Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-B93

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sikke en sløj omgang.

Jeg er især træt af den idé, at når vi kommer foran, så stopper vi med al offensivt spil, og i stedet spiller vi frem og tilbage i forsvaret, indtil Bjørn bliver nødt til at lave en højder uden adresse, som ender hos modstanderen. Kom dog frem og angrib, giv dog publikum noget for deres surt tjente penge..

Selv da vi var ringest i superligaen forekom vi klasser bedre, end det vi ser nu. Det er dybt bekymrende.
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Har da læst det men det bliver jo bare en “ikke undskyldning” undskyldning ..
      Aarh, uanset hvad er det vel fair nok at pointere, hvis banen virkelig er så dårlig. Endda en bane der er blevet talt op til nærmest at skulle kurere alle dårligdommene i OB.
      Uden at være ekspert i hydbridbaner så lyder det i mine ører virkelig sløjt, at en bane der er 4 måneder(!) gammel, skal være SÅ ringe den 1. december.

Comment

Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

Aarh, uanset hvad er det vel fair nok at pointere, hvis banen virkelig er så dårlig. Endda en bane der er blevet talt op til nærmest at skulle kurere alle dårligdommene i OB.
        Uden at være ekspert i hydbridbaner så lyder det i mine ører virkelig sløjt, at en bane der er 4 måneder(!) gammel, skal være SÅ ringe den 1. december.
        Enig. Slotsager siger det meget fint. Det skal ikke være en undskyldning, men det er da horribelt at banen efter det minimale frost vi har haft i Danmark indtil videre, ikke kan stå distancen. Det er man nødt til at gøre opmærksom på!

Comment

Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
          ...Selv da vi var ringest i superligaen forekom vi klasser bedre, end det vi ser nu. Det er dybt bekymrende.
          En af os to husker hvert fald forkert så.
          Enig i at det ikke var prangende i dag, men jeg har bestemt set det værre.

Comment

Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
            Sikke en sløj omgang.

Jeg er især træt af den idé, at når vi kommer foran, så stopper vi med al offensivt spil, og i stedet spiller vi frem og tilbage i forsvaret, indtil Bjørn bliver nødt til at lave en højder uden adresse, som ender hos modstanderen. Kom dog frem og angrib, giv dog publikum noget for deres surt tjente penge..

Selv da vi var ringest i superligaen forekom vi klasser bedre, end det vi ser nu. Det er dybt bekymrende.
            Bliver ikke anderledes så længe OB har en træner der mere frygter at tabe end tør gå efter at vinde .. Bruce Rioch kunne lukke kampe efter at komme foran 1-0.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

For mange spillere er ikke gode nok og så bliver det vanskeligt at kritisere SK. End of story.

Comment

Historien fra sidste sæson gentager sig. OB smider points til alle nedrykkerkandidaterne, og virker ikke motiveret til at kæmpe for sagen, eller undervurderer modstanderne. Træneren kan åbenbart ikke sætte spillerne op til fight.
                Det vi så i går, tror jeg er en forsmag på den "panik" som kommer fra SK, hvis OB kommer i vanskeligheder i oprykningspillet.

Comment

Jeg tror, at I tillægger træneren al for stor værdi.

Vi har en ung trup uden bredde. Vi er svært sårbare over for skader, og så ser vi udsving. Helt naturligt.

Hvad er det, I forventer?

Jeg er ingen stor fortaler for SK, men jeg ser heller ikke oplagt årsag til bål og brand.

Lad os nu prøve at gøre tingene anderledes. Vi har skiftet trænere og chefer i ét væk i 15 år uden ét eneste resultat.

Alle kan se at truppen har brug for profiler, hvis vi skal gøre os gældende i rækken over det her. Lad os se, hvad der sker, når vi - forhåbenligt - langsomt og grundigt får tilført de rigtige nye kræfter.

Sker det ikke, så er det - igen og igen og igen - tom tale, vi har set fra OB. Det må vi så vurdere på, når tid er.

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                    Historien fra sidste sæson gentager sig. OB smider points til alle nedrykkerkandidaterne, og virker ikke motiveret til at kæmpe for sagen, eller undervurderer modstanderne. Træneren kan åbenbart ikke sætte spillerne op til fight.
                    Det vi så i går, tror jeg er en forsmag på den "panik" som kommer fra SK, hvis OB kommer i vanskeligheder i oprykningspillet.
                    Det er vel også bedre at smide point mod bundhold og derefter slå de nærmeste konkurrenter

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Vi har en ung trup uden bredde. Vi er svært sårbare over for skader, og så ser vi udsving. Helt naturligt.

Jeg er ingen stor fortaler for SK, men jeg ser heller ikke oplagt årsag til bål og brand.

Lad os nu prøve at gøre tingene anderledes. Vi har skiftet trænere og chefer i ét væk i 15 år uden ét eneste resultat.

Alle kan se at truppen har brug for profiler, hvis vi skal gøre os gældende i rækken over det her. Lad os se, hvad der sker, når vi - forhåbenligt - langsomt og grundigt får tilført de rigtige nye kræfter.

Sker det ikke, så er det - igen og igen og igen - tom tale, vi har set fra OB. Det må vi så vurdere på, når tid er.
                      "Lad os se hvad der sker", jamen halleluja. Den plade kan vi så sætte på igen om et år, når vi igen står med en middelmådig ledelse, en middelmådig trup og en middelmådig træner, stadig med danmarks dårligste træningsforhold, med endnu en gang tomme ord uden handling.

Men ja, lad os endnu engang læne os tilbage i den fynske selvtilfredshed og "Se hvad der sker".

Og det skal vi så først "vurdere på, når tid er". Cirka hvornår tænker vores træner, trup og ledelser er klar til at blive vurderet på?.

Glædelig jul og godt nytår.
                      Last edited by OleKBH; 02-12-2024, 16:18.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                        For mange spillere er ikke gode nok og så bliver det vanskeligt at kritisere SK. End of story.
                        Man kan altid kritisere SK uanset materiale.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

"Lad os se hvad der sker", jamen halleluja. Den plade kan vi så sætte på igen om et år, når vi igen står med en middelmådig ledelse, en middelmådig trup og en middelmådig træner, stadig med danmarks dårligste træningsforhold, med endnu en gang tomme ord uden handling.

Men ja, lad os endnu engang læne os tilbage i den fynske selvtilfredshed og "Se hvad der sker".

Og det skal vi så først "vurdere på, når tid er". Cirka hvornår tænker vores træner, trup og ledelser er klar til at blive vurderet på?.

Men hvad forventer du af en træner? Vi har med en bevist smal trup hentet 45p/54p. Vi har ikke handlet i panik og hentet nogle afdankede spillere som intet rykker.

Er dette et færdig projekt på ingen måde, men at det virker mig så useriøst at klandre SK for alt der går galt. (Hvor har man hørt den før i det fynske). Kig på hold som FCN de har også nogle vanvittige udfald og de har alle de ting som du gerne vil have. Men de ændrer ikke kurs eller går fyr træner selvsving fordi der er udfald fordi de fatter det simple at det tager tid at lave ændringer.

Men ja lad os fyre SK og starte forfra igen, det er har jo været den sikre opskrift på succes i mange år.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

dét er jeg enig med dig i.

Men bekymret for om SK er den rette - det er jeg. Jeg havde håbet vi ville se en tydeligere fremgang i spillet, og der syntes jeg bare vi står lidt i stampe - hvis ikke vi faktisk er begyndt at gå tilbage.

Oprykning har vi en trup der er så god at det bør/kan og skal Krogh kunne klare. Men ligesom jeg har spørgsmål til truppens kvalitet når vi rykker op, på samme måde har jeg det med Krogh.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Fuldstændig enig.

Men vi må bære over med de unge mennesker på forum der ikke har samme erfaring som os gamle.

Det ikke bare lugter af middelmådighed, det stinker langt væk af middelmådighed.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

dét er jeg enig med dig i.

Men bekymret for om SK er den rette - det er jeg. Jeg havde håbet vi ville se en tydeligere fremgang i spillet, og der syntes jeg bare vi står lidt i stampe - hvis ikke vi faktisk er begyndt at gå tilbage.

Oprykning har vi en trup der er så god at det bør/kan og skal Krogh kunne klare. Men ligesom jeg har spørgsmål til truppens kvalitet når vi rykker op, på samme måde har jeg det med Krogh.
                                Jeg er også enig med dig. Er ikke specielt imponeret af SK. Men empirisk har vi intet fået ud af de sidste mange trænerskifte, og jeg er nysgerrig på, hvad han kan med en bedre trup.

Om han får det må tiden vise.

Comment

Working...
                                X