Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Kolding - OB 27/09/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

    Stop med at tale ned til mig ......eller er du for selvfed til det
    Er det disse stolte brødre du taler om?

    https://www.instagram.com/hooligans_cz/p/CrsXm0qsy_I/

    Hvorfor skal du/de altid været maskerede/slørede?

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

      Man stikker sgu da ikke sine kammerater.

      Man kan altid fortælle man ikke bryder sig om opførelsen og de forskellige gerninger.
      Men man stikket ikke en kammerat.
      Så kald det "hjælpe på vejen at tage ansvaret". Hvis de som gjorde hærværet og er intern bekendt under PB ikke stiller op så falder det tilbage til hele fangruppering.
      Ved der er rigtig gode fyre i PB. Men allerede under Viborg-kampen var der en meget problematisk opførsel af flere som kom med de uofficielles bus til kampen. Udover at de kastede kanonslag hvorfor vi alle blev straffet med en lukket RMN var der flere som ooførte sig meget aggressiv timod medfans. Province Boys har et ansvar for hvem de tager med i deres fælleskab og skal klare det hvis der er folk i gruppen som opfører sig så problematisk. Og det skal være mere end kun en udmelding.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Er det disse stolte brødre du taler om?

        https://www.instagram.com/hooligans_cz/p/CrsXm0qsy_I/

        Hvorfor skal du/de altid været maskerede/slørede?
        Jeg er ikke PB eller tilhører nogen grp i det uofficielle-bare for at slå det fast , så drop du bare brødre men jeg er satme heller ikke hr og fru franskbrød med pege fingre moralen

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

          Stop med at tale ned til mig ......eller er du for selvfed til det
          Jeg taler ikke ned til dig. Jeg foreholder dig fakta.


          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            måske bare lade være med at ødelægge noget...
            Jeg tvivler på at man kan komme igennem med et så vanvittigt budskab.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Selvfølgelig gør man det ved den slags opførsel - hvis man vel og mærke er et voksent menneske.

              Pubertært indlæg.
              Du stikker bare løs. Du må være en eftertragtet kammerat.

              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Det har intet at gøre med stikker mentalitet . Det kaldes meddelagtighed. Når man har viden om en forbrydelse, kender navnet på nogle af de skyldige. Og ikke videregiver disse oplysninger til politiet.
                Inden det løber af sporet. Du er ikke på nogen måde forpligtede til at anmelde nogen. Om du så overvære det.
                "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

                  Inden det løber af sporet. Du er ikke på nogen måde forpligtede til at anmelde nogen. Om du så overvære det.
                  Stærkt moralkodeks, du har fået med dig…

                  men du har desværre ret.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                    Stærkt moralkodeks, du har fået med dig…

                    men du har desværre ret.
                    Det var nu et svar til påstanden om meddelagtighed.


                    "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                    Comment

                    Working...
                    X