Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart vinter 2024/2025 tråden
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Hvis Juul-Sandberg ikke er god nok til at erstatte Manneh skulle Manneh imo ikke have været solgt, eller også skulle der have været hentet en erstatning.
Myhre
Owusu, Bürgy, Gomez, Sørensen
Trybull
Ejdum, Juul-Sandberg
M. Jensen
Martin, Luca
Hansen, Grubbe, Paulson, Askou, Don D., Hansborg på bænken.
NM, Fenger m.fl. i spil ved skader og karantæne.
Bedre kender jeg ikke Sandberg, men mit indtryk var at han er en god tovejs spiller med en fin motor så jeg håber da ham er i spil til flere positioner på midten. Martin kommer imo. For langt fra målet som 8er hvilket jeg synes er ærgerligt så ham vil jeg hellere prøve længere fremme.
Jeg frygter at Markus får sorteper, at Grubbe eller Owusu bliver foretrukket på midten samt at Fenger og NM kommer til at tage uhensigtsmæssigt mange minuttter fra de unge, men jeg håber da at Krogh og co. Er tro mod udmeldingerne og vi i høj grader prøver at spille med de folk vi også har til rådighed efter sommerferien."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han skal nok få spilletid. De må jo kæmpe om det incl de unge
Jeg tænker:
Myhra
Owusu Burgy Gomez Sørensen
Trybull
Ejdum Juul Sandberg
Martin
Don D Luca
Bænk : Michelson, Bjørn P, JJ Askou, M Jensen, Hansborg, M Fenger, Grubbe, Mccoy, Martin Jensen + transitions spillere
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægMyhra
NM Bürgy Gomez Sørensen
Trybull
Owusu Ejdum
Martin
Luca Fenger
Jeg skubber Owusu op for - trods alt - at få lidt mere tyngde og erfaring centralt.
Jeg gad også godt se NM på hans naturlige plads. Jeg har ikke afskrevet, at han fortsætter ved os.
Jeg synes også det giver mening med Owusu, især hvis Trybull er lidt tvivlsom. Så kan man altid begynde at tænke på at spille med flere helt unge fra start når/hvis vi kommer 5-6 kampe ind og forhåbentligt stadig har et stort forspring.
Søren Krogh skal også først og fremmest fokusere på at stille med det bedste hold på dagen og sikre oprykning. På denne måde vil man få plads til både Owusu og Mickelson, der isoleret set er blandt vores bedste spillere. Og måske kan det forøge muligheden for en forlængelse med Mickelson. Især hvis Owusu-eksperimentet fungerer så godt, at det måske kan fortsætte på længere sigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
enig - syntes jo allerede den fortælling halter en del ved at man begynder at rykke Owusu derop. For forestiller mig ikke Owusu skal blive på midten - Mickelson væk til sommer, så skal Owusu vel tilbage på backen - så det er en lappeløsning man er ude i, mens man taler den op som et sats på de unge.
Fint at prøve Owusu af der i testkampe så han kan udfylde pladsen i tilfælde af skader - men det må ikke være udgangspunktet. Nu har man snakket så meget om at gøre plads til de unge inde centralt - så må vi også se det.
- og håbe på det holder
Med den bredde vi IKKE har, så bliver der rigeligt med spilleminutter til Juul-Sandberg, Grubbe, Martin og McCoy. Vi rammer næppe heller 14 kampe, hvor Owusu, Adam og Nico er klar hver gang.
Jeg ser ikke situationen, som et strategisk tilvalg eller fravalg af de unge. Det er mere et “både og”, samt en samlet vurdering af hvor vi står. Troede man slet ikke på de unge, kunne man jo “bare” hente en Lasse Vigen eller en anden bedaget “free agent”.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Jeg tror også Owusu er back igen til sommer, men man prøver at skabe det stærkest mulige hold, ung eller ej. Vi er ikke 100% rykket op, heller ikke selv om Ole Spion siger det og sandsynligvis ender med at få ret. Der skal jo ikke mere end et nederlag til Hillerød til i kamp et, så tænker man allerede, hvad nu hvis vi heller ikke vinder den næste.
Med den bredde vi IKKE har, så bliver der rigeligt med spilleminutter til Juul-Sandberg, Grubbe, Martin og McCoy. Vi rammer næppe heller 14 kampe, hvor Owusu, Adam og Nico er klar hver gang.
Jeg ser ikke situationen, som et strategisk tilvalg eller fravalg af de unge. Det er mere et “både og”, samt en samlet vurdering af hvor vi står. Troede man slet ikke på de unge, kunne man jo “bare” hente en Lasse Vigen eller en anden bedaget “free agent”.
Men fint man er klar med en backup - nu midtbanen er så smal
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg håber bare man ser Owusu på midten som en back up plan - i tilfælde af skader/karantæner el manglende form. Hvis man starter ham derinde, fra første kamp - bruger 14 kampe med ham som central midtbane - og så hiver ham tilbage på backen til sommer - så giver det ingen mening for mig.
Men fint man er klar med en backup - nu midtbanen er så smal
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
5 akademi spillere tager med til Spanien i morgen
https://ob.dk/nyheder/2025/februar/n...panske-ostkyst
Comment
Comment