Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Kolding - OB 27/09/24

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• BEWC
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Stærkt moralkodeks, du har fået med dig…

men du har desværre ret.
    Det var nu et svar til påstanden om meddelagtighed.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

Inden det løber af sporet. Du er ikke på nogen måde forpligtede til at anmelde nogen. Om du så overvære det.
    Stærkt moralkodeks, du har fået med dig…

men du har desværre ret.

Leave a comment:

• BEWC
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Det har intet at gøre med stikker mentalitet . Det kaldes meddelagtighed. Når man har viden om en forbrydelse, kender navnet på nogle af de skyldige. Og ikke videregiver disse oplysninger til politiet.
    Inden det løber af sporet. Du er ikke på nogen måde forpligtede til at anmelde nogen. Om du så overvære det.

Leave a comment:

• BEWC
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Selvfølgelig gør man det ved den slags opførsel - hvis man vel og mærke er et voksent menneske.

Pubertært indlæg.
    Du stikker bare løs. Du må være en eftertragtet kammerat.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

måske bare lade være med at ødelægge noget...
    Jeg tvivler på at man kan komme igennem med et så vanvittigt budskab.

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Stop med at tale ned til mig ......eller er du for selvfed til det
    Jeg taler ikke ned til dig. Jeg foreholder dig fakta.

Leave a comment:

• jesper hansen ud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Er det disse stolte brødre du taler om?

https://www.instagram.com/hooligans_cz/p/CrsXm0qsy_I/

Hvorfor skal du/de altid været maskerede/slørede?
    Jeg er ikke PB eller tilhører nogen grp i det uofficielle-bare for at slå det fast , så drop du bare brødre men jeg er satme heller ikke hr og fru franskbrød med pege fingre moralen

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

Man stikker sgu da ikke sine kammerater.

Man kan altid fortælle man ikke bryder sig om opførelsen og de forskellige gerninger.
    Men man stikket ikke en kammerat.
    Så kald det "hjælpe på vejen at tage ansvaret". Hvis de som gjorde hærværet og er intern bekendt under PB ikke stiller op så falder det tilbage til hele fangruppering.
    Ved der er rigtig gode fyre i PB. Men allerede under Viborg-kampen var der en meget problematisk opførsel af flere som kom med de uofficielles bus til kampen. Udover at de kastede kanonslag hvorfor vi alle blev straffet med en lukket RMN var der flere som ooførte sig meget aggressiv timod medfans. Province Boys har et ansvar for hvem de tager med i deres fælleskab og skal klare det hvis der er folk i gruppen som opfører sig så problematisk. Og det skal være mere end kun en udmelding.

Leave a comment:

replied

Er det disse stolte brødre du taler om?

https://www.instagram.com/hooligans_cz/p/CrsXm0qsy_I/

Hvorfor skal du/de altid været maskerede/slørede?

Leave a comment:

• jesper hansen ud
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Kan ell vil du ikke forstå det. Forfatteren til det officielle skriv fra P boys indrømmer jo, at have navne på personer som har deltaget i dette hærværk. Der er en regning der skal betales af de pågældende, ikke af os andre.

Leave a comment:

• sinus
    replied

Fyens - bold-eb tv2 - tv2 fyn osv ....men lad os kalde det intens dækning- men jeg spørger hvad du vil opnå med at melde de skyldige når P boys tydeligt tager afstand fra få individers deltagelse
    Kan ell vil du ikke forstå det. Forfatteren til det officielle skriv fra P boys indrømmer jo, at have navne på personer som har deltaget i dette hærværk. Der er en regning der skal betales af de pågældende, ikke af os andre.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Fyens - bold-eb tv2 - tv2 fyn osv ....men lad os kalde det intens dækning- men jeg spørger hvad du vil opnå med at melde de skyldige når P boys tydeligt tager afstand fra få individers deltagelse
    Lol.

De dækker helt rimeligt en historie om hærværk fra - antager jeg - idiotiske teenagere.

Pak den der fjollede og navlebeskuende hetz-tankegang væk. Få de skyldige til at tage ansvar. Done. Videre. Uinteressant.

Leave a comment:

replied

Så når du ser noget kriminelt skal det ikke anmeldes fordi det er dine venner

Ja, hun blev voldtaget af mine venner, men vi tager tydeligt afstand fra det, da de kun var tre om det

Leave a comment:

• jesper hansen ud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Øøøhhh, hvilke medier kører hetz

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Har før oplevet at nogle sætter andre i miskredit. Kan hænde at dem der har skrevet Province Boys, slet ikke er en del af dem.
    ... og jeg bliver klandret for at skrive dumme ting herinde

"Fanklubben" har selv erkendt det - "Fanklubben The Province Boys bekræfter at medlemmer deltog i hærværk på DSB-tog."

https://www.tv2fyn.dk/odense/fanklub...r-utilgiveligt
    Last edited by Online; 29-09-2024, 18:16.

Leave a comment:

Working...
X