Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

    Jeg kan ikke svare på, om Martin Hansen kan affinde sig med at være 2. valg, eller om hans fysik kan holde til det. Men jeg hører, at han bidrager enormt positivt til kulturen i truppen, og så viste han også, at han har et vist niveau i 1-0 sejren over Hillerød, hvor vi var i undertal det sidste kvarter + tillægstid. Så jeg aner det ikke, men hvis den udmeldte option kan anvendes, mener jeg, man bør gøre det, da vi har brug for et utrolig kompetent andetvalg, når/hvis Myhra bliver skadet.. En erstatning, der gør, at vi ikke taber på lederskabsdelen, og det er mit indtryk, at Martin Hansen har en meget fremtrædende lederrolle i truppen på trods af, at han er andetvalg, fordi hans holdkammerater tager ham seriøst. Men folk må endelig rette mig, hvis jeg er helt galt på den.

    Enten har man afklaret inden sommeren '25 om Owusu vil forlænge, ellers lever man med risikoen for, at han kan forhandle frit med andre klubber fra vinteren '25, og der skal gerne være en fast struktur i organisationen, der gør, at det mere er reglen end undtagelsen, at vores spillere ikke skifter transferfrit til andre klubber.

    Der er heller ikke kun fire midtbanespillere, men fem - hvis du tæller Sandberg med. Og hvis strategien er, at der skal være kortere vej for vores talenter til spilletid, ville jeg ikke prioritere at hente en femte midtbanespiller udefra, da der så vil blive for langt til spilletid for Sandberg. Det er imidlertid vigtigt, at man erstatter Manneh, hvis forlængelse ikke er mulig - men det håber jeg virkelig det er. Hans fod har godt nok sikret os en hel anden farlighed på dødbolde.

    Jeg er ikke bekymret for Deedsons niveau. Det svinger en smule, men ikke mere end vi har været vant til, og jeg er egentlig tryg ved, at her har vi en superligaspiller.

    Om Fenger er væk, kan vi jo kun spekulere i, men ville være rart hvis Obstruktion eller SFÅ ville følge op på, om Fenger og Manneh overhovedet vil overveje at forlænge? Nu har der jo været så meget fokus på Slotssager, men i mellemtiden har en journalist jo faktisk spurgt Nico, om han ville forlænge, og det blev vi da klogere af. Måske vi også kunne blive klogere, hvis nogen gad at spørge Fenger og Manneh (jeg tror i øvrigt aldrig, jeg har set et interview med Manneh?)

    I øvrigt enig i dine tanker og undringer vedrørende Markus J, Hannesborg og William Martin. Men personligt synes jeg, at jeg har set nok fra dem til, at jeg mener, vi skal passe på dem.

    Jeg håber også Troels arbejder på en forlængelse med Ejdum inden årets udgang. Det vil være rettidig omhu. Han er dygtig!
    Jeg er ganske enig i dine betragtninger - med et par enkelt markante undtagelser - vores centrale midtbane er ikke kvalitetsmæssigt på et niveau der vil kunne matche Silkeborg, Viborg og Randers hvis vi betragter dem som midterhold i Superligaen - der mangler kvalitet og fysik - helt galt går det hvis vi sammenligner dem med top 5 (men det skal vi jo heller ikke) - der vil vi blive most fuldstændig tilbage i eget felt. Jeg mener derfor at vi har brug for 1-2 markante forstærkninger på en af de to 8 ere eller en 6 - gerne en som kan dække begge. Hvem skal så ud ? mit bud er Manneh og så må Ejdum, Trybull og Bonde rotere eller dagsformen / den nye type vi evt. får ind må afklare hvem der spiller.

    Så mener jeg vi har behov for en stærk og stabil kant - MJ og Don D - er for svingende og har for mange kampe uden output til superligaen - en ny forstærkning - så kan de to rotere på den anden kant, hvis en af dem ikke sætter sig permanent på pladsen. MF regner jeg med er væk til sommer.

    Comment

    Working...
    X