Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

For det første,
    Hvad var præmissen for mit indlæg - At Eriksen skiftede til fck.

For det andet,
    nææh, gør du.? Næppe. Men vi kan nok godt blive enige om det er mere end i Danmark.

Min pointe, som du så glippede, var bare at jeg ikke tror vi kan være sikre på Christian, hvis han vil til Danmark.
    Den der gamle klubfølelse findes ikke mere hos langt de fleste spillere.
    Jeg er ikke bange for Eriksen skifter til FCK. Hvis han vælger at spille i Danmark, hvilket jeg fortsat tvivler på, bliver det nok i Middelfart.

Han tjener 70 millioner om året i Manchester. 6 millioner om måneden. Tænker ikke han bliver fristet af en FCK løn på en brøkdel.

Men vi er enige om Eriksen i superligaen ikke kommer til at ske.
    Tror han indstiller karrieren efter VM i 26. Bare mit bud selvfølgelig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg er ikke bange for Eriksen skifter til FCK. Hvis han vælger at spille i Danmark, hvilket jeg fortsat tvivler på, bliver det nok i Middelfart.

Han tjener 70 millioner om året i Manchester. 6 millioner om måneden. Tænker ikke han bliver fristet af en FCK løn på en brøkdel.

Men vi er enige om Eriksen i superligaen ikke kommer til at ske.
      Tror han indstiller karrieren efter VM i 26. Bare mit bud selvfølgelig.
      Men i FCK vil han stadig være i spil til at spille om mesterskabet og i Europa samt en mulighed for landsholdet og så er Falk der jo .. ikke at de kan gentage ungdommens pingpong men hvis de stadig er venner så trækker det vel også sammen med et par landsholdskolleger ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men i FCK vil han stadig være i spil til at spille om mesterskabet og i Europa samt en mulighed for landsholdet og så er Falk der jo .. ikke at de kan gentage ungdommens pingpong men hvis de stadig er venner så trækker det vel også sammen med et par landsholdskolleger ..
        Jeg har intet at have det i, men tænker han spiller i udlandet. Tager VM med og så "hjem" til OB. Det er måske mere en drøm, men det er dog det jeg håber. En OB trøje med Eriksen ville pynte fint :D.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

“I flere årtier har man i OB drømt om, at Christian Eriksen gør comeback i Ådalen​”

Det er end ikke årtier siden han forlod OB som talent …
          Han blev solgt i 2009. Det er vel teknisk set 3 årtier, 00erne, 10erne og 20erne (omend, man kun er lidt over halvvejs) :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Jeg har intet at have det i, men tænker han spiller i udlandet. Tager VM med og så "hjem" til OB. Det er måske mere en drøm, men det er dog det jeg håber. En OB trøje med Eriksen ville pynte fint :D.
            Tænker også at det er karrierestop i 2026, Ajax eller OB. Jeg nægter at tro på at man vil lægge navn til en årlig ungdomsturnering på OB's træningsanlæg og så repræsentere en anden dansk klub.

Comment

Working...
            X