Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-B93

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Fuldstændig enig.

Men vi må bære over med de unge mennesker på forum der ikke har samme erfaring som os gamle.

Det ikke bare lugter af middelmådighed, det stinker langt væk af middelmådighed.
    Kan også være de gamle der er galt der tror man kan vinde kampe med Jan Mølby typer på holdet.

Kan også være at folk bare ser forskelligt på tingene. Det gør ikke den ene holdning mere eller mindre rigtig

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg er også enig med dig. Er ikke specielt imponeret af SK. Men empirisk har vi intet fået ud af de sidste mange trænerskifte, og jeg er nysgerrig på, hvad han kan med en bedre trup.

Om han får det må tiden vise.
      jeg vil også bare gerne se ham flytte holdet, selv om der er mangler.

OBs problem har i mange år jo været at vi ikke engang spillede til par ifht det spillermateriale der var, der skulle vi helst hen og måske hen et sted hvor træneren får 2 + 2 = 5, altså får lidt mere ud af den kvalitet der er til stede.

Og det gør vi vel ret beset ikke lige pt. Resultaterne er isoleret set gode og bestemt godkendt. Men det er ikke mange kampe hvor spillet har været helt oppe og ringe

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg vil også bare gerne se ham flytte holdet, selv om der er mangler.

OBs problem har i mange år jo været at vi ikke engang spillede til par ifht det spillermateriale der var, der skulle vi helst hen og måske hen et sted hvor træneren får 2 + 2 = 5, altså får lidt mere ud af den kvalitet der er til stede.

Og det gør vi vel ret beset ikke lige pt. Resultaterne er isoleret set gode og bestemt godkendt. Men det er ikke mange kampe hvor spillet har været helt oppe og ringe
        Hvor mange halvlege har vi spillet godt i denne sæson? Det kan vel tælles på 1 hånd.

Jeg synes vi er pivheldige med at stå med 14 sejre.

Comment

Hvor mange halvlege har vi spillet godt i denne sæson? Det kan vel tælles på 1 hånd.

Ikke uenig. Men jeg fulgte AaB en del sidste sæson og det var om noget endnu dårligere. Ihverfald ikke bedre. Og de ligge lunt i svinget pt

Vi skal forstærkes ja. Og truppen skal have bredde. Men lad os nu glæde os over at vi stort set er rykket op, har fået aktiveret en masse akademispillere, minimum 3 mere på vej næste sæson fra akademiet, klubben har ikke været sundere i mands minde både økonomisk og kulturmæssigt.

Ja mange ting burde være bedre. Mest faciliteter

Men alt er stadig bare lort og lagkage. Faktisk lidt trættende at høre på

Comment

14 sejre ud af 18 kampe kan ikke forklares med held.
            Efter et fuldstændig sammenbrud i slutningen af sidste trup og med en trup i opløsningen må der være noget de ansvarlige gjorde rigtigt. Og at vi ikke vinder hver kamp stort og med sprudlende spil er vel helt normalt.
            Selvfølgelig skal vi forbedre os om at bestå i Superligaen men den position i Nordicbet vi har er ikke resultat af held men af arbejde. Udfald som mod Køge er uacceptabelt og spillet haltede i de sidste kampe men hvem havde forventet at vi står hvor vi står i sæsonens begyndelse?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ikke uenig. Men jeg fulgte AaB en del sidste sæson og det var om noget endnu dårligere. Ihverfald ikke bedre. Og de ligge lunt i svinget pt

Vi skal forstærkes ja. Og truppen skal have bredde. Men lad os nu glæde os over at vi stort set er rykket op, har fået aktiveret en masse akademispillere, minimum 3 mere på vej næste sæson fra akademiet, klubben har ikke været sundere i mands minde både økonomisk og kulturmæssigt.

3 mere på vej op?

Så håber jeg virkeligt de overveje at sende et par stykker på leje. Tvivler på McCoy vil være inde i billedet til meget spilletid - så var det måske bedre at få ham ud på græs et års tid. Sandberg eller Askou kunne også være en mulighed.

Ellers tror jeg vi får for ung og urutineret en trup - og jeg vil gerne have der er lidt plads til nogle lidt mere voksne spillere.

Comment

Fuldstændig enig.

Men vi må bære over med de unge mennesker på forum der ikke har samme erfaring som os gamle.

Det ikke bare lugter af middelmådighed, det stinker langt væk af middelmådighed.
                Bare rolig, du fremstår ikke skide gammel her på forum
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

3 mere på vej op?

Så håber jeg virkeligt de overveje at sende et par stykker på leje. Tvivler på McCoy vil være inde i billedet til meget spilletid - så var det måske bedre at få ham ud på græs et års tid. Sandberg eller Askou kunne også være en mulighed.

Ellers tror jeg vi får for ung og urutineret en trup - og jeg vil gerne have der er lidt plads til nogle lidt mere voksne spillere.
                  Minimum 3 som jeg hører det

Valdemar Grymer og Magnus Andersen har senior kontrakt næste sæson og man satser på at tilknytte en målmand som jeg hører det. Om det bliver Eskildsen eller Elnegaard ved jeg ikke.. Vi må se
                  Og så har vi Noah Lassen som ikke kan undgå at få en senior kontrakt. Han er 18,5 til sommer så det bliver nok der hvis det passer med hans uddannelse

Så det er nok det puslespil at OB går med når man planlægger truppen fremadrettet. Hvordan laver man en superligatrup hvor der også er god plads til egne talenter?
                  Det er der sikkert mange meninger om. Men tænker det er en svær balancegang når man oven i også har en masse udløb.

Comment

Minimum 3 som jeg hører det

Valdemar Grymer og Magnus Andersen har senior kontrakt næste sæson og man satser på at tilknytte en målmand som jeg hører det. Om det bliver Eskildsen eller Elnegaard ved jeg ikke.. Vi må se
                    Og så har vi Noah Lassen som ikke kan undgå at få en senior kontrakt. Han er 18,5 til sommer så det bliver nok der hvis det passer med hans uddannelse

Så det er nok det puslespil at OB går med når man planlægger truppen fremadrettet. Hvordan laver man en superligatrup hvor der også er god plads til egne talenter?
                    Det er der sikkert mange meninger om. Men tænker det er en svær balancegang når man oven i også har en masse udløb.
                    uden og kender noget til dem - men kan se at både Grymer og Andersen er angrebsspillere forlænger man så med Hansborg har man 3 unge og uerfarne spillere bag Luca - det er jo ikke en holdbar sammensætning.

En målmand syntes jeg giver fin mening - hvis der er en de tror nok på.

Noah Lassen har vi jo længe ventet på - men igen Sandberg og Lassen.

Jeg tænker man skal enten lade Hansborg gå ved kontraktudløb - eller forlænge og få ham sendt på leje. Sandberg kunne man også sende ud et år og så kunne Lassen overtage den plads.

Comment

uden og kender noget til dem - men kan se at både Grymer og Andersen er angrebsspillere forlænger man så med Hansborg har man 3 unge og uerfarne spillere bag Luca - det er jo ikke en holdbar sammensætning.

En målmand syntes jeg giver fin mening - hvis der er en de tror nok på.

Noah Lassen har vi jo længe ventet på - men igen Sandberg og Lassen.

Jeg tænker man skal enten lade Hansborg gå ved kontraktudløb - eller forlænge og få ham sendt på leje. Sandberg kunne man også sende ud et år og så kunne Lassen overtage den plads.
                      Sindssygt mange muligheder. Et puslespil med 1000 brikker

Comment

Aktiveret ja men vel kun Luca og Ejdum er faste startere. Gennemsnitsalderen er steget igen ..
                        Bortset fra William og en usandsynlig forlængelse med Slotsager ser jeg ingen talenter banke på til start11 og slet ikke hvis holdet skal forstærkes til SL.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Aktiveret ja men vel kun Luca og Ejdum er faste startere. Gennemsnitsalderen er steget igen ..
                          Bortset fra William og en usandsynlig forlængelse med Slotsager ser jeg ingen talenter banke på til start11 og slet ikke hvis holdet skal forstærkes til SL.
                          Vi har jo set både med Luca og Ejdum at de skal have 1-2 år på senior niveau for at kunne bedømme dem 100%. Nogle skal have længere tid.
                          Det skal der være plads til mens man laver resultater.
                          Nu er det nok WCM og Markus vi skal have knækket koden på i 2025 mens Julius, Sandberg og Hansborg skal tættere på spilletid.

Comment

Vi har jo set både med Luca og Ejdum at de skal have 1-2 år på senior niveau for at kunne bedømme dem 100%. Nogle skal have længere tid.
                            Det skal der være plads til mens man laver resultater.
                            Nu er det nok WCM og Markus vi skal have knækket koden på i 2025 mens Julius, Sandberg og Hansborg skal tættere på spilletid.
                            præcis - og derfor bør man få sendt et par stykker ud på leje. Ellers ender vi med for mange unge fra eget akademi - som ikke er rigtigt klar.

Håber virkeligt man formår at finde den rette balance - for lige nu syntes jeg det lugter lidt af man gør som man plejer; vi gjorde en ting under BW - så nu kører vi helt over i den anden og gør det komplet modsatte. Vi kan hurtigt stå med halvdelen af truppen der er ny professionelle og ikke reelt klar til at spille - og vi får bare brug for der er nogle mere "færdige" spillere at skifte med på bænken. Og så skal der være en 4-5 stykker som sluses ind - vender sig til niveauet både i træning og får lidt min. hist og her.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det er vel også bedre at smide point mod bundhold og derefter slå de nærmeste konkurrenter
                              Min bemærkning om mulig "SK panik" i oprykningsspillet beror på OB`s faldende niveau gennem de seneste kampe, samtidig med at vore stærkeste konkurrenter Fredericia, Horsens, Esbjerg m.fl. tilsyneladende er på vej frem.

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                                Min bemærkning om mulig "SK panik" i oprykningsspillet beror på OB`s faldende niveau gennem de seneste kampe, samtidig med at vore stærkeste konkurrenter Fredericia, Horsens, Esbjerg m.fl. tilsyneladende er på vej frem.
                                Tja - hvabehar ? Esbjerg sluttede med at tabe i Vendsyssel hvor vi spillede uafgjort ? Horsens har tabt på hjemmebane og vi slog selv alle 3 hold ???
                                Jeg er med på at vi ikke fortsatte med at udbygge føringen - men vi har da ikke præsteret svagere end de 3 nævnte ? ( ja Fredericia har hentet lidt på de seneste 2 kampe - men har notorisk et svagt forår) - med andre ord rolig nu.

Comment

Working...
                                X