Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Identitetsprojektet: Midtvejsstatus
Collapse
X
-
Fair nok, hvad er det så du har hørt?.Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Inden du lige finder høtyven frem, skal det vel lige opklares hvad der er op og ned i den sag. Jeg har hørt noget helt andet end Tellos udlægning, så fordi han siger noget der måske er forkert i en podcast bliver det jo ikke rigtigt.
Denne situation er jo netop sådan noget som identitetsprojektet skal anvise handlingsmodeller for at håndtere bedre i fremtiden, så tingene ikke misforstås. Men der er ikke nogen, hverken sk eller tb, der har en eller anden ond intention om at bekæmpe fanmiljøet.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Var det ikke nogenlunde samtidigt med at de lukkede træningerne på stadion for fans/omverdenen?Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nu siger jeg heller ikke de har en ond intention. Det er bare dumt. Men de har som minimum fejlfortolket hvad klub/fans handler om.
Det er da himmelråbende dumt at frabede sig en hyldest.
Leave a comment:
-
Nu siger jeg heller ikke de har en ond intention. Det er bare dumt. Men de har som minimum fejlfortolket hvad klub/fans handler om.Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Inden du lige finder høtyven frem, skal det vel lige opklares hvad der er op og ned i den sag. Jeg har hørt noget helt andet end Tellos udlægning, så fordi han siger noget der måske er forkert i en podcast bliver det jo ikke rigtigt.
Denne situation er jo netop sådan noget som identitetsprojektet skal anvise handlingsmodeller for at håndtere bedre i fremtiden, så tingene ikke misforstås. Men der er ikke nogen, hverken sk eller tb, der har en eller anden ond intention om at bekæmpe fanmiljøet.
Det er da himmelråbende dumt at frabede sig en hyldest.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Inden du lige finder høtyven frem, skal det vel lige opklares hvad der er op og ned i den sag. Jeg har hørt noget helt andet end Tellos udlægning, så fordi han siger noget der måske er forkert i en podcast bliver det jo ikke rigtigt.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Og det ved vi alle jo godt er fuldstændig absurd
alle andre klubber kan sagtens dyrke deres fans.
Sammenhængskraft. Hvor ofte har vi ikke hørt det. Men det har SK og TB allerede hældt ned af brættet.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Og det ved vi alle jo godt er fuldstændig absurdOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det skulle efter sigende fjerne lidt af fokus i opvarmningen….
alle andre klubber kan sagtens dyrke deres fans.
Sammenhængskraft. Hvor ofte har vi ikke hørt det. Men det har SK og TB allerede hældt ned af brættet.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ved vi noget om hvornår "de" har frabedt sig det?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det skulle efter sigende fjerne lidt af fokus i opvarmningen….
Leave a comment:
-
Der er truffet nogle unikt sære beslutninger igennem Krogh/TB tiden. Jeg gad godt vide ræsonnementet bag at fjerne noget så traditionelt som Fenerbahcen'Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
OB har frabedt sig at RMN tribunen kalder spillere ned under opvarmning til en såkaldt Fenerbahce.
Og de skal gå til familie tribunen først efter kampen.
Fanschenen vil gerne have dem ned og hyldes foran RMN først.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det er meget irriterende. Det er stemnings tribunen som leverer hver kamp og der skal vises sammenhold fra klub til fans.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
OB har frabedt sig at RMN tribunen kalder spillere ned under opvarmning til en såkaldt Fenerbahce.
- Likes 2
Leave a comment:
-
OB har frabedt sig at RMN tribunen kalder spillere ned under opvarmning til en såkaldt Fenerbahce.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hvad blev sagt der?
Leave a comment:
-
Hvad OB’s ledelse og kommercielle afdeling siger (stribet fællesskab, identitet OB) og hvad de gør, er der ofte stor forskel på. Det der bliver nævnt i seneste afsnit af SFÅ er et godt eksempel på den arrogance som jeg personligt er mest træt af hos folk som Jack Jørgensen og Enrico. De vil gerne bilde os ind at de er i øjenhøjde og lytter til OB’s fans, men i sidste ende kører de deres eget show.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHar hørt nyeste afsnit af SFÅ. Er rystet over de valg OB har taget i forhold til fans.
Hvis det er den identitet de ønsker i klubben siger jeg tak for kaffe. Håber de kommer til fornuft ellers skyder de sig selv i foden.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: