Hvis Superligaen skifter sponsor, kan du satse på at dilleren trækker sig lidt sammen med alderen og du finder en partner, som hedder Betina. Så bliver vedkommende virkelig imponeret allerede på første date
I øjeblikket er der 5134 kvinder og 1 mand (!) med det navn, så du burde kunne ramme plet på et tidspunkt
Problemet bliver ikke længden men hvor få visninger de vil få
Hvis Superligaen skifter sponsor, kan du satse på at dilleren trækker sig lidt sammen med alderen og du finder en partner, som hedder Betina. Så bliver vedkommende virkelig imponeret allerede på første date
I øjeblikket er der 5134 kvinder og 1 mand (!) med det navn, så du burde kunne ramme plet på et tidspunkt
Hvis de muskler klubben flexer lige nu kommer fra betting, så kan jeg godt forstå, det kan være svært at sige nej.
Personligt synes jeg nok bare at 10 millioner i moderne fodbold er pebernødder, og HVIS vi skal sælge ud af værdier så kunne det da være for beløb, der ville være svære at se bort fra. 50-75 millioner måske.
Jeg er jo heller ikke mere frelst end, hvis Bet365 gav 150
millioner i årligt sponsorat, så fik jeg da nok tatoveret logoet på dilleren… Alt er jo i sidste ende til salg - men lad det da være for beløb, der rykker noget.
De må tatovere det på min diller for et engangsbeløb på 1 mio
Eller Köhler, Tyler Burrey og Buya Turay købt og tabt.
Jeg anfægter ikke dit argument, men de 10 millioner ville have været “sparret ved hvilke som helst spillere.
Jeg ved at money talks og det er fedt vi kan hente gode spillere, min holdning er nok bare - måske naivt - at de penge skulle vi nu nok få af andre veje.
Som man læser biblen jo. Vi havde jo ikke de 3 spillere imens de begge er sponsorer…
Til dels enig. Synes ikke det er fedt med bettingpartnere.
Jeg kan bare personligt mærke, at jeg har svært ved at kravle op på den høje hest og være sur over det, når jeg (her i transfervinduet) kan mærke hvor meget jeg håber/forventer, at klubben tør satse økonomisk ved at hente gode spillere og udfordre ligaen. Så længe jeg har det sådan må jeg acceptere, at klubben spiller efter samme spilleregler som konkurrenterne.
Men kunne da være fedt hvis klubben gik ud og tog et aktivt standpunkt imod det. Kan ikke afvise man også kunne vinde økonomisk på det.
Hvis de muskler klubben flexer lige nu kommer fra betting, så kan jeg godt forstå, det kan være svært at sige nej.
Personligt synes jeg nok bare at 10 millioner i moderne fodbold er pebernødder, og HVIS vi skal sælge ud af værdier så kunne det da være for beløb, der ville være svære at se bort fra. 50-75 millioner måske.
Jeg er jo heller ikke mere frelst end, hvis Bet365 gav 150
millioner i årligt sponsorat, så fik jeg da nok tatoveret logoet på dilleren… Alt er jo i sidste ende til salg - men lad det da være for beløb, der rykker noget.
Leave a comment: