Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Helt forudsigeligt at Slotsager og hans agentfirma blot går og venter på tiden går, så han kan skrive med en anden klub, så de kan skumme fløden.

Som jeg har skrevet før, så vil det undre mig hvis hans agentfirma ikke allerede for lang tid siden har lavet en uofficiel aftale med en anden klub med både høj sign-on fee og høj løn, så OB igen kommer til at stå iden en rød reje for et af vores store talenter.
    Jeg håber bare ikke det bliver til en anden dansk klub.
    Enig i det første. Jeg tror det er gået lige som Slots-lejren har villet det.

Den sidste del forestiller jeg mig ikke, da det jo helt klart ville være imod alle regler.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det er vel i virkeligheden den gode gamle ….you snooze you loose…
      Ift. Slotsager og hans bagland bebrejder jeg dem ingenting…. De skal gøre hvad der er bedst for butikken Slotsager, sådan er moderne fodbold(med meget meget få undtagelser)
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Ift. Slotsager og hans bagland bebrejder jeg dem ingenting…. De skal gøre hvad der er bedst for butikken Slotsager, sådan er moderne fodbold(med meget meget få undtagelser)
        Det er en lidt firkantet måde at klandre OB for det her. BW var klar i spyttet da han sagde at spillerne er deres egne forretninger og hvis ikke “Butikken Slotsager” har haft viljen til forhandling så kan OB-ledelsen ikke klandres for at “snooze” i for lang tid

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det er en lidt firkantet måde at klandre OB for det her. BW var klar i spyttet da han sagde at spillerne er deres egne forretninger og hvis ikke “Butikken Slotsager” har haft viljen til forhandling så kan OB-ledelsen ikke klandres for at “snooze” i for lang tid
          Og det virker endda som BW smed en for “stor” kontrakt efter Slotsager for at fastholde ham siden TB trak den tilbage ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Og det virker endda som BW smed en for “stor” kontrakt efter Slotsager for at fastholde ham siden TB trak den tilbage ..
            Det er jo fortællingen om det, oh iøvrigt mener jeg da at hvis “butikken Slotsager” har forkastet et udspil så er der ikke noget tilbud

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Moderne fodbold er enormt uinteressant, og jeg tror, at mange håbede på noget andet fra Slots. Ikke mindst grundet udtalelser fra hestens egen mund. Slots ytrede jo med modenhed, at han ville klubben og en forlængelse. Den udtalelse var så lidt for ivrig, må man antage - der kan selvfølgelig også være sket en masse, som vi intet ved om, så jeg fælder ikke dom.

Men det er sgu en trist afslutning. Nu må plastret rives af og Slots sælges. Fed type - ønsker ham intet andet end en glorværdig karriere fremover, men godt nok gerne uden for de danske grænser.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Det er snart 1.5 år siden OB startede forsøget på at få forlænget, næsten 2 år før kontraktudløb.... men er blevet afvist.

Virkeligheden er den, at Slots vil væk.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det tror jeg ikke man kan nødvendigvis kan konkludere. Måske var der klausuler i kontrakten han ikke kunne lide eller præstationsbetingelser han ikke kunne lide (eller omvendt, at han ønskede flere af disse). Der kan være mange årsager.

Udefra set synes jeg i det hele taget det var helt naturligt at gøre. Som jeg forstår forløbet er det et tilbud, der har været på bordet i op imod et halvt år (i hvert fald flere måneder). Fra TBs bord virker det sikkert at konkludere, at det ikke var et tilbud som Slotsager + agent var helt vildt imponerede af.

Desuden er beslutningerne om fordelingen af løn i truppen noget af det mest afgørende i TBs/BWs rolle. De kontrakter på spillere de "arver" fra forgængeren kan være noget af det mest begrænsende i deres arbejde. Hvordan de er bygget op og fordelt har indflydelse på alt fra præstationer på banen til kultur i klubben og sammenhold i truppen. I den situation han kom ind forstår jeg godt, at han ville danne sig sit eget indtryk af økonomien, spilleren selv og dennes værdi for klubben. Også for, på et eller andet niveau, at kunne tage en snak med Slotsager om hvilken udvikling man forventer af ham og hvilket ansvar man forventer han vil tage. Om han så vil tilbyde ham det samme, lidt mindre eller lidt mere.
                  Last edited by Agbre; 09-01-2025, 10:20.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Du skal ikke gøre dig store forventninger til vi får noget at vide. Det kommer til at stå som en skamstøtte i mange år.

Hvem og hvad der har skylden kan vi kun gætte på. Men ærgerligt for alle parter er det bestemt.
                    Jeg gør mig skam heller ingen illusioner, blot forhåbninger. Klubben slipper simpelthen for let ud af nogle af de mange genvordigheder, den bringer sig selv i. Hele kulegravningen af nedrykningen, og hvem der egentlig stod for det arbejde, er gået fuldstændig i glemmebogen. Den historie hører vi næppe mere til. Jeg vil nødig fælde dom, men det virker godt nok som om, at medierne, der dækker OB, er nervøse for at brænde broerne til klubben og risikere et ellers godt forhold. Lidt pip i øst og vest med brudstykker om småting, som givetvis var blevet til historier med anonyme kilder i enhver tabloidavis med respekt for sig selv, som bliver tiet - vi alene vide. Jeg kan ikke lade være med at spekulere på, om dét i sig selv er ét af problemerne.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

Jeg gør mig skam heller ingen illusioner, blot forhåbninger. Klubben slipper simpelthen for let ud af nogle af de mange genvordigheder, den bringer sig selv i. Hele kulegravningen af nedrykningen, og hvem der egentlig stod for det arbejde, er gået fuldstændig i glemmebogen. Den historie hører vi næppe mere til. Jeg vil nødig fælde dom, men det virker godt nok som om, at medierne, der dækker OB, er nervøse for at brænde broerne til klubben og risikere et ellers godt forhold. Lidt pip i øst og vest med brudstykker om småting, som givetvis var blevet til historier med anonyme kilder i enhver tabloidavis med respekt for sig selv, som bliver tiet - vi alene vide. Jeg kan ikke lade være med at spekulere på, om dét i sig selv er ét af problemerne.
                      Der er desværre en del ufortalte historier, men hvis man er lidt kritisk herinde (uden at røbe al sin viden/kilder) bliver man slagtet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Enig i det første. Jeg tror det er gået lige som Slots-lejren har villet det.

Den sidste del forestiller jeg mig ikke, da det jo helt klart ville være imod alle regler.
                        Hvis jeg skulle lave en liste over regler der ikke bliver overholdt her i verden, så skulle jeg ikke bestille andet i resten af mit liv ;-).

Slotsager og hans agentvirksomhed har stoppet al kontraktsnak med OB for lang tid siden, fordi de som minimum har fået “følere” fra andre klubber som gerne vil slippe for at betale transforsum til OB. At tro denne kontakt først er startet fra den 1/1-25, vil jeg mene er tæt på naivt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Der er desværre en del ufortalte historier, men hvis man er lidt kritisk herinde (uden at røbe al sin viden/kilder) bliver man slagtet.
                          Fuldstændig enig Online, jeg kan kun fortælle, at alt hvad der kan læses på Bold ikke er sandheden. Lad os se hvad det hele ender ud i,
                          hvis OB kan få en bedre løsning, med en anden spiller, som er bedre økonomisk for klubben, så gør OB jo det. Men det bliver godt med en
                          afklaring på hvad der skal ske med ham.
                          Min egen vurdering, ville jeg spille et 2-mands centerforsvar i superligaen med James Gomez og Tobias Slotsager, klart, klart nej. Jeg ville
                          kun spille en af dem, sammen med en erfaren spiller. Det vigtigste for OB er hvem der skal ind i stedet for Bonde, og så en angriber der kan
                          erstatte Luca i tilfælde af afbud der, OB var pinlige i Lucas skadesperiode.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Fuldstændig enig Online, jeg kan kun fortælle, at alt hvad der kan læses på Bold ikke er sandheden. Lad os se hvad det hele ender ud i,
                            hvis OB kan få en bedre løsning, med en anden spiller, som er bedre økonomisk for klubben, så gør OB jo det. Men det bliver godt med en
                            Min egen vurdering, ville jeg spille et 2-mands centerforsvar i superligaen med James Gomez og Tobias Slotsager, klart, klart nej. Jeg ville
                            kun spille en af dem, sammen med en erfaren spiller. Det vigtigste for OB er hvem der skal ind i stedet for Bonde, og så en angriber der kan
                            Iflg. SFÅ facebook forhandler Slotsager med flere udenlandske klubber p.t. - de forventer ham solgt. Jeg ville heller ikke være tryg ved ham og Gomez sammen - vi mangler er rutineret og fysisk stæk central forsvarer - sidst vi var i suppen blev vi "most" på defensive dødbolde imod FCM, Randers, FCK og lignende - det må med den rette CM sammen med Gomez kunne forhindres.
                            Enig i at Bonde skal erstattes - og da MF og DD sikkert også er væk til sommer skal vi da have en angriber hvis muligheden byder sig allerede nu - i min bog kan det godt vente til sommer for at vi kan få den rette - jeg forudsætter her at vikke sælge både MF og DD allerede nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Så du tror stadig på dine kilder, og #TS2028?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Så du tror stadig på dine kilder, og #TS2028?
                                Jeg har ingen grund til andet, jeg fik meldingen at der var forhandling, men det kan jo foregå på mange måder. Det var også derfor jeg spurgte her om der var andre der havde noget.
                                Det er vel også muligt, at forhandlingen har gået på hvad OB forlanger for at lade ham gå nu, eller om OB ville tillade en frikøbsklausul ved en evt. kontraktforlængelse. OB har normalt
                                ikke frikøbsklausuler i de aftaler man indgår. Men det er gætterier fra min side, ikke noget jeg kender de eksakte detaljer i.

Comment

Working...
                                X