Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Øøøhhh.... du mistede mig lige

Hvorfor river TB et tilbud i stykker, hvis Slotslejren allerede har afvist det ?

Som tidligere nævnt ville jeg havde tilbudt ham en tre-fireårige kontakt som én af de bedste betalte i truppen. Meeeen, det ønsker vores sportsdirektør ikke. Så i stedet for måske at "miste" 1.000.000,- million på et år (i løn) og sikre et salg (10 - 20 millioner) i sommer, har "man/TB" vurderet at det er bedre, at han smutter gratis, da han tydeligvis pynter på bænken ! ! !

Bliv bare ved med jeres forgudelse af den nuværende sportslige ledelse

Som jeg har sagt før... TB er væk inden nytåret 25/26 !
    Hvis der bliver lagt et tilbud, som bliver afvist, tror du så det fungerer således, at den som giver tilbuddet siger ok, så ryger det i makulatoren? nej vel....

Comment

Dengang var situationen også at vi lige netop missede top 6 i grundspillet, nu er situationen en helt anden. Og megetkan være gået galt imellem Slotsager og OB siden, så det ikke længere bare er at smide et stort nok tilbud på bordet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg

Dengang var situationen også at vi lige netop missede top 6 i grundspillet, nu er situationen en helt anden. Og megetkan være gået galt imellem Slotsager og OB siden, så det ikke længere bare er at smide et stort nok tilbud på bordet.
        Men det er et fint eksempel på, at vi altså bare skal få forlænget med vores unge talenter, som gør det godt - og det hellere i går end i dag.

Slots-sagen betragter jeg som både sær og utroligt ærgerlig. Det burde have været en solstrålehistorie.

Comment

[QUOTE=Jungledyret;n352761]

Men det er et fint eksempel på, at vi altså bare skal få forlænget med vores unge talenter, som gør det godt - og det hellere i går end i dag.

Slots-sagen betragter jeg som både sær og utroligt ærgerlig. Det burde have været en solstrålehistorie.[/QUOTE]

Jeg skal ikke gøre mig klog på om TB har en skurkerolle i den her misere, men for OB som klub er det noget af det mest pinlige jeg kan mindes, at man kan formøble ikke at få bare en nogenlunde transfersum i kassen for et top 100-talent.

Comment

Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg

Præcis, men når det nu er situationen, så forstår man bare ikke, at han ikke blev solgt til Sturm Graz i sommer, hvis altså det er rigtigt at de har budt 2 mio euro.
            Jeg tænker, at tilbudet må været noget lavere siden det ikke skete, ligesom at den snak der var i efteråret, hvor han vel var varmest, nok bare var snak.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Præcis, men når det nu er situationen, så forstår man bare ikke, at han ikke blev solgt til Sturm Graz i sommer, hvis altså det er rigtigt at de har budt 2 mio euro.
              Jeg tænker, at tilbudet må været noget lavere siden det ikke skete, ligesom at den snak der var i efteråret, hvor han vel var varmest, nok bare var snak.
              https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-a...for-slotsager/
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Øøøhhh.... du mistede mig lige

Hvorfor river TB et tilbud i stykker, hvis Slotslejren allerede har afvist det ?

Som tidligere nævnt ville jeg havde tilbudt ham en tre-fireårige kontakt som én af de bedste betalte i truppen. Meeeen, det ønsker vores sportsdirektør ikke. Så i stedet for måske at "miste" 1.000.000,- million på et år (i løn) og sikre et salg (10 - 20 millioner) i sommer, har "man/TB" vurderet at det er bedre, at han smutter gratis, da han tydeligvis pynter på bænken ! ! !

Bliv bare ved med jeres forgudelse af den nuværende sportslige ledelse

Som jeg har sagt før... TB er væk inden nytåret 25/26 !
                Det kunne jo også være, at TB netop gerne ville gøre ham til en af de bedst betalte, men at BWs tilbud måske var endnu højere end det...

Eller som Slots selv har udtalt, at han gerne vil blive så længe han kan fortsætte sin udvikling. Det er svært I 1. Division, svært på bænken.

Jeg ved godt du er efter folk fordi de ikke vil opgive det hele her 5 måneder efter TB kom til, men det kunne jo også være du skulle kigge lidt ind af, om ikke det er dig der kører tingene lidt af sporet. Evt. blive lidt voksen i din tilgang til andre meninger end din egen.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det kunne jo også være, at TB netop gerne ville gøre ham til en af de bedst betalte, men at BWs tilbud måske var endnu højere end det...

Eller som Slots selv har udtalt, at han gerne vil blive så længe han kan fortsætte sin udvikling. Det er svært I 1. Division, svært på bænken.

Jeg ved godt du er efter folk fordi de ikke vil opgive det hele her 5 måneder efter TB kom til, men det kunne jo også være du skulle kigge lidt ind af, om ikke det er dig der kører tingene lidt af sporet. Evt. blive lidt voksen i din tilgang til andre meninger end din egen.

jeg er sådan set enig med dig. Men det er godt nok svært ikke at se det her som en sag hvor TB har lavet nogle kæmpe fejl.

Har han vidst at forlængelse ikke lå i kortene - så skulle han have sat alt ind på et salg. Den her sag er for mig så mærkelig - og vi får næppe sandheden at vide - selv efter Slotsagers afgang. Men hold op hvor ville jeg gerne vide hvor kæden er hoppet af.

BW har angiveligt lagt et bud - måske for stort og så har TB trukket det tilbage - fair nok. Men lyder jo ikke til han er kommet med noget andet. Og så mister man mig altså - et salg selv om det havde været et mindre et af slagsen havde da givet mere mening end, min. halvt år i 1 division - hvor Slots sidder på bænken og mest er brugt som indskifter for at spare BP...det kunne Ivan snildt have klaret.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg er sådan set enig med dig. Men det er godt nok svært ikke at se det her som en sag hvor TB har lavet nogle kæmpe fejl.

Har han vidst at forlængelse ikke lå i kortene - så skulle han have sat alt ind på et salg. Den her sag er for mig så mærkelig - og vi får næppe sandheden at vide - selv efter Slotsagers afgang. Men hold op hvor ville jeg gerne vide hvor kæden er hoppet af.

BW har angiveligt lagt et bud - måske for stort og så har TB trukket det tilbage - fair nok. Men lyder jo ikke til han er kommet med noget andet. Og så mister man mig altså - et salg selv om det havde været et mindre et af slagsen havde da givet mere mening end, min. halvt år i 1 division - hvor Slots sidder på bænken og mest er brugt som indskifter for at spare BP...det kunne Ivan snildt have klaret.
                    Det er da helt sikkert en øv-sag, men jeg har svært ved at se de her kæmpe fejl.
                    Det er selvfølgelig altid et gamble, men TB havde jo ikke været her mange uger da OB afviste buddet på Slots... om det så var TB eller de højere herrer der afviste det. Fulgt op med en udtalelse om man hellere vil forlænge kontrakten med ham.

Så langt ser jeg ingen problemer. Det var værre hvis buddet var afvist sidst i vinduet.

Hvad der så er op og ned i de senere udtalelser fra TB og fra Slots agent, det ved jeg af gode grunde ikke.
                    Som du siger, fair nok hvis TB ikke har kunne stå inde for BWs tilbud, og omvendt kan man også sige, fair nok hvis Slots lejren er blevet skuffede... men altså, så er det jo "kun" det.

Vi må bare håbe de finder hinanden og vi kan få en lille forlængelse, men det ser da godt nok ikke ud til at blive tilfældet.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det er da helt sikkert en øv-sag, men jeg har svært ved at se de her kæmpe fejl.
                      Det er selvfølgelig altid et gamble, men TB havde jo ikke været her mange uger da OB afviste buddet på Slots... om det så var TB eller de højere herrer der afviste det. Fulgt op med en udtalelse om man hellere vil forlænge kontrakten med ham.

Så langt ser jeg ingen problemer. Det var værre hvis buddet var afvist sidst i vinduet.

Hvad der så er op og ned i de senere udtalelser fra TB og fra Slots agent, det ved jeg af gode grunde ikke.
                      Som du siger, fair nok hvis TB ikke har kunne stå inde for BWs tilbud, og omvendt kan man også sige, fair nok hvis Slots lejren er blevet skuffede... men altså, så er det jo "kun" det.

Vi må bare håbe de finder hinanden og vi kan få en lille forlængelse, men det ser da godt nok ikke ud til at blive tilfældet.
                      Om 2 måneder må Slotsager frit forhandle med andre klubber. Klubbens ubestridte største talent i mange år som man burde have forlænget med for længst, eller solgt.

Man skal godt nok være naiv fan, hvis man bare mener det "kun" er det.
                      Jeg vil mene det er et kæmpe selvmål af Troels Bech, at han ikke har fået ordnet den kontrakt for længst. Det er også pinligt ringe at træneren ikke kan bruge ham i 1.division.
                      TB og SK står uanset hvad bare og ser dumme ud i denne sag.
                      Det må simpelthen være slut med så dårligt lederskab.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Om 2 måneder må Slotsager frit forhandle med andre klubber. Klubbens ubestridte største talent i mange år som man burde have forlænget med for længst, eller solgt.

Man skal godt nok være naiv fan, hvis man bare mener det "kun" er det.
                        Jeg vil mene det er et kæmpe selvmål af Troels Bech, at han ikke har fået ordnet den kontrakt for længst. Det er også pinligt ringe at træneren ikke kan bruge ham i 1.division.
                        TB og SK står uanset hvad bare og ser dumme ud i denne sag.
                        Det må simpelthen være slut med så dårligt lederskab.
                        Pænt mange antagelser i et indlæg uden noget konkret.

Tænker der ligger noget mere i denne sag end det vi lige kender til og hvis det var så nemt og ligetil, så var det sgu nok sket

Comment

Vi får vel aldrig hele sandhed om den beklagelige sag til at vide
                          Men læggede lidt nærke til at Slotsager efter nedrykningen hurtigt meldte ud at være villig at spille for OB hvis klubben ville det. Men han udtalte sig i den sammenhæng overhoved ikke om han også er villig at skrive forlængelsen og det kunne man vel have forventer med kun et år mere og som klubbens guldfugl. Så har en anelse at Slotsager dertid allerede var tabt for OB. I bagkloghedens kkyare lys skulle vi have solgt ham til Sturm Graz men på den anden side var deres bud ned 2 millioner Euro meget lavt for en golden-boy og i sammenligning med de summer som før var forventet for et salg af Slotsager. Måske TB byggede på et bedre bud eller stadig at have en god chance at komme til en forlængelse I hvert fald en elendig sag for alle parter men den størsre fejl var vel ikke at sikre en forlængelse allerede før forpret 2023. Rettidig omhu kan vel ikke beskrives som ledelsens styrke.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Pænt mange antagelser i et indlæg uden noget konkret.

Tænker der ligger noget mere i denne sag end det vi lige kender til og hvis det var så nemt og ligetil, så var det sgu nok sket
                            Læs igen. Der er ikke nogen antagelser, kun fakta.

Der er ikke forlænget = fakta
                            Der er ikke solgt = fakta
                            SK har stort set ikke brugt Slotsager = fakta

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Læs igen. Der er ikke nogen antagelser, kun fakta.

Der er ikke forlænget = fakta
                              Der er ikke solgt = fakta
                              SK har stort set ikke brugt Slotsager = fakta
                              Der ikke forlænget eller solgt, men om det er TB skyld ved vi ikke.
                              Slot spiller ikke, det er mærkeligt. Men man kan mene at Gomez er foran pt. Vi aner intet.

Så ja du bruger fakta, men antager på grundene til hvorfor det er sådan.

Comment

“OB kunne bare have solgt Slot til Sturm Graz”.
                                Jeg er lidt nysgerrig. Hvad nu hvis han sagde nej til det?
                                OB kan vel ikke sælge Slot uden han siger ja til det. Eller kan de?

Comment

Working...
                                X