Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Identitetsprojektet: Midtvejsstatus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Vil du hellere bytte med det her Online.?

https://campo.dk/2025/07/01/silkebor...-klubbens-vej/

Dette sker når klub og fans ikke ser ens på tingene

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Sikkert fint arbejde på 9 måneder og svært at være uenig i Identitetsteksten.

Jeg havde dog forventet meget mere om konkrete handlinger end en tekst som en lokalpolitiker op til det kommende valg kunne havde fået AI-genereret...

Kan teksten bestå en simpel bullshit-test: "Kan man være enig i det modsatte ?"

Ved det er hårdt sagt, men forstår ikke, hvad et lille års arbejde rykker ved udover at en del af klubbens kritiske røster er blevet meget stille

Hvordan vil vi i de kommende måneder/år se en forandring i identiteten ?
    Har du læst det der står her? Prøv lige at læse det grundigt igennem

https://ob.dk/nyheder/2025/juni/iden...-fremtidens-ob

Zorninger er mere eller mindre blevet hentet pga Identitetsarbejdet.
    Det bekræftede Troels og Niels i at AZ var den rigtige vej at gå da der skulle tænkes i ny træner. At vi skulle have en træner der stod for de gamle dyder at OB er så kendt for og ikke en tiki-taka træner eller en Egil Drillo Olsen. Eller beholde Søren Krogh

At der nu er nedsat et identitets råd bestående af tidligere spillere, 2 fans(1 fra forum her og 1 fra blok B),OB Q, sponsorer, de stribede, 1 fra bestyrelsen i OSE og andre der skal mødes flere gange årligt og hjælpe OBs daglige ledelse med at holde snuden i sporet ift identiteten og strategien. Måske rådgive om en aktuel sag hvor man er i tvivl og ellers kigge på om man stadig holder retningen som det er aftalt.

Flere andre konkrete initiativer er også sat igang som nok også vil meldes ud løbende som de kommer igang.

Jeg kender ikke til andre klubber der har gjort noget lign for at komme tættere på deres fans. Nej tværtimod er der flere danske klubber der overvejer at gøre det samme!

Få nu ja hatten på Online. Bare en gang i mellem. Det klæder dig ikke at være konsekvent negativ/skeptisk om alt hvad OBs ledelse gør
    Last edited by fmprOB; 01-07-2025, 14:27.

Leave a comment:

replied
    Sikkert fint arbejde på 9 måneder og svært at være uenig i Identitetsteksten.

Jeg havde dog forventet meget mere om konkrete handlinger end en tekst som en lokalpolitiker op til det kommende valg kunne havde fået AI-genereret...

Kan teksten bestå en simpel bullshit-test: "Kan man være enig i det modsatte ?"

Ved det er hårdt sagt, men forstår ikke, hvad et lille års arbejde rykker ved udover at en del af klubbens kritiske røster er blevet meget stille

Hvordan vil vi i de kommende måneder/år se en forandring i identiteten ?

Leave a comment:

• DD84
    replied
    https://ob.dk/nyheder/2025/juni/iden...-fremtidens-ob

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der kommer noget ud inden længe. Og den afsluttende podcast i SFÅ vil prøve at binde en sløjfe på projektet.
    Indtil videre ihverfald

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Er der noget nyt fra denne front ?

Hvordan gik det med spørgeskemaet ?
    Der kommer noget ud inden længe. Og den afsluttende podcast i SFÅ vil prøve at binde en sløjfe på projektet.
    Indtil videre ihverfald

Leave a comment:

replied
    Er der noget nyt fra denne front ?

Hvordan gik det med spørgeskemaet ?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Fair nok, hvad er det så du har hørt?.
    Ja hvad er det så du har hørt?

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Inden du lige finder høtyven frem, skal det vel lige opklares hvad der er op og ned i den sag. Jeg har hørt noget helt andet end Tellos udlægning, så fordi han siger noget der måske er forkert i en podcast bliver det jo ikke rigtigt.

Denne situation er jo netop sådan noget som identitetsprojektet skal anvise handlingsmodeller for at håndtere bedre i fremtiden, så tingene ikke misforstås. Men der er ikke nogen, hverken sk eller tb, der har en eller anden ond intention om at bekæmpe fanmiljøet.
    Fair nok, hvad er det så du har hørt?.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Var det ikke nogenlunde samtidigt med at de lukkede træningerne på stadion for fans/omverdenen?
    Det ved jeg ikke.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nu siger jeg heller ikke de har en ond intention. Det er bare dumt. Men de har som minimum fejlfortolket hvad klub/fans handler om.
    Det er da himmelråbende dumt at frabede sig en hyldest.
    Var det ikke nogenlunde samtidigt med at de lukkede træningerne på stadion for fans/omverdenen?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Inden du lige finder høtyven frem, skal det vel lige opklares hvad der er op og ned i den sag. Jeg har hørt noget helt andet end Tellos udlægning, så fordi han siger noget der måske er forkert i en podcast bliver det jo ikke rigtigt.

Denne situation er jo netop sådan noget som identitetsprojektet skal anvise handlingsmodeller for at håndtere bedre i fremtiden, så tingene ikke misforstås. Men der er ikke nogen, hverken sk eller tb, der har en eller anden ond intention om at bekæmpe fanmiljøet.
    Nu siger jeg heller ikke de har en ond intention. Det er bare dumt. Men de har som minimum fejlfortolket hvad klub/fans handler om.
    Det er da himmelråbende dumt at frabede sig en hyldest.

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Og det ved vi alle jo godt er fuldstændig absurd alle andre klubber kan sagtens dyrke deres fans.
    Sammenhængskraft. Hvor ofte har vi ikke hørt det. Men det har SK og TB allerede hældt ned af brættet.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Var det ikke her da vi rykkede ned? Er ikke helt sikker
    Tror også det var sidste forår.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg

Ved vi noget om hvornår "de" har frabedt sig det?
    Var det ikke her da vi rykkede ned? Er ikke helt sikker

Leave a comment:

Working...
X