Umiddelbart ja desværre. Ingen JFM.
Syntes jeg hørte at der skulle være 7 homegrown i start 11 i morgen
Dagens FS/SF bringer desværre ikke noget lys i fht. til en forventet startopstilling, men det lyder da sandsynligt at der stadig "eksperimenteres" med start11'eren .. det drejer sig sikkert stadig om at få bygget på det fysiske.
Så er mit gæt
Myhra
Adam Julius Bjørn Owusu
Trybull
Ejdum Martin
Jenner
Luca Fenger/Hansborg
Tror fortsat opstillingen er lidt et "terningekast" ift. Den opstilling der. De skifter nok fortsat alle 11 i pausen så tidligt i opstarten, og med denne opstilling vil det ende med et rendyrket ungdomshold efter pausen. Jeg tror de mixer det, så der i hvert fald er tre med rutine fra førsteholdet i begge halvege.
Jeg tror de skal passe på ikke at rende ind i en alvorlig øretæve mod et AGF mandskab der skal vise sig frem for den nye sportschef - det taler for at de rutinerede skal spille mere.
Jeg tvivler på at vores unge over en bred kam har den fysik og det tempo der skal til at stå imod.
Jeg føler Askou med ret stor interesse. Virker som om han har taget vældige skridt på det seneste.
Ja, man er åbenbart ved at sætte ham rigtig i gang med den spilletid han får. Klasse hvis der er den næste fra akademiet som kan begå sig på seniorniveau. :-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment