Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: ACH - OB, lørdag 14/9 kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: ACH - OB, lørdag 14/9 kl. 17.00

    Så er det tid til at møde endnu et eks Superligahold og på udebane kan det måske give lidt spænding ..

    Så vidt jeg har læst mig til er alle kampklar og på trods af at Mickelson kommer med mange km. i flyveren lige op til forventer jeg samme start11 som tidligere;

    Myhra
    Owusu. Bjørn. Gomez. Michelson.
    Manneh.
    Ejdum. Bonde.
    DonD. Luca. Fenger.

    og sejr ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Skriv gerne en PM, hvis der er nogen, som ved hvor kampen kan ses på stream (som ikke er Viaplay)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Så er det tid til at møde endnu et eks Superligahold og på udebane kan det måske give lidt spænding ..

      Så vidt jeg har læst mig til er alle kampklar og på trods af at Mickelson kommer med mange km. i flyveren lige op til forventer jeg samme start11 som tidligere;

      Myhra
      Owusu. Bjørn. Gomez. Michelson.
      Manneh.
      Ejdum. Bonde.
      DonD. Luca. Fenger.

      og sejr ..
      Jeg tror det bliver første point tab i sæsonen. Mon ikke Horsens vil være en kandidat til oprykning når det skal afgøres til foråret.
      Alle stimer slutter på et tidspunkt og det kunne sagtens være på lørdag det sker for os.

      Comment


        #4
        Vi har snakket med Jakob Bonde om landskampspausen, kampen mod Horsens, og om måske at undvære Luca Kjerrumgaard.

        Bonde har nydt pausen: Nu vil han køre videre på stimen - OBstruktion

        Comment


          #5
          Truppen:
          https://ob.dk/nyheder/2024/september...rdicbet-ligaen
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Er der en ændring med Viaplay? Viser de ikke mere alle NordicBet-kampe? Ville gerne se Vendsyssel -Hillerød men kunne ikke finde den.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Som forventet: Markus Jensen starter i sted af Luca. Ellers samme som sidst
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Nogen der kan hjælpe med et link?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Er der en ændring med Viaplay? Viser de ikke mere alle NordicBet-kampe? Ville gerne se Vendsyssel -Hillerød men kunne ikke finde den.
                  Ikke andet end de har lavet en ny premium pakke man skal opdatere til. Deres aftaler gennem Norlys og Yousee tilbyder kun deres viaplay total som ikke viser Nordicbet. SÅ jeg mangler også et link :P

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                    Ikke andet end de har lavet en ny premium pakke man skal opdatere til. Deres aftaler gennem Norlys og Yousee tilbyder kun deres viaplay total som ikke viser Nordicbet. SÅ jeg mangler også et link :P
                    Hvis man før havde Viasat total direkte fra dem og ikke via tv-udbyder, har de så vidt jeg ved automatisk opgraderet en til premium. Jeg kan i hvert fald godt finde ac Horsens ob, men den er gemt af vejen og skal findes i oversigten eller i nordic bet menuen langt væk fra forsiden. Ak ja. Det er fandme dyrt og sørgeligt at rykke ned. Man får tydeligt at mærke, man ikke længere holder med et storhold.
                    Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                    lykke, ulykke de gange på rad,
                    medgang og modgang hinanden tilråbe,
                    solskin og skyer de følges og ad.
                    Jorderigs guld
                    er prægtig muld,
                    Himlen er ene af salighed fuld.
                    - Kingo, 1681

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

                      Hvis man før havde Viasat total direkte fra dem og ikke via tv-udbyder, har de så vidt jeg ved automatisk opgraderet en til premium. Jeg kan i hvert fald godt finde ac Horsens ob, men den er gemt af vejen og skal findes i oversigten eller i nordic bet menuen langt væk fra forsiden. Ak ja. Det er fandme dyrt og sørgeligt at rykke ned. Man får tydeligt at mærke, man ikke længere holder med et storhold.
                      Mit er desværre gennem en tv-udbyder og min app siger du ikke har adgang til dette indhold længere :(
                      Og jeg synes det er så ringe af viaplay at gemme de kampe bag et dyrere produkt i denne allerede alt for dyre jungle. Ud over jeg har alt flowtv og alle streamingtjenester gennem telefonudbydere mv, så tvinger de fandme en til at købe viaplay selvstændigt igen for at få en højere pakke selvom jeg allerede har viaplay der ikke kan opgraderes.
                      Sindsygt.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                        Ikke andet end de har lavet en ny premium pakke man skal opdatere til. Deres aftaler gennem Norlys og Yousee tilbyder kun deres viaplay total som ikke viser Nordicbet. SÅ jeg mangler også et link :P
                        Så vidt jeg ved, så er Viaplay Premium ikke tilgængelig gennem nogen udbyder. Så er det bare surt show hvis du har VIaplay Total gennem din udbyder, du er stadig tvangsindlagt til at betale 499kr. for Premium, hvis du vil se det hos Viaplay.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Så vidt jeg ved, så er Viaplay Premium ikke tilgængelig gennem nogen udbyder. Så er det bare surt show hvis du har VIaplay Total gennem din udbyder, du er stadig tvangsindlagt til at betale 499kr. for Premium, hvis du vil se det hos Viaplay.
                          Jep, og det synes jeg egentlig er noget svineri.
                          500 kr om måneden for at se 4 fodboldkampe :/

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                            Jep, og det synes jeg egentlig er noget svineri.
                            500 kr om måneden for at se 4 fodboldkampe :/
                            De er nogle kæmpe svin.
                            At man skal betale for at se Champions League og Premier League kan jeg forstå. De rettigheder koster kassen. Men rettighederne til 1. division koster ingenting, og kampene er produceret af h til. At man skal betale 500kr for det er decideret vanvid.

                            Comment


                              #15
                              Wow… jeg har også viaplay gennem en tv udbyder og betaler den største pakke jeg kan, netop for at kunne de alle kampe.

                              har kunne se det hidtil, men som andre åbenbart også har erfaret, skal man nu individuelt ind og købe en pakke. Det er sindsygt…….

                              nogen som kan sende et link i pb?

                              Comment

                              Working...
                              X