Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Identitetsprojektet: Midtvejsstatus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Hvis du har nogle forslag til, hvad du mener OB bør gøre anderledes, er du velkommen til at skrive det, bare du lige husker, at det skal handle om identitet og ikke strategi.
    Det var mest bare et referat fra aftenen jeg tænkte på. Hørte SFÅ hvor de nævnte forskellige temaer men talte mest om NT og jeg syntes at det meste der er kommet frem fra aftenen er omkring ham.
    Det er min opfattelse at det også handlede om mere end fanNiels og ejerNiels ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Har hørt nyeste afsnit af SFÅ. Er rystet over de valg OB har taget i forhold til fans.
      Hvis det er den identitet de ønsker i klubben siger jeg tak for kaffe. Håber de kommer til fornuft ellers skyder de sig selv i foden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Har hørt nyeste afsnit af SFÅ. Er rystet over de valg OB har taget i forhold til fans.
        Hvis det er den identitet de ønsker i klubben siger jeg tak for kaffe. Håber de kommer til fornuft ellers skyder de sig selv i foden.
        Hvad blev sagt der?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Jeg var faktisk ikke klar over de ting her. Og jeg sidder med i følgegruppen i projektet. Det har på intet tidspunkt været oppe at vende som jeg husker det.
          Men ser frem til afsluttende møde her i Maj og håber på at det bliver adresseret. Parsum sidder også med. Ligesom nogle af de stemnings skabende også gør

Comment

Hvad OB’s ledelse og kommercielle afdeling siger (stribet fællesskab, identitet OB) og hvad de gør, er der ofte stor forskel på. Det der bliver nævnt i seneste afsnit af SFÅ er et godt eksempel på den arrogance som jeg personligt er mest træt af hos folk som Jack Jørgensen og Enrico. De vil gerne bilde os ind at de er i øjenhøjde og lytter til OB’s fans, men i sidste ende kører de deres eget show.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Hvad blev sagt der?
              OB har frabedt sig at RMN tribunen kalder spillere ned under opvarmning til en såkaldt Fenerbahce.
              Og de skal gå til familie tribunen først efter kampen.
              Fanschenen vil gerne have dem ned og hyldes foran RMN først.

Comment

OB har frabedt sig at RMN tribunen kalder spillere ned under opvarmning til en såkaldt Fenerbahce.
                Det er meget irriterende. Det er stemnings tribunen som leverer hver kamp og der skal vises sammenhold fra klub til fans.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Der er truffet nogle unikt sære beslutninger igennem Krogh/TB tiden. Jeg gad godt vide ræsonnementet bag at fjerne noget så traditionelt som Fenerbahcen'

Comment

Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg

Der er truffet nogle unikt sære beslutninger igennem Krogh/TB tiden. Jeg gad godt vide ræsonnementet bag at fjerne noget så traditionelt som Fenerbahcen'
                    Det skulle efter sigende fjerne lidt af fokus i opvarmningen….

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ved vi noget om hvornår "de" har frabedt sig det?

Comment

Og det ved vi alle jo godt er fuldstændig absurd alle andre klubber kan sagtens dyrke deres fans.
                        Sammenhængskraft. Hvor ofte har vi ikke hørt det. Men det har SK og TB allerede hældt ned af brættet.

Comment

Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg

Ved vi noget om hvornår "de" har frabedt sig det?
                          Var det ikke her da vi rykkede ned? Er ikke helt sikker

Comment

Var det ikke her da vi rykkede ned? Er ikke helt sikker
                            Tror også det var sidste forår.
                            - Norbert Elgert -

Comment

Og det ved vi alle jo godt er fuldstændig absurd alle andre klubber kan sagtens dyrke deres fans.
                              Sammenhængskraft. Hvor ofte har vi ikke hørt det. Men det har SK og TB allerede hældt ned af brættet.
                              Inden du lige finder høtyven frem, skal det vel lige opklares hvad der er op og ned i den sag. Jeg har hørt noget helt andet end Tellos udlægning, så fordi han siger noget der måske er forkert i en podcast bliver det jo ikke rigtigt.

Denne situation er jo netop sådan noget som identitetsprojektet skal anvise handlingsmodeller for at håndtere bedre i fremtiden, så tingene ikke misforstås. Men der er ikke nogen, hverken sk eller tb, der har en eller anden ond intention om at bekæmpe fanmiljøet.

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Inden du lige finder høtyven frem, skal det vel lige opklares hvad der er op og ned i den sag. Jeg har hørt noget helt andet end Tellos udlægning, så fordi han siger noget der måske er forkert i en podcast bliver det jo ikke rigtigt.

Denne situation er jo netop sådan noget som identitetsprojektet skal anvise handlingsmodeller for at håndtere bedre i fremtiden, så tingene ikke misforstås. Men der er ikke nogen, hverken sk eller tb, der har en eller anden ond intention om at bekæmpe fanmiljøet.
                                Nu siger jeg heller ikke de har en ond intention. Det er bare dumt. Men de har som minimum fejlfortolket hvad klub/fans handler om.
                                Det er da himmelråbende dumt at frabede sig en hyldest.

Comment

Working...
                                X