Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: ACH - OB, lørdag 14/9 kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Umiddelbart nej (det har jeg ikke brugt)
    Hmm, jeg ryger igennem dusinvis af reklamer, VPN og andet knap så stuerent når jeg trykker på linket. Horsens OB har jeg desværre ikke ramt endnu :/

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

      Hmm, jeg ryger igennem dusinvis af reklamer, VPN og andet knap så stuerent når jeg trykker på linket. Horsens OB har jeg desværre ikke ramt endnu :/
      Så prøv denne
      https://stream-24.net/live/stream.ph...?d=1&id=216826

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

        Hmm, jeg ryger igennem dusinvis af reklamer, VPN og andet knap så stuerent når jeg trykker på linket. Horsens OB har jeg desværre ikke ramt endnu :/
        Jeg røg direkte ind uden reklamer m.m.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

          Skal man hente VPN app for at bruge dette link ? Bliver henvist til det når jeg kommer igennem.

          Takker på forhånd
          mvh Thomas
          Jeg ville ikke downloade noget af det der popper op … men kan heller ikke se noget ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Man burde overveje at gå sammen om at lave en fælles klage mail til dem, synes virkelig ikke det kan passe man skal betale så mange penge for at se 1. division, som i øvrigt har været pivringe kvalitet de udsendelser de har sendt…
            Det er politikerne og klubberne man skal skrive til. Ikke at det nødvendigvis hjælper, men chancen er i hvert fald større end hvis man skriver til Viasat selv.

            Men det kan være der snart kommer en ny spiller på markedet. Viasat er i hvert fald indenfor rækkevidde af en rabundus.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Med det link jeg har smidt, har jeg på chrome med ublock origin ingen reklamer overhoved.

              Comment

              Working...
              X