United og Kashiwa Reysol.
                        4. Selvtillidsproblemer: Tidligt i sin karriere, især i Leeds United, mødte Grot kritik fra fans og medier, hvilket syntes at påvirke hans selvtillid og præstationer negativt.
                        Opture
                        • Grot viste lovende takter under sin tid i Viborg FF i Superligaen, hvor han scorede ni mål i 17 ligakampe i 2022/23-sæsonen. Dette indbragte ham prisen som Månedens Spiller for oktober 2022.
                        • Hans præstationer for VVV-Venlo på lån fra Leeds United var også anerkendelsesværdige, hvor han scorede seks mål i 33 kampe i Æresdivisionen.
                        Nedture
                        • Grots tid i Leeds United var særligt udfordrende. Han scorede kun ét mål i 21 kampe i 2017/18-sæsonen og blev kraftigt kritiseret af fans for sine præstationer.
                        • Hans skifte til Kashiwa Reysol har heller ikke været frugtbart, med kun tre mål i 26 kampe frem til slutningen af 2024. Denne underpræstation har fortsat skadet hans ry som en pålidelig angriber.
                        Konklusion

Jay-Roy Grots karriere afspejler en blanding af potentiale og uindfriede forventninger. Selvom han besidder fysiske egenskaber, der gør ham til et aktiv i visse situationer, har hans tekniske begrænsninger og inkonsistens forhindret ham i at etablere sig som en topangriber.

Lad os håbe at OB kan genstarte ham, men jeg tror ikke at vi fra starten bør forvente at han bomber mål ind i læssevis.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Fedt, en på papiret super tilgang som nu får god tid til at blive spillet ind på holdet og som stiller os langt bedre i forhold til at det pludselig kan gå stærkt med Luca!
                          Det ligner rettidig omhu.
                          det er nye tider i ådalen.

jeg er svært begejstret. Han forlod superligaen som en komplet angriber, der både kan afslutte, løber hurtigt, har målnæse og en stærk fysik.
                          Han må ikke have fundet sig til rette i Japan, og det kan der være flere årsager til. Jeg tror dog nok han skal genfinde sit niveau igen i et land han kender og blandt et par holdkammerater han kender fra sin tid i VFF.

og så skal han jo bare køres helt stille og roligt ind. Hovedmålet er at han bare står knivskarpt når vi starter op igen i juli måned. Det er et stort privilegie at kunne det med en angriber i sin bedste fodboldalder

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Hvis vi for en gangs skyld skal prøve at have noget synergi i truppen, så er sådan en spiller i min verden skræddersyet til at træde til, den dag man vælger at Luca sælges. Han har i min verden mange af de samme kvaliteter. Han har fysikken, kan positionere sig i feltet, fornuftig fart til at løbe dybt, god på låget.
                            Jeg ved ikke hvad der er sket for manden i Japan, men som jeg husker ham fra sin tid i VFF, så ville han være en angriber der kunne træde direkte ind, uden vi skal justere en tøddel, hvis Luca eksempelvis sælges til sommer. Det bliver svært ikke at skulle betale +10 mio for en anstændig angriber med de kvaliteter, og der er vi nok ikke helt endnu, selvom vi skulle få en god sjat for Luca.
                            Jeg er stadig skeptisk og tror man skal passe på med at fokusere for meget på en rigtig god halvsæson han havde i Superligaen for to år siden nu. Når jeg ser på hans Transfermarkt-profil, hvor mange klubber han allerede har været i, for det meste uden succes, er der en del advarselslamper der blinker hos mig.

Det er klart, at når man kigger på hans relativt lave alder og topniveauet han viste for Viborg, er han en oplagt kandidat at overveje og jeg kan til dels forstå man tager chancen pga. den upside der er. Jeg havde personligt gået udenom. Skulle man tage chancen, synes jeg måske 2,5 år er et år for meget.

Men jeg håber da at min tvivl bliver gjort til skamme nu han er her. Det KAN blive rigtigt godt.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Næ man manden siger jo han er tilfreds med truppen hver gang han bliver spurgt. Hvis vi havde haft en rigtig træner med ambitioner så havde han råbt og skreget i medierne for at få forstærkninger men Søren siger han er tilfreds.
                              Eller er han loyal og vil ikke skabe unødvendig ballade ved at opføre sig som et "lille barn" i medierne, men derimod trofast over for klubben og tager det internt som en medarbejder der faktisk elsker sin arbejdsplads, kunne det tænkes ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg er stadig skeptisk og tror man skal passe på med at fokusere for meget på en rigtig god halvsæson han havde i Superligaen for to år siden nu. Når jeg ser på hans Transfermarkt-profil, hvor mange klubber han allerede har været i, for det meste uden succes, er der en del advarselslamper der blinker hos mig.

Det er klart, at når man kigger på hans relativt lave alder og topniveauet han viste for Viborg, er han en oplagt kandidat at overveje og jeg kan til dels forstå man tager chancen pga. den upside der er. Jeg havde personligt gået udenom. Skulle man tage chancen, synes jeg måske 2,5 år er et år for meget.

Men jeg håber da at min tvivl bliver gjort til skamme nu han er her. Det KAN blive rigtigt godt.
                                enig...fingers crossed
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                                2025 stadig med armene over kors

Comment

Working...
                                X