Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Helt enig! Burde også være et realistisk mål for OB. Bonde må lige lægge et godt ord ind.
Vi er sårbare i front, og måske ryger Fenger lige om lidt så JRG ville være en oplagt mulighed.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægForudsigelser for transfer vinduet januar 2025
Ud
Vi sælger Slotsager og Fenger
Vi lejer Yaya og McCoy ud til Middelfart
Ind
Adam Sørensen
Vi henter en CM og en angriber.
Så gerne 3 eller 4 klare forstærkninger men tror ikke på det.
Ønskeliste
J.R. Groot
En ny CB
En ny CM
Jeg tror udfordringen bliver på toppen... tør vi satse på en angriber med mål i støvlerne (men kun bevist sig i de lavere rækker) eller skal vi gå med en "lottokupon", som en "proven" målscorer, der har været skadesramt/i slutningen af karrieren ? Det er meget sort/hvidt sat op, men tror det er der vores muligheder i øjeblikket ligger.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægForudsigelser for transfer vinduet januar 2025
Ud
Vi sælger Slotsager og Fenger
Vi lejer Yaya og McCoy ud til Middelfart
Ind
Adam Sørensen
Vi henter en CM og en angriber.
Så gerne 3 eller 4 klare forstærkninger men tror ikke på det.
Ønskeliste
J.R. Groot
En ny CB
En ny CM
Så er vi status quo.
Der er kommet en VB og det er super. Nu har man så opstarten til at se om han er en starter på SL niveau ellers er han jo højst reserve om et halvt år.
I og med at Nicholas Michelson, Fenger, Mihajlo, Bjørn, Slotsager og Manneh ikke har forlænget endnu, skal man forsøge at afsætte disse og hente min. 1:1 erstatninger men gerne FORstærkninger ..
Jo før jo bedre. Hvis holdet skal vise spillestil i foråret og man skal spille holdet sammen i denne sæson så man er klar til næste sæson duer det ikke at skifte halvdelen af holdet ud til sommer.
Skal der skiftes 8 spillere inden superligaen vil jeg hellere have 5 i dette vindue og 3 til sommer frem for omvendt.
Tænker at man primært ser efter gode spillere i Skandinavien fra bedste række der er endt på bænken. De kan så bruge foråret a la Bonde på at spille sig ind i stilen etc så man står klar.
Det er nok svært men intet i livet der er nemt er noget værd
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Den er svær, men meget enig i, at hvad der kan løses med en spiller på ønsket niveau nu, bør ikke udsættes. Adam er et godt eksempel, vi kunne sikkert have fedtet os igennem foråret med Owusu, Nico, Grubbe og Mccoy som de 4 backs. Den vil bare ikke gå i superligaen.
Skaden Til Bonde har gjort, at der skal hentes en midtbane i dette vindue. Bredden er væk, selv i den række vi spiller nu. Det er absolut minimum, der skal foretages i dette vindue. Absolut minimum.
Er dog meget enig i, at kunne man få “byttet” nogen af dem med kontraktudløb til sommer i dette vindue, så vil det være godt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Lyder godt men syntes ikke at det er nok. Fenger og Slotsager(burde) er begge startere og skal erstattes min. 1:1 + der skal hentes en min. 1:1 for Bonde der er ude i et års tid.
Så er vi status quo.
Der er kommet en VB og det er super. Nu har man så opstarten til at se om han er en starter på SL niveau ellers er han jo højst reserve om et halvt år.
I og med at Nicholas Michelson, Fenger, Mihajlo, Bjørn, Slotsager og Manneh ikke har forlænget endnu, skal man forsøge at afsætte disse og hente min. 1:1 erstatninger men gerne FORstærkninger ..
Jo før jo bedre. Hvis holdet skal vise spillestil i foråret og man skal spille holdet sammen i denne sæson så man er klar til næste sæson duer det ikke at skifte halvdelen af holdet ud til sommer.
Skal der skiftes 8 spillere inden superligaen vil jeg hellere have 5 i dette vindue og 3 til sommer frem for omvendt.
Tænker at man primært ser efter gode spillere i Skandinavien fra bedste række der er endt på bænken. De kan så bruge foråret a la Bonde på at spille sig ind i stilen etc så man står klar.
Det er nok svært men intet i livet der er nemt er noget værd
Hvis vi skal have en chance for at stå et rigtig godt sted til sommer op til den kommende sæson (forhåbentlig i Superligaen), så er det absolut vigtigste i mine øjne at vi får sammenspillet et stærkt midterforsvar og får arbejdet indgående med hele vores defensive organisation, som jeg synes har været alt for usikker både i forbindelse med nedrykningen, men faktisk også i rigtig mange af kampene i 1. division.
Hvis vi skal have en chance for at at kunne begå os i superligaen så er der behov for et virkelig stærkt midterforsvar og en organisation der står kniv-skarpt og her er der plads til kæmpe forbedringer.
-Slotsager er med 99% sikkerhed væk.
-Bjørn Paulsen er “over the hill”
-Mihajlo er der hele tiden for meget usikkerhed omkring, men kan måske få en opblomstring med mere fast spilletid.
-James Gomez har behov for et mere stabilt niveau. Pt. er der for stor variation i hans præstationer. Topniveauet er dog rigtig godt.
-Akademiet leverer også fine spillere til midterforsvaret, men de skal have noget klasse at læne sig op af når de smides ind.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Er Per Frimann ikke bare lidt for FCK-liderlig her. Alle andre end FCK’ere synes det er en klam tanke. Håber Christian tager minimum et par år mere i udlandet inden han forhåbentlig vender hjem til Odense ;-)
TB skal selvfølgelig give ham et kald, så han ved OB byder ham velkommen hjem til sommer hvis han lyst.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tænker også han tager 2 1/2 år mere i udlandet. Og det kan sagtens være han bliver kontrakten ud i Manchester på en god løn.
TB skal selvfølgelig give ham et kald, så han ved OB byder ham velkommen hjem til sommer hvis han lyst.
Landsholdet betyder meget for CE. Så længe han står til rådighed der, sørger han for at spille på højest muligt niveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg ser ham heller ikke i dansk fodbold endnu. Han er fortsat en spiller som ville indgå i startopstillingen på de fleste premiere league-klubber, så Brentford er ikke noget dårligt bud. De kunne sagtens leje ham sæsonen ud til hans kontrakt udløber og lave en 1-2-årig kontrakt med ham til sommer.
Landsholdet betyder meget for CE. Så længe han står til rådighed der, sørger han for at spille på højest muligt niveau.
Tror også meget omkring OB kommer til at afhænge af, hvornår vi er etableret i Superligaen. Jeg tror hellere CE tager et ekstra år i udlandet, end at komme til en dansk klub der spiller om 7-12 pladsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Meget enig. At spille på Landsholdet ser ud til motivere CE. Og i Danmark vil kun en kontrakt i FCK kunne garantere ham en plads dér. Tror også mest på halvandet til to år endnu i udlandet, så han er med til VM 2026, og så må vi se til den tid. EM 2028 er jo lidt længere væk. Men måske, uden skader.
Tror også meget omkring OB kommer til at afhænge af, hvornår vi er etableret i Superligaen. Jeg tror hellere CE tager et ekstra år i udlandet, end at komme til en dansk klub der spiller om 7-12 pladsen.
Jeg er heller ikke bange for han tager 2 år i fcm/fck.
Hvis han overhovedet gider superligaen bliver det kun i OB hvor han har hus i baghaven.
Men er overbevist om han er i udlandet til 26 for at få VM med.
- Likes 4
Comment
-
Fra SFÅ:
Fenger/Markus/Hansborg - Luca - Deedson/Selven
Bonde/Grubbe - Ejdum/Martin
Trybull/Manneh/Sandberg
Adam/Mickelson - Gomez/Slotsager/Bojang -- Bjørn/Mihajlo/Askou - Owusu/McCoy
Myhra /Hansen
25 spillere, hvoraf 1 er langtidsskadet og 6 stort set ikke har fået spilletid her i efteråret (Hansborg, Selven, Sandberg, Bojang, Askou og McCoy + Hansen der er forståelig).
Det ser jo som sådan godt ud på papiret og skal nok sikre oprykning til SL men til sommer ser det sådanne ud (og den bør man starte med spille i foråret):
Markus/Hansborg - Luca - Deedson/Selven
Ejdum - Martin
Trybull/Sandberg
Adam/ - Gomez/Bojang -- Grubbe/Askou - Owusu/McCoy
Myhra /Hansen
Knap og nap en start11 - og det en der vil få det svært i SL. Nok ok i 1. div. og kun 4 akademistartere der dog alle er salgsobjekter.
18 spillere, hvoraf 1 er langtidsskadet og de samme 6+1 stort set ikke har fået spillertid.
Med mindre der sker forlængelser eller hentes spillere ind. Og så er der ikke tænkt salg af f.eks. Luca, Deedson, Ejdum eller Martin.
Der mangler som min. en erstatning for Bonde der er langtidsskadet. Mindst en CB og helst to (selvom Bjørn skulle forlænge er jeg meget usikker på om han kan være fast starter - fin som sub). Ud over en erstatning for Bonde skal der mindst en CM mere ind. Selvom Markus gjorde det fint før skaden mener jeg at der skal en erstatning for Fenger og så ser det tyndt ud med kun Luca på toppen, så også en angriber mere.
Så 2 CB, 2 CM, 1 VK og 1 angriber .. og alle stærkere end dem OB har nu hvis man vil gøre sig gældende i SL. Det gavner ikke at købe til reserver hvis man vil forstærke sig på toppen og ikke kun i breden. og så er det Grubbe på VB ..
Såfremt ingen forlænger så bør OB heller ikke spille med dem i foråret men spille et nyt hold ind så man er klar til næste sæson og ikke skal komme haltende i gang .. bare ærgerligt for de der ikke vil forlænge hvis de kommer bag i køen og ikke får spilletid pga nyindkøb.
Syntes det er meget farligt hvis man venter til sommer med at skifte et halvt hold ud. Der MÅ være overblik over hvem man ønsker at forlænge med og der også ønsker at forlænge - så få det gjort eller se bort fra dem. Burde være på plads ved nytår så Nagel ved hvad han har at arbejde med.
Sæt i gang.
P.s. Det var fint med Adam og Bonde for den sags skyld, så TB er på rette kurs - men det går langsomt ..
Hvad skete der med ham her: https://bold.dk/fodbold/nyheder/avis...-om-brann-kant
Nogen der kan referere: https://bold.dk/fodbold/nyheder/jagt...ere-positionerLast edited by Plum; 04-01-2025, 21:39."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment