Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Roskilde - OB, 18.10.24.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: Roskilde - OB, 18.10.24.

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-r...-op-i-roskilde

    Tjae .. ny luft, nye ideer .. krise eller mulighed .. svært at sige om det er godt eller skidt i forhold til OB kampen .. ikke det rigtige tidspunkt at sige at dem slår man selvfølgelig lige meget hvad med henblik på sidste kamp ..

    Men et hold OB burde kunne slå med overbevisning .. samme start11 som sidst .. Luca ind i løbet af kampen ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    2 uger om at oparbejde den negative udvikling vores spil havde i de sidste uger. Spillere og træren har at bevise noget. Endnu en lortekamp mod en bundprop må ikke ske, det ville sætte mere end kun store spørgsmål bag SK som træner. Kampen må ikke kun vindes, den skal vindes overbevisende. SK ved hvad er problemet så skal han vise at han også kan løse det.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      hvis man går og hungrer efter noget der er bare en smule OB relateret her midt i endnu en landsholdspause, så er der en podcast om en af vores kommende modstandere; Esbjerg. OB bliver også bragt lidt på banen og lidt betragtninger om 1 division generelt.

      Den hedder "Vi taler om Efb" episoden fra d 11. okt.

      og så fandt jeg også ud af at Vendsyssel har fyret træneren...havde jeg ikke hørt - og Zohore træner med deroppe...

      Comment


        #4
        Har Roskilde ikke også skiftet træner

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
          Har Roskilde ikke også skiftet træner
          jo de fyrede vidst først en assistent træner og så sagde træneren selv op efterfølgende. Så det er vidst noget rod - men gør så også at vi ikke kan være helt sikre på hvad vi går ind til. Men altså det skal give 3 point.

          Comment


            #6
            Opdatering på truppen inden i morgen

            https://fyens.dk/ob/ob-traeffer-besl...899df2779ce-40

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Opdatering på truppen inden i morgen

              https://fyens.dk/ob/ob-traeffer-besl...899df2779ce-40
              mon ikke Luca er med i truppen - men starter ude...og alt efter hvordan kampen forløber så får han 15 - 30 min...

              Fint hvis Krogh og co har fundet frem til hvad der har været problemet. Virkeligt bekymrende hvis det at Luca ikke spiller får korthuset til at vælte så let. Lad os håbe de har fået rettet op på det.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                mon ikke Luca er med i truppen - men starter ude...og alt efter hvordan kampen forløber så får han 15 - 30 min...

                Fint hvis Krogh og co har fundet frem til hvad der har været problemet. Virkeligt bekymrende hvis det at Luca ikke spiller får korthuset til at vælte så let. Lad os håbe de har fået rettet op på det.
                Jeg tror han starter, hvis han træner med uden problemer torsdag. Jeg tror nemlig han er en af hovedårsagerne, både i forhold til sin tilstedeværelse i feltet offensivt, men også som forreste mand i vores presspil. Det problem at undvære ham, bliver vi nok nødt til at løse på transfermarkedet til vinter.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jeg tror han starter, hvis han træner med uden problemer torsdag. Jeg tror nemlig han er en af hovedårsagerne, både i forhold til sin tilstedeværelse i feltet offensivt, men også som forreste mand i vores presspil. Det problem at undvære ham, bliver vi nok nødt til at løse på transfermarkedet til vinter.
                  skal han starte så skal han også være klar til min. 60 min

                  Kan se Fyens skriver han så stærk ud i træning. Hørte SFÅ optakt - her lød det til han manglede en del...så lad os se, jeg vil hellere at de får ham tilbage i ordenlig form, selv hvis det skulle tage lidt længere tid. Roskilde SKAL vi kunne slå uden Luca i start 11, men efter den kamp følger en del sværere opgør - her vil det være rart at have ham tilbage på 100%

                  Comment


                    #10
                    Ville det være helt urimeligt, hvis turneringsplanen tog en smule hensyn til OB, som har så mange på landsholdsopgaver. Endda to meget langt væk. Ville have været fint, hvis vi ikke skulle spille allerede fredag.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Ville det være helt urimeligt, hvis turneringsplanen tog en smule hensyn til OB, som har så mange på landsholdsopgaver. Endda to meget langt væk. Ville have været fint, hvis vi ikke skulle spille allerede fredag.
                      Fck spiller også fredag. Spil nu bare fodbold når det er på programmet.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Ville det være helt urimeligt, hvis turneringsplanen tog en smule hensyn til OB, som har så mange på landsholdsopgaver. Endda to meget langt væk. Ville have været fint, hvis vi ikke skulle spille allerede fredag.
                        Det korte svar må være - ja det ville være urimeligt.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          skal han starte så skal han også være klar til min. 60 min

                          Kan se Fyens skriver han så stærk ud i træning. Hørte SFÅ optakt - her lød det til han manglede en del...så lad os se, jeg vil hellere at de får ham tilbage i ordenlig form, selv hvis det skulle tage lidt længere tid. Roskilde SKAL vi kunne slå uden Luca i start 11, men efter den kamp følger en del sværere opgør - her vil det være rart at have ham tilbage på 100%
                          OB skulle vel også slå Køge men når man fortsat er “for god” til de andre hold og stiller op med en lad attitude, så bliver det straffet.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            OB skulle vel også slå Køge men når man fortsat er “for god” til de andre hold og stiller op med en lad attitude, så bliver det straffet.
                            enig. Og vi kan også tabe den her kamp hvis ikke man er klar. Ændre ikke ved at vi skal kunne slå dem - selv uden Luca i start 11

                            Det samme sidste sæson -vi skulle jo også slå Hvidovre i alle kampe, Vejle og Lyngby burde vi også være markant bedre end - på papiret.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Ville det være helt urimeligt, hvis turneringsplanen tog en smule hensyn til OB, som har så mange på landsholdsopgaver. Endda to meget langt væk. Ville have været fint, hvis vi ikke skulle spille allerede fredag.
                              Ja !

                              Comment

                              Working...
                              X