Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart vinter 2024/2025 tråden
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
I så fald så kan man jo godt pakke sammen om talenterne .. hvis ikke man spiller med Sandberg lærer i hvert fald Grubbe på midten men rykker Uwusu frem er det godt nok sløjt …
Især backs der rykkes op på central midt er der mange gode eksempler på. Min første reaktion på, at Owusu prøves på midten var, at det nok bare var for at vide om det var en mulighed.
Men jo mere jeg tænker over det giver det sådan set mening at arbejde i. Han har nogle egenskaber, der som regel gør sig godt der. Men det skulle være som led i en langsigtet omskoling. Hvor Owusu var med på den og kunne se, at det måske kunne give ham et par ekstra år i karrieren. Og fordi man virkelig tror han kunne blive en profil der. Hvis det samtidig kunne føre til
en forlængelse med Mickelson kunne jeg godt se det geniale i det.
Under alle omstændigheder ligner det lidt, at Owusu starter der de første kampe. Men hvis han spiller der hele foråret for bare at skulle back til sommer igen, er jeg helt enig. Så er det sgu sløjt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJeg synes jo ikke man skal være bange for at omskole (bare fordi der har været dårlige eksempler på spillere der ikke bruges på deres bedste position i OB).
Især backs der rykkes op på central midt er der mange gode eksempler på. Min første reaktion på, at Owusu prøves på midten var, at det nok bare var for at vide om det var en mulighed.
Men jo mere jeg tænker over det giver det sådan set mening at arbejde i. Han har nogle egenskaber, der som regel gør sig godt der. Men det skulle være som led i en langsigtet omskoling. Hvor Owusu var med på den og kunne se, at det måske kunne give ham et par ekstra år i karrieren. Og fordi man virkelig tror han kunne blive en profil der. Hvis det samtidig kunne føre til
Under alle omstændigheder ligner det lidt, at Owusu starter der de første kampe. Men hvis han spiller der hele foråret for bare at skulle back til sommer igen, er jeg helt enig. Så er det sgu sløjt."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
I så fald så kan man jo godt pakke sammen om talenterne .. hvis ikke man spiller med Sandberg lærer i hvert fald Grubbe på midten men rykker Uwusu frem er det godt nok sløjt …
Fint at prøve Owusu af der i testkampe så han kan udfylde pladsen i tilfælde af skader - men det må ikke være udgangspunktet. Nu har man snakket så meget om at gøre plads til de unge inde centralt - så må vi også se det.
- og håbe på det holder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
enig - syntes jo allerede den fortælling halter en del ved at man begynder at rykke Owusu derop. For forestiller mig ikke Owusu skal blive på midten - Mickelson væk til sommer, så skal Owusu vel tilbage på backen - så det er en lappeløsning man er ude i, mens man taler den op som et sats på de unge.
Fint at prøve Owusu af der i testkampe så han kan udfylde pladsen i tilfælde af skader - men det må ikke være udgangspunktet. Nu har man snakket så meget om at gøre plads til de unge inde centralt - så må vi også se det.
- og håbe på det holder
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJeg synes jo ikke man skal være bange for at omskole (bare fordi der har været dårlige eksempler på spillere der ikke bruges på deres bedste position i OB).
Under alle omstændigheder ligner det lidt, at Owusu starter der de første kampe. Men hvis han spiller der hele foråret for bare at skulle back til sommer igen, er jeg helt enig. Så er det sgu sløjt.
At vi fik Slotsager solgt inden han kunne skride gratis var ekstremt vigtigt og at få en fyr som Bürgy ind i midterforsvaret ser også meget solidt ud.
Så må vi se hvem der bider sig fast som hans makker i midterforsvaret. Jeg håber meget Askou kan tage det store skridt nu og ellers må vi se om Gomez kan blive mere stabil i sine præstationer fordi han har alle redskaber til at blive en virkelig stærk mand i vores midterforsvar og måske er det at få en makker som Bürgy netop det der skal til for at løfte hans niveau.
Nøglen til langsigtet succes (især i superligaen) er en solid defensiv organisation, hvilket samtidig vil gøre det mindre sårbart at indsluse flere af vores unge talenter især i den offensive del af spillet.
Comment
-
Hvad ser folk helst som optimal start 11 hvis alle er friske og i form til første kamp?
Min pt er
Myhra
Owusu Bürgy Gomez Sørensen
Trybull
Ejdum Martin
Markus
Luca Fenger
Ville gerne have plads til Sandberg også. Men syntes han er 6`er og det er svært både have ham og Trybull på banen samtidig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægMyhra
NM Bürgy Gomez Sørensen
Trybull
Owusu Ejdum
Martin
Luca Fenger
Jeg skubber Owusu op for - trods alt - at få lidt mere tyngde og erfaring centralt.
Jeg gad også godt se NM på hans naturlige plads. Jeg har ikke afskrevet, at han fortsætter ved os.
Markus er simpelthen nød til at blive testet 100% fordi han har så meget talent ligesom Breum havde. Vi skal bare have det til at klikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvad ser folk helst som optimal start 11 hvis alle er friske og i form til første kamp?
Min pt er
Myhra
Trybull
Ejdum Martin
Markus
Luca Fenger
Ville gerne have plads til Sandberg også. Men syntes han er 6`er og det er svært både have ham og Trybull på banen samtidig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Hvorfor fenger over Don d? Det er vel lidt vigtigere at give spille tid til en der osse er her næste sæson eller skal forsøge at øge sin værdi frem for en der ikke kan score og er væk meget snart. ? :) :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvad ser folk helst som optimal start 11 hvis alle er friske og i form til første kamp?
Min pt er
Myhra
Trybull
Ejdum Martin
Markus
Luca Fenger
Myhre
Owusu, Bürgy, Gomez, Sørensen
Trybull
Ejdum, Juul-Sandberg
M. Jensen
Martin, Luca
Hansen, Grubbe, Paulson, Askou, Don D., Hansborg på bænken.
NM, Fenger m.fl. i spil ved skader og karantæne.
Bedre kender jeg ikke Sandberg, men mit indtryk var at han er en god tovejs spiller med en fin motor så jeg håber da ham er i spil til flere positioner på midten. Martin kommer imo. For langt fra målet som 8er hvilket jeg synes er ærgerligt så ham vil jeg hellere prøve længere fremme.
Jeg frygter at Markus får sorteper, at Grubbe eller Owusu bliver foretrukket på midten samt at Fenger og NM kommer til at tage uhensigtsmæssigt mange minuttter fra de unge, men jeg håber da at Krogh og co. Er tro mod udmeldingerne og vi i høj grader prøver at spille med de folk vi også har til rådighed efter sommerferien.
- Likes 1
Comment
-
Myhra
NM Bürgy Gomez Sørensen
Trybull
Owusu Ejdum
Martin
DonD Luca
indtil oprykning er sikret - tror ikke SK tør andet uagtet TB’s ønske om at give plads til Akademispillerne ...
Myhra
Trybull
Sandberg Ejdum
Martin
DonD Luca
MEN … er Sandberg virkelig en 8’er? (Spørger fordi jeg ikke ved det - synge bare at jeg læste herinde at han var mere 6’er).Hvem er det TB vil give plads til ved ikke at hente en 8’erfor Bonde/Manneh?
Myhra
Owusu. Bürgy Gomez Sørensen
Trybull
Martin Ejdum
Markus
DonD Luca
men Markus er vel heller ikke 10’er? Der spilles pt ikke med kanter ..
Myhra
Owusu. Bürgy Gomez Sørensen
Trybull
Martin Ejdum
DonD Luca Markus
Tjener Luca bedst … og vel også DonD samt Markus.. det er vel sådan der skal spilles hvis ikke man skal vride/omskole/dække af for/ kan godt ..
SK vil helst spille 433 - eller i hvert fald indtil han blev ved med at tabe med den opstilling og blev tvunget til at ligge om ..
“– Jeg vil gerne spille 4-3-3. Ligesom Liverpool gjorde for nogle år siden med to 8´ere, der kan løbe dybt og komme med i feltet, og kanter der både kan spille bredt og komme ind i banen, en 9´er, der kan falde ned og deltage i spillet, siger han og fortsætter.“
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-liverpool-men
Last edited by Plum; 05-02-2025, 04:43."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment