Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Venskabskamp AGF - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    Nogle der kan berette hvem der spiller 6'er og 10'er fra start?
    Grubbe som 6'er, Ejdum og Juul som 8'ere, William Martin som 10'er.

Comment

Vi har foretaget to udskiftninger i pausen. Paulsen og Sørensen går ud for Bojang og Mccoy.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Sakset:
        "Hvordan har OB gjort det? Hvad har overrasket dig mest ved OB og måden de spiller og går til kampen på?

Svar fra Dennis Bjerre, journalist

OB var bedre, end jeg havde regnet med. Spiller som et Superligahold. De var godt med i den første halve time - fint højt pres. Men derefter faldt de lidt sammen og havde svært ved at holde AGF fra at afslutte.

Luca Kjerrumgaard virker voldsomt god ..."

"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Start 11'er

Myhre
          Adam
          Bjørn
          Askou
          Grubbe
          Luca
          Ejdum
          Owusu
          Sandberg
          Martin
          Hansborg
          7 homegrown

Comment

Og nu bagud 4-1 - der er laang vej igen. Vi var i stand til at være med i 30 min - viu mangler fysik, kvalitet og bredde i truppen - indkøb nødvendigt for at kunne klare os i Superligaen - men det er jo ikke nogen ny sandhed

Comment

Nå, så ramte virkeligheden så lige...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det er en træningskamp med mange unge i start 11. Men fint at blive målt mod et tophold i superligaen. Bredden savner nok kvalitet så en fin øjenåbner til Ledelsen i OB. Der skal kvalitet ind og flere stamspillere klar.

Comment

Det var det bedste der kunne ske. Holdet som det ser ud lige nu med den trup der er til rådighed, vil spille om at undgå nedrykning fra dag 1 næste sæson. Håber virkelig at den sportslige ledelse og Thorborg kan forstå det.
                  EDIT: igen er vi i den situation at vi har dygtige enkelt-spillere omgivet af for meget leverpostej. Vi er igen i overhængende risiko for at de dygtige spillere går kolde idet og ønsker sig væk, hvis der ikke allerede til sommer bliver hentet 3-4 klare forstærkninger.
                  Last edited by claudes1; 16-01-2025, 16:41.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Det var det bedste der kunne ske. Holdet som det ser ud lige nu med den trup der er til rådighed, vil spille om at undgå nedrykning fra dag 1 næste sæson. Håber virkelig at den sportslige ledelse og Thorborg kan forstå det.
                    Det tror jeg ikke. Vi har jo stillet med et B-hold indtil videre. Jeg tror, at vi i stærkeste opstilling spiller fint med om 8-11-pladsen.

Er det godt nok på sigt?

Nej.

Men vi skal ikke gå i panik her i transfervinduet. Lad os bygge op med de rigtige spillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det tror jeg ikke. Vi har jo stillet med et B-hold indtil videre. Jeg tror, at vi i stærkeste opstilling spiller fint med om 8-11-pladsen.

Er det godt nok på sigt?

Nej.

Men vi skal ikke gå i panik her i transfervinduet. Lad os bygge op med de rigtige spillere.
                      Myhra
                      Owusu. Bjørn. Gomez. Adam.
                      Trybull.
                      Ejdum. Grubbe.
                      Martin.
                      DonD. Luca.

Burde kunne spille OB i SL - evt. med Markus i stedet for DonD.
                      Men det holder ikke længe i SL og det ville nu være rart med en forstærkning (a la Bonde og Adam) i hver kæde i dette vindue der kan blive spillet ind før næste sæson .. og ja, det betyder mindre tid til Manneh, Fenger, Mihajlo, Nico og Slotsager men når de alligevel ikke er i OB i næste sæson tænker jeg at spilleminutterne er vigtigere at bruge på de der (formentligt) er ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Er det godt nok på sigt?

Nej.

Kunne ikke være mere enig.
                        Lad os nu være kloge og få bygget et fundament på de unge her i år så vi kan høste frugterne lidt senere

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          EDIT: igen er vi i den situation at vi har dygtige enkelt-spillere omgivet af for meget leverpostej. Vi er igen i overhængende risiko for at de dygtige spillere går kolde idet og ønsker sig væk, hvis der ikke allerede til sommer bliver hentet 3-4 klare forstærkninger.
                          Har du set de 2 startopstillinger AGF spillede de 2 halvlege med, mod OBs?

AGF med 2-3 akademister samlet.

Det er ikke så underligt, at vi taber 4-1 til et hold i top 3 i SL, med vores akadesproblemer osv.

Kan i huske den opstart, hvor vi vandt 4-0 mod Viborg, 2-1 mod Vejle osv…

Hvordan gik det derefter?

Men vi er helt enige om der skal 2-3 klassespillere ind, for Superligaen, og det er jeg heller ikke i tvivl om der kommer.

Jeg er slet ikke nervøs.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                            Og nu bagud 4-1 - der er laang vej igen. Vi var i stand til at være med i 30 min - viu mangler fysik, kvalitet og bredde i truppen - indkøb nødvendigt for at kunne klare os i Superligaen - men det er jo ikke nogen ny sandhed
                            Husk på at vi træner os bedre inden vi skal spille superliga. Nej vel? Eneste sandhed er vel at unge spillere må formodes at udvikle sig hurtigere end rutinerede spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Nå, så ramte virkeligheden så lige...
                              fint - bare hvis man skulle være i tvivl i den sportslige ledelse.

Og så igen; det er bare en træningskamp

Comment

Er det godt nok på sigt?

Nej.

ingen der snakker om at vi skal gå i panik. Man skal netop igang nu, lave et par fornuftige handler så vi kan få bygget holdet op.

Og så supplerer med et par til til sommer.

Gør man ikke noget nu - så ender det med panik handler. Ikke i dette vindue - men næste...

Comment

Working...
                                X