Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Det var ikke kulturelle forskelle der fik OB til at synke, det var enormt dårligt lederskab, selvfedme og udefra set, faglig inkompetence. De spillere der blev hentet, var bare ikke gode nok, det falder tilbage på scoutingen, som bare har været håbløs. Hvis spillerne og lederne er dygtige, så har man også forudsætningerne for at kunne levere. Vinderkultur er i OB blevet til den der acceptable tabermentalitet, fordi andre bruger langt flere penge. Det hele er løbet forbi OB, der er kommet så mange penge i fodbold, og man er ikke kommet med i den togvogn hvor alt det sjove sker, simpelthen fordi man ikke investerer nok i det. Man er nød til at investere og udvikle, ellers afvikler man.
    Ser lige AaB er ved at sælge Widell for 32 millioner. Hvis det går igennem er det fuldstændig vanvittigt.
    Det viser med al tydelighed at priserne er gået amok i England.
    Han er jo en ordinær superligaspiller.

Tænker der må ligge nogle kæmpe salg i fremtiden i OB med de fine talenter der kommer frem løbende.

Og ærgerligt med Slotsager. Virkelig dårligt arbejde af OB .

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ser lige AaB er ved at sælge Widell for 32 millioner. Hvis det går igennem er det fuldstændig vanvittigt.

Tænker der må ligge nogle kæmpe salg i fremtiden i OB med de fine talenter der kommer frem løbende.

Enig.

Hvis AAB kan få 32 millioner for Widell, så vil jeg næsten vurdere vi under normale omstændigheder, kunne få over 40-50 millioner for Slotsager.

Er Widell virkelig så dygtig, at han koster 32 mil?

Chokeret.

Comment

Man skal i OB begynde at kigge på, om lønloftet har fulgt prisudviklingen. Man har en fornemmelse af, at man ikke tilbyder den løn der bliver betalt i markedet, for de rigtige spillere. Eks er det da klart at en "proven" spiller som Salquist i en alder af 29 år vil have sig godt betalt i hans nok sidste kontrakt. OB må betale hvad det koster hvis man vil med, om Salquist ville have været den rigtige må scouterne jo kunne vurdere, men der må være noget stærkt på vej, når tomlen bliver vendt ned på en som ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Enig.

Hvis AAB kan få 32 millioner for Widell, så vil jeg næsten vurdere vi under normale omstændigheder, kunne få over 40-50 millioner for Slotsager.

Chokeret.
          Aner det ikke, men hvis man ser kommentarer på bold.dk mener Aab fans at det er alt for lidt.
          De synes han er meget mere værd.
          Det virker helt vildt. Enten ved jeg alt for lidt, eller også er det en vild selvforståelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Aner det ikke, men hvis man ser kommentarer på bold.dk mener Aab fans at det er alt for lidt.
            Det virker helt vildt. Enten ved jeg alt for lidt, eller også er det en vild selvforståelse.
            De fans må høre til en anden planet, hvis de mener han kan indbringe mere. Han har lavet 1 mål og 3 assist, som en kreativ-spiller.
            jeg kan da godt se han kan noget med kuglen, se par gange jeg har set Aab spille, men 32 mio vil være enormt flot, og jeg forstår godt, hvis Aab-ledelsen har skyndt sig at underskrive en salgsaftale til den pris.

Blev der snakket om 25 mio for Luca i sidste uge?
            Det her er i hvert fald et klart tegn på at det langt fra er nok!!

Comment

Enig.

Chokeret.
              Har kun set lidt AaB i denne sæson. Bl.a. for st se ham da han hurtigt blev hypet. Synes nemt kan kan se han kan noget. Han har vist taget hurtige skridt i sin udvikling i Superligaen. Så det er lidt hårdt at kalde ham en ordinær Superligaspiller. Tænker også han var kommet på radaren i FCK/FCM.

32 millioner er dog mange penge. Markedet har udviklet sig vildt de seneste år. Især når man sælger til engelske klubber. Så kan man som regel godt gange prisen med 1,5 eller 2 ift. hvad klubber fra andre lande ville skulle af med.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

De fans må høre til en anden planet, hvis de mener han kan indbringe mere. Han har lavet 1 mål og 3 assist, som en kreativ-spiller.
                jeg kan da godt se han kan noget med kuglen, se par gange jeg har set Aab spille, men 32 mio vil være enormt flot, og jeg forstår godt, hvis Aab-ledelsen har skyndt sig at underskrive en salgsaftale til den pris.

Blev der snakket om 25 mio for Luca i sidste uge?
                Det her er i hvert fald et klart tegn på at det langt fra er nok!!
                Enig ift. det sidste. Synes dog ikke situationen er anderledes fra i sidste uge :-) Men Luca kan man få mange penge. 25-30 millioner er måske noget af det højeste jeg kan forestille mig man kan få for en spiller, der reelt kun har bevist sig i 1. division. Men hvis man holder på ham og han beviser sig i Superligaen i en sæson eller bare en halvsæson, kan jeg nemt se vi kommer op og snakker 50+ millioner eller Minteh-beløb. Især hvis man kan få PL klubber interesserede. Der er mange klubber, der er desperate efter en stor 9'er, der kan score mange mål. Også selvom han skulle være blevet 22 eller 23.

Og jeg føler mig ret overbevist om, at han også vil være en profil i Superligaen. Synes det er helt tydeligt, at hans selvtillid og evner i åbent spil er blevet markant bedre det seneste års tid.

Hvordan det ender afhænger dog nok også af hvilke ønsker Luca selv har og hvilken aftale man evt. har med ham. Det kan godt være han foretrækker ikke at komme til en klub, hvor han højst sandsynligt vil sidde meget på bænken.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Enig ift. det sidste. Synes dog ikke situationen er anderledes fra i sidste uge :-) Men Luca kan man få mange penge. 25-30 millioner er måske noget af det højeste jeg kan forestille mig man kan få for en spiller, der reelt kun har bevist sig i 1. division. Men hvis man holder på ham og han beviser sig i Superligaen i en sæson eller bare en halvsæson, kan jeg nemt se vi kommer op og snakker 50+ millioner eller Minteh-beløb. Især hvis man kan få PL klubber interesserede. Der er mange klubber, der er desperate efter en stor 9'er, der kan score mange mål. Også selvom han skulle være blevet 22 eller 23.

Og jeg føler mig ret overbevist om, at han også vil være en profil i Superligaen. Synes det er helt tydeligt, at hans selvtillid og evner i åbent spil er blevet markant bedre det seneste års tid.

Hvordan det ender afhænger dog nok også af hvilke ønsker Luca selv har og hvilken aftale man evt. har med ham. Det kan godt være han foretrækker ikke at komme til en klub, hvor han højst sandsynligt vil sidde meget på bænken.
                  Jeg kunne sagtens se Luca som et emne for, Mainz, Wolfsburg, HSV, og hvis de videre udvikler ham, så i en tysk topklub.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
                    Nogle der har hørt Celtic skulle være interesseret i Slotsager ?.
                    https://thecelticstar.com/transfer-l...presentatives/
                    Fandt det her.

Og en gammel en fra over en måned siden: https://thecelticbhoys.com/celtic-li...january-window

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Har en AGF fan på kontoret der er ved at brænde sammen over at der er AGF fans der slet ikke kan forstå at de ikke har hentet Luca endnu .. småpenge til en lille klub ..

Ved godt at OB ikke er i FCK eller FCN klasse men:

https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-08...-100-millioner

https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-09...imlende-beloeb

unge angribere er altså dyre .. det er jo ikke fordi at de to har vist sig vildt frem i flere sæsoner eller med mange mål ..

Halvdelen er vel også fint ..

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Har en AGF fan på kontoret der er ved at brænde sammen over at der er AGF fans der slet ikke kan forstå at de ikke har hentet Luca endnu .. småpenge til en lille klub ..

unge angribere er altså dyre .. det er jo ikke fordi at de to har vist sig vildt frem i flere sæsoner eller med mange mål ..

Synes faktisk TB bør tilbyde Luca en ny og forbedret kontrakt. Giv ham nu bare 5 år og aftal han skal videre om 2 til 3 sæsoner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Har endnu til gode at møde en fornuftig AaB tilhænger. De har ikke meget selvindsigt.
                          De har ikke opdaget de kun er den 6.største jyske klub efterhånden.

Comment

Har endnu til gode at møde en fornuftig AaB tilhænger. De har ikke meget selvindsigt.
                            De har ikke opdaget de kun er den 6.største jyske klub efterhånden.
                            Nu har jeg lige set, hvad folk herinde skriver om AaB-fansenes syn på, hvad de skal kunne få for Melker Widell.

Jeg læser din kommentar, og har en stemme i mit baghoved, der minder mig om, at det er dem, der spiller Superliga, og at folk herinde er utilfredse med de navne, vi bliver kædet sammen med også.

Det må være fordi, at selvindsigt er en fattig ressource hos passionerede fodboldfans. Upåagtet om man bor på en ø, eller på kontinentets fastland.

Comment

Enig.

Chokeret.
                              Widell er uden tvivl god, men hvis han sælges for 32 mill. så vil jeg mene Ejdums pris bør ligge på 35-40 mill.. og Luca på minimum 50 fordi han er angriber.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ift. de to vil jeg sige, at FCN er noget specielt. De har så mange succeshistorier efterhånden, at de nærmest bare kan give en ung spiller 10+ kampe og så koster han mindst 25-30 millioner uanset position på banen og præstation i de kampe. Når det så er en 19-årig angriber, der har scoret meget på ungdomsholdene er prisen bare høj.

I FCK skal de trods alt nå at vise noget. Men det nåede Oskarsson jo også. Både i liga og Champions League.

Men ja, begge er gode eksempler på, at angribere hurtigt bare bliver dyrere. Hvis man holder på Luca og han præsterer på toppen i en sæson i Superligaen, tror jeg godt man kan få tilbudt det dobbelt af hvad man evt. gør til sommer. I modsætning til andre spillere vi måske har haft en tendens til overvurdere værdien af (Slotsager) ligner han jo også bare en spiller, der er tæt på plug-and-play i top 5 ligaer.

Comment

Working...
                                X