Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Identitetsprojektet: Midtvejsstatus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nu siger jeg heller ikke de har en ond intention. Det er bare dumt. Men de har som minimum fejlfortolket hvad klub/fans handler om.
    Det er da himmelråbende dumt at frabede sig en hyldest.
    Var det ikke nogenlunde samtidigt med at de lukkede træningerne på stadion for fans/omverdenen?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Var det ikke nogenlunde samtidigt med at de lukkede træningerne på stadion for fans/omverdenen?
      Det ved jeg ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Inden du lige finder høtyven frem, skal det vel lige opklares hvad der er op og ned i den sag. Jeg har hørt noget helt andet end Tellos udlægning, så fordi han siger noget der måske er forkert i en podcast bliver det jo ikke rigtigt.

Denne situation er jo netop sådan noget som identitetsprojektet skal anvise handlingsmodeller for at håndtere bedre i fremtiden, så tingene ikke misforstås. Men der er ikke nogen, hverken sk eller tb, der har en eller anden ond intention om at bekæmpe fanmiljøet.
        Fair nok, hvad er det så du har hørt?.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Fair nok, hvad er det så du har hørt?.
          Ja hvad er det så du har hørt?

Comment

Er der noget nyt fra denne front ?

Hvordan gik det med spørgeskemaet ?

Comment

Er der noget nyt fra denne front ?

Hvordan gik det med spørgeskemaet ?
              Der kommer noget ud inden længe. Og den afsluttende podcast i SFÅ vil prøve at binde en sløjfe på projektet.
              Indtil videre ihverfald

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der kommer noget ud inden længe. Og den afsluttende podcast i SFÅ vil prøve at binde en sløjfe på projektet.
                Indtil videre ihverfald

Comment

https://ob.dk/nyheder/2025/juni/iden...-fremtidens-ob

Comment

Sikkert fint arbejde på 9 måneder og svært at være uenig i Identitetsteksten.

Jeg havde dog forventet meget mere om konkrete handlinger end en tekst som en lokalpolitiker op til det kommende valg kunne havde fået AI-genereret...

Kan teksten bestå en simpel bullshit-test: "Kan man være enig i det modsatte ?"

Ved det er hårdt sagt, men forstår ikke, hvad et lille års arbejde rykker ved udover at en del af klubbens kritiske røster er blevet meget stille

Hvordan vil vi i de kommende måneder/år se en forandring i identiteten ?

Comment

Jeg havde dog forventet meget mere om konkrete handlinger end en tekst som en lokalpolitiker op til det kommende valg kunne havde fået AI-genereret...

Ved det er hårdt sagt, men forstår ikke, hvad et lille års arbejde rykker ved udover at en del af klubbens kritiske røster er blevet meget stille

Har du læst det der står her? Prøv lige at læse det grundigt igennem

https://ob.dk/nyheder/2025/juni/iden...-fremtidens-ob

Zorninger er mere eller mindre blevet hentet pga Identitetsarbejdet.
                      Det bekræftede Troels og Niels i at AZ var den rigtige vej at gå da der skulle tænkes i ny træner. At vi skulle have en træner der stod for de gamle dyder at OB er så kendt for og ikke en tiki-taka træner eller en Egil Drillo Olsen. Eller beholde Søren Krogh

At der nu er nedsat et identitets råd bestående af tidligere spillere, 2 fans(1 fra forum her og 1 fra blok B),OB Q, sponsorer, de stribede, 1 fra bestyrelsen i OSE og andre der skal mødes flere gange årligt og hjælpe OBs daglige ledelse med at holde snuden i sporet ift identiteten og strategien. Måske rådgive om en aktuel sag hvor man er i tvivl og ellers kigge på om man stadig holder retningen som det er aftalt.

Flere andre konkrete initiativer er også sat igang som nok også vil meldes ud løbende som de kommer igang.

Jeg kender ikke til andre klubber der har gjort noget lign for at komme tættere på deres fans. Nej tværtimod er der flere danske klubber der overvejer at gøre det samme!

Få nu ja hatten på Online. Bare en gang i mellem. Det klæder dig ikke at være konsekvent negativ/skeptisk om alt hvad OBs ledelse gør
                      Last edited by fmprOB; 01-07-2025, 14:27.

Comment

Vil du hellere bytte med det her Online.?

https://campo.dk/2025/07/01/silkebor...-klubbens-vej/

Dette sker når klub og fans ikke ser ens på tingene

Comment

Forandringen sker ikke over night. Forandringen begynder nu. Zorniger er en anderledes træner end vi har haft længe. 1 års arbejde er en kick start, ikke en mirakelkur. At du konsekvent kører din stil, kan jeg på sin vis godt forstå. Men før eller siden skal man forsøge at give noget, som rent faktisk er nyt, chancen.

Bare et godt råd. Negativitet slider.

MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

OB var en dårligt drevet klub i omkring 15 år forud for nedrykningen. Selvfølgelig kan man ikke skabe mirakler på en sæson, hvor en gruppe frivillige sammen med klubben skal forsøge at analysere sig frem til klubbens identitet. Som det tydeligt fremgår af pressemeddelelse, og som også vil fremgå af opsummerende podcastudsendelse på SFÅ, er dette blot et fundament, det er først nu det for alvor skal udmønte sig i konkret handling. Der er en lang række tiltag sat i søen, og nu skal de så udvikles og og foldes ud i de kommende år. Når det arbejde begynder, tror jeg det bliver nemmere at se sammenhængen. Som flere har været inde på, er det på den sportslige side klart, at Zorniger er valgt med afsæt i identiteten, og at rekrutteringen af spillertyper, også vil afspejle identiteten. På den måde har projektet skabt den fokusering som var hele formålet: At få OB til at arbejde i en mere tydelig retning, i stedet for at slingre frem og tilbage i tide og utide.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Forandringen sker ikke over night. Forandringen begynder nu. Zorniger er en anderledes træner end vi har haft længe. 1 års arbejde er en kick start, ikke en mirakelkur. At du konsekvent kører din stil, kan jeg på sin vis godt forstå. Men før eller siden skal man forsøge at give noget, som rent faktisk er nyt, chancen.

Bare et godt råd. Negativitet slider.

MvH ChrisOB
                              Jeg er ikke negativ, men nysgerrig/spørgende !

Siden projektet startede har jeg mange gange spurgt om opdateringer på det. Svarene har hver gang været - "de kommer senere" - og det har føltes som I var stolte af at være optaget i en loge ! (jeg sætter det på spidsen, men ved du ved, hvad jeg mener).

Nu er der en kort tekst om identitet, som alle vel ikke kan være uenige i. Det der undrer mig er bare, at det der er blevet præket det sidste års tid, at strategi er ikke lige med identitet og nu siger I at resultatet af jeres arbejde er ansættelsen af AZ... for mig hænger det ikke sammen, hvis I har konkluderet noget på workshops og samtidigt forsvaret SK og hans stil herinde. Ved godt at man måske ikke vil sige alt, men transparent har processen bestemt ikke været for vi andre

Hvad blev resultatet af spørgeskemaundersøgelsen ? (hvor mange respondenter? hvad har den resulteret i?)

Jeg er bestemt optimist, men tillader mig også at være kritisk og ikke en lemming

Comment

Synes det er helt vildt når nogen påstår, at teksten er fuldstændig ufarlig. Bare som eksempel, står vi nu med en klub i bedste danske række som afviser udenlandske ejerskaber, der kommer ind og vil investere til succes på bekostning af klubbens historie og værdier. Der er mig bekendt ingen anden klub i dk der gør dette, tværtimod går trenden den modsatte vej. Med denne tekst, kan OB f.eks. aldrig blive til et fcn f.eks. OB ville aldrig kunne gøre som Brøndby og Silkeborg har gjort.

Comment

Working...
                                X