Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Identitetsprojektet: Midtvejsstatus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Problemet bliver ikke længden men hvor få visninger de vil få
    Hvis Superligaen skifter sponsor, kan du satse på at dilleren trækker sig lidt sammen med alderen og du finder en partner, som hedder Betina. Så bliver vedkommende virkelig imponeret allerede på første date

I øjeblikket er der 5134 kvinder og 1 mand (!) med det navn, så du burde kunne ramme plet på et tidspunkt

Comment

Tror vi skal have en “Det er for dårligt, at…”-tråd……

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvis Superligaen skifter sponsor, kan du satse på at dilleren trækker sig lidt sammen med alderen og du finder en partner, som hedder Betina. Så bliver vedkommende virkelig imponeret allerede på første date

I øjeblikket er der 5134 kvinder og 1 mand (!) med det navn, så du burde kunne ramme plet på et tidspunkt
        Det er Betano…. Ikke Betina
        Last edited by fmprOB; 15-07-2025, 21:15.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Tror vi skal have en “Det er for dårligt, at…”-tråd……
          Syntes faktisk det er ok at diskutere emnet i denne tråd. At det så nok lige tog en lille drejning her til sidst er nok rigtigt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes faktisk det er ok at diskutere emnet i denne tråd. At det så nok lige tog en lille drejning her til sidst er nok rigtigt
            Jeg steg ind i et fly i München. Da jeg steg ud var der 30 nye indlæg - det er umuligt at følge med Kan vi ikke bare snart få en fodboldkamp at diskutere

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg steg ind i et fly i München. Da jeg steg ud var der 30 nye indlæg - det er umuligt at følge med Kan vi ikke bare snart få en fodboldkamp at diskutere
              Beklager, det tog lidt overhånd

Jeps, ser virkelig frem mod FCM

Comment

Working...
              X