I diskuterer ikke med disse brugeres forstand - men deres vilje. De har besluttet sig. Ignorer dem og vi får et bedre forum.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Om 2 måneder må Slotsager frit forhandle med andre klubber. Klubbens ubestridte største talent i mange år som man burde have forlænget med for længst, eller solgt.
Man skal godt nok være naiv fan, hvis man bare mener det "kun" er det.
Jeg vil mene det er et kæmpe selvmål af Troels Bech, at han ikke har fået ordnet den kontrakt for længst. Det er også pinligt ringe at træneren ikke kan bruge ham i 1.division.
TB og SK står uanset hvad bare og ser dumme ud i denne sag.
Det må simpelthen være slut med så dårligt lederskab.Last edited by jojo; 30-10-2024, 17:24.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Slotsager er ikke det største talent OB har haft for nylig, det er uanset om man vil det eller ej Yankuba Minteh. Også i den sag begik OB store fejl, men heldet var, at talentet var så stort, at der kunne laves en rigtig god handel et år før kontraktudløb, det er ikke ligefrem tilfældet med Slotsager.
Det var virkelig et flot salg af Bjørn Wesstrøm.
Slotsager har været i klubben i mange år og spillet langt flere kampe.
Han har desuden været anfører.
Det er æbler og pærer.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Om 2 måneder må Slotsager frit forhandle med andre klubber. Klubbens ubestridte største talent i mange år som man burde have forlænget med for længst, eller solgt.
Man skal godt nok være naiv fan, hvis man bare mener det "kun" er det.
Jeg vil mene det er et kæmpe selvmål af Troels Bech, at han ikke har fået ordnet den kontrakt for længst. Det er også pinligt ringe at træneren ikke kan bruge ham i 1.division.
TB og SK står uanset hvad bare og ser dumme ud i denne sag.
Det må simpelthen være slut med så dårligt lederskab.
Hvordan er det et selvmål? BW prøvede også i 8-10 måneder, men blev afvist hver gang. Der spillede Slotsager endda fast og i Superligaen, men det fik heller ikke en forlængelse i hus.
Jeg skal dog gerne erklære mig enig omkring spilletiden, det giver ikke meget mening.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Vi får vel aldrig hele sandhed om den beklagelige sag til at vide
Men læggede lidt nærke til at Slotsager efter nedrykningen hurtigt meldte ud at være villig at spille for OB hvis klubben ville det. Men han udtalte sig i den sammenhæng overhoved ikke om han også er villig at skrive forlængelsen og det kunne man vel have forventer med kun et år mere og som klubbens guldfugl. Så har en anelse at Slotsager dertid allerede var tabt for OB. I bagkloghedens kkyare lys skulle vi have solgt ham til Sturm Graz men på den anden side var deres bud ned 2 millioner Euro meget lavt for en golden-boy og i sammenligning med de summer som før var forventet for et salg af Slotsager. Måske TB byggede på et bedre bud eller stadig at have en god chance at komme til en forlængelse I hvert fald en elendig sag for alle parter men den størsre fejl var vel ikke at sikre en forlængelse allerede før forpret 2023. Rettidig omhu kan vel ikke beskrives som ledelsens styrke.
Meget kan man sige om BW, men han forsøgte trods alt allerede tilbage i 2023 at få forlænget med Slots. Så man forsøgte da om ikke andet med rettidig omhu.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Nej lige præcis, der er jo en forskel. Det kan jo lyde nok så flot at vælge OB til, vel vidende at man alligevel snart skal videre.
Meget kan man sige om BW, men han forsøgte trods alt allerede tilbage i 2023 at få forlænget med Slots. Så man forsøgte da om ikke andet med rettidig omhu."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
"Kun" er ikke ment i forhold til talent etc... men i forhold til de "kæmpe fejl" TB bliver skudt i skoene. Det handler ikke om kæmpe fejl, hvis de overhovedet er begået. Det handler sådan set "kun" om, at der er to parter som ikke har kunne blive enige. Den er ikke meget længere end det.
Hvordan er det et selvmål? BW prøvede også i 8-10 måneder, men blev afvist hver gang. Der spillede Slotsager endda fast og i Superligaen, men det fik heller ikke en forlængelse i hus.
Jeg skal dog gerne erklære mig enig omkring spilletiden, det giver ikke meget mening.
hvis TB har vist at en forlængelse ikke lå i kortene - så er det da, i mine øjene en fejl af de større ikke at lave salget. Det er den del jeg ganske simpelthen ikke forstår - ja vi har været fint besat på de bagerste positioner - men jo ingen grund til en af de pladser på bænken skulle indtages af slotsager.
det er klart der også er en anden part her - det kan være Slotsagers lejr har talt med to tunger - og gået hårdt efter et frit skifte - og dermed reelt gjort et salg umuligt.
Det er alt sammen spekulationer - og vi forsøger jo i et eller andet omfang at få det til at give mening.
Comment
-
Ligenu gad jeg godt at man skrev 5 år med Ejdum, 5 år med Slotsager, 3 år med option på Askou, 4 år med Mickelson, Lagde et år til Owusus, Lagde et år til Mannehs, Lagde et år til Deedsons,
Lagde et år til Kjerrumgårds i forvejen lange, Lagde et år til Myhras, Lagde et år til Bjørn Paulsens, 5 år med Juel-Sandberg, 5 år med Martin.
Resten skal vi se noget mere fra, og så skal der hentes en angriber, en 8er samt en back.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg“OB kunne bare have solgt Slot til Sturm Graz”.
Jeg er lidt nysgerrig. Hvad nu hvis han sagde nej til det?
OB kan vel ikke sælge Slot uden han siger ja til det. Eller kan de?
Comment
-
Det kunne jo også være, at TB netop gerne ville gøre ham til en af de bedst betalte, men at BWs tilbud måske var endnu højere end det...
Eller som Slots selv har udtalt, at han gerne vil blive så længe han kan fortsætte sin udvikling. Det er svært I 1. Division, svært på bænken.
Jeg ved godt du er efter folk fordi de ikke vil opgive det hele her 5 måneder efter TB kom til, men det kunne jo også være du skulle kigge lidt ind af, om ikke det er dig der kører tingene lidt af sporet. Evt. blive lidt voksen i din tilgang til andre meninger end din egen.
Ingen skal opgive noget, men føler ikke at TB har flyttet eller kommer til at flytte noget som helst !
Skal nok uddybe det i næste uge i mellemtiden er du meget velkommen til at skrive, hvad der er sket af positive ting under TB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det der er da en sørgelig kommentar. Jeg forholder mig da til andres meninger (måske med lidt kant), men prøver altid at ramme bolden, ikke personen
Ingen skal opgive noget, men føler ikke at TB har flyttet eller kommer til at flytte noget som helst !
Skal nok uddybe det i næste uge i mellemtiden er du meget velkommen til at skrive, hvad der er sket af positive ting under TB
TB er lykkedes med at skille sig af med næsten et helt hold af kulturløse lejesvende, og alligevel samlet et hold som har vundet 12 af 14 kampe. Truppen virker mere eller mindre blottet for malplacerede spillere på dyre kontrakter, som man er nødt til at skille sig af med, for at gøre plads til nye. Truppen er klar til at blive bygget op over de næste to vinduer, så den er superligaklar. Det bliver så TB's store udfordring, så også at komme i mål med den mission.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det der er da en sørgelig kommentar. Jeg forholder mig da til andres meninger (måske med lidt kant), men prøver altid at ramme bolden, ikke personen
Jeg er af den mening, at han pt er overscoret, og har alt for let ved sit job. Det er først når OB er tilbage i superligaen man kan måle på ham, men umiddelbart er det
efter min mening også der han hører til. OB har været meget heldige med hans ansættelse, og at der så hurtigt er kommet ro på i Ådalen var det vi kunne håbe på,
sportsligt er det vildt at man har vundet 11 ud af 13 kampe i rækken, det var i hvert fald ikke sket med den trup der sluttede superligaen af for OB. Jeg har det meget
fint med at der er blevet luget grundigt ud, og gjort plads til unge fra eget akademi.
Last edited by jojo; 30-10-2024, 21:40.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg kan godt starte.
TB er lykkedes med at skille sig af med næsten et helt hold af kulturløse lejesvende, og alligevel samlet et hold som har vundet 12 af 14 kampe. Truppen virker mere eller mindre blottet for malplacerede spillere på dyre kontrakter, som man er nødt til at skille sig af med, for at gøre plads til nye. Truppen er klar til at blive bygget op over de næste to vinduer, så den er superligaklar. Det bliver så TB's store udfordring, så også at komme i mål med den mission.
MEN jeg tror altså du kunne have sat hvilken som helst sportsdirektør til at gøre det arbejde han har gjort i sommers. "Sammensat" en trup - han har hentet én spiller...
ryddet op - ja, men det tog da også sin tid - syntes ikke der var noget imponerende i de salg han lavede og endte jo med at skulle betale sig ud af de sidste (noget alle jo vidste ville ske)
Imponerende for mig er det at det næsten er det samme hold som sidste sæon man har fået til at fungere så meget bedre sammen - dét er godt arbejde.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
selv om jeg bestemt ikke er TBs største fan - så er jeg ikke i tvivl om det er noget af en kapacitet vi har fået tilknyttet.
MEN jeg tror altså du kunne have sat hvilken som helst sportsdirektør til at gøre det arbejde han har gjort i sommers. "Sammensat" en trup - han har hentet én spiller...
ryddet op - ja, men det tog da også sin tid - syntes ikke der var noget imponerende i de salg han lavede og endte jo med at skulle betale sig ud af de sidste (noget alle jo vidste ville ske)
Imponerende for mig er det at det næsten er det samme hold som sidste sæon man har fået til at fungere så meget bedre sammen - dét er godt arbejde.
Nogen mener jo alle starter i minus og skal arbejde sig i plus.
Andre ser det lige modsat.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
selv om jeg bestemt ikke er TBs største fan - så er jeg ikke i tvivl om det er noget af en kapacitet vi har fået tilknyttet.
Er bange for at denne sæson ikke ville være meget bedre end sidste sæson hvis OB stadig spillede SL.
Der var også enkelte lyspunkter i sidste sæson - der er også rædderlige kampe i denne .. uagtet at mange kampe er vundet er flere nogen man kunne have mistet point i .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment