Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Så blev manneh officiel 3,5 år i Skotland

https://www.hibernianfc.co.uk/news/2...uary-signing-/

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
      Så blev manneh officiel 3,5 år i Skotland

https://www.hibernianfc.co.uk/news/2...uary-signing-/
      Så skal der altså hentes en CM ind .. med både Bonde og Manneh ude/væk så bliver det for tyndt i forhold til “stivere” ..

Det her huer mig ikke ..:
      Nu åbner der sig yderligere muligheder for at se vores unge talentfulde spillere an i kampe, og dette ønske har været medvirkende til vores accept af tilbuddet.”.

https://ob.dk/nyheder/2025/januar/al...-hibernian-f-c
      Last edited by Plum; 28-01-2025, 18:20.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Ift. de to vil jeg sige, at FCN er noget specielt. De har så mange succeshistorier efterhånden, at de nærmest bare kan give en ung spiller 10+ kampe og så koster han mindst 25-30 millioner uanset position på banen og præstation i de kampe. Når det så er en 19-årig angriber, der har scoret meget på ungdomsholdene er prisen bare høj.

I FCK skal de trods alt nå at vise noget. Men det nåede Oskarsson jo også. Både i liga og Champions League.

Men ja, begge er gode eksempler på, at angribere hurtigt bare bliver dyrere. Hvis man holder på Luca og han præsterer på toppen i en sæson i Superligaen, tror jeg godt man kan få tilbudt det dobbelt af hvad man evt. gør til sommer. I modsætning til andre spillere vi måske har haft en tendens til overvurdere værdien af (Slotsager) ligner han jo også bare en spiller, der er tæt på plug-and-play i top 5 ligaer.
        Tror ikke at Luca skal score mange mål i SL i næste sæson før han er dobbelt så meget værd som nu .. der er vel allerede spillet 6-7 kampe inden sommervinduet lukker så med et par kasser i de første kampe kan det gå stærkt ..

Tror ikke at Slotsager var/er overvurderet .. det har bare været dårligt håndteret og så har han i mine øjne ikke været helt fair ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så skal der altså hentes en CM ind .. med både Bonde og Manneh ude/væk så bliver det for tyndt i forhold til “stivere” ..
          Synes ikke det lyder som om de har tænkt sig det, de skriver at det giver dem flere muligheder for at se deres unge spiller i kamp, så tænker ikke de henter noget ind til midten. Mon ikke at Owusu bliver rykkede op på midtbanen

Comment

Tror ikke at Luca skal score mange mål i SL i næste sæson før han er dobbelt så meget værd som nu .. der er vel allerede spillet 6-7 kampe inden sommervinduet lukker så med et par kasser i de første kampe kan det gå stærkt ..

Tror ikke at Slotsager var/er overvurderet .. det har bare været dårligt håndteret og så har han i mine øjne ikke været helt fair ..
            Ift. Slotsager tænker jeg også hvis man snakker 40-50+ millioner. Så skulle det nok have været helt i starten, hvor han som tidlig 17-årig blev fast spiller på et Superligahold. Var meget imponeret af hvor uimponeret han så ud. Meget rolig. Så kunne jeg måske se en klub betale meget for ham alene fordi det var så usædvanligt med en så ung spiller, der er så etableret (og han stod på diverse hypede lister).

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

Synes ikke det lyder som om de har tænkt sig det, de skriver at det giver dem flere muligheder for at se deres unge spiller i kamp, så tænker ikke de henter noget ind til midten. Mon ikke at Owusu bliver rykkede op på midtbanen
              Og det var ok hvis det var for Bonde i en periode i 1. div. men nu mangler man altså to SL spillere i næste sæson ..
              Fint at se talenter an men kan altså ikke basere det hele på dem …

Comment

Det her huer mig ikke ..:
                Nu åbner der sig yderligere muligheder for at se vores unge talentfulde spillere an i kampe, og dette ønske har været medvirkende til vores accept af tilbuddet.”.

https://ob.dk/nyheder/2025/januar/al...-hibernian-f-c
                nej den faldt jeg også over. Jeg syntes godt nok man løber en kæmpe risiko hvis ikke man bringer noget ind. I forvejen en mand nede centralt, der burde allerede være bragt noget ind - men to fra den normale start 11'er væk.

Og det er jo ikke fordi Krogh ikke har haft muligheden for at bruge de unge i efteråret - han har bare kunnet skifte dem ind...

Comment

Og det var ok hvis det var for Bonde i en periode i 1. div. men nu mangler man altså to SL spillere i næste sæson ..
                  Fint at se talenter an men kan altså ikke basere det hele på dem …
                  Var der ikke en udtalelse fra Troels Bech om truppen skulle være mindre, men samtidig forstærkes?
                  Men det har vel trænet sig bedre

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

syntes det er en håbløs måde de framer det på. Har Krogh ikke kunnet se dem i kamp i efteråret? Jo - men han valgte ikke at bruge dem. Vil man så til at omskole en back til midtbane - erkender man så ikke at de reelt ikke er klar/gode nok. Og alligevel lægger man ikke op til at signe en midtbane spiller.

Selvfølgelig skal man se de unge an - og bruge dem i kamp. Men der skal også bare leveres resultater. Og en misset oprykning vil være en katastrofe - jeg syntes godt nok det er at spille højt spil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Ift. Slotsager tænker jeg også hvis man snakker 40-50+ millioner. Så skulle det nok have været helt i starten, hvor han som tidlig 17-årig blev fast spiller på et Superligahold. Var meget imponeret af hvor uimponeret han så ud. Meget rolig. Så kunne jeg måske se en klub betale meget for ham alene fordi det var så usædvanligt med en så ung spiller, der er så etableret (og han stod på diverse hypede lister).
                      Hvis kontrakten lød på, +2 år fra nu, var vi deropppe.

Men sådan er det ikke, desværre…

Comment

Nu er vi så på
                        1 ud

1 ind.

Og vel 24 spillere.

Comment

Da Bech snakkede om at reducere truppen, troede jeg at det betød et enkelt eller max to salg fra startellerveren (som blev erstattet) og så ophæv med Selvén og Bojang, hvis man har opgivet dem. Deres pladser i truppen kan fint optages af andre egne talenter. Med med Bonde, Manneh og formentlig også Deedson ude lige om lidt, siger vi både farvel til rutine og 10 mål og 14 assist fra efteråret. Det synes jeg godt nok er satset at lægge over på skuldrene af Juul-Sandberg eller Martin. Trybull og Ejdum skal i hvert fald undgå skader og karantæne i samme kampe, for så er vores midtbane vist ikke til andet end bunden af 1. Division.
                          Tror ikke den højt besungne overvinder kultur vil trives, hvis man ender med at smide oprykningen...

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            Nu er vi så på
                            1 ud

1 ind.

Og vel 24 spillere.
                            2 ud...Bonde ser vi vel først om et års tid...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nej den faldt jeg også over. Jeg syntes godt nok man løber en kæmpe risiko hvis ikke man bringer noget ind. I forvejen en mand nede centralt, der burde allerede være bragt noget ind - men to fra den normale start 11'er væk.

Og det er jo ikke fordi Krogh ikke har haft muligheden for at bruge de unge i efteråret - han har bare kunnet skifte dem ind...
                              Måske den gode gamle “kigge væk finte” fra OB, hvor man lader som om at man ikke er i markedet, fordi man man paranoidt bilder sig selv ind at hele verdens fodboldspillere stiger i pris hvis OB er på indkøb, og måske vil overgå sit rekordindkøb fra 1997.
                              Last edited by Magge; 28-01-2025, 21:24.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Vi er i gang med det sædvanlige gnieri, oprykningen kan sikres uden forstærkninger, vi sparer igen frem for at investere i trup og stab, og skal så starte fra bunden i næste sæson. Det er endnu et eksempel på de manglende ambitioner i ejerskab og ledelse.

Comment

Working...
                                X