Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB her og nu, i morgen og overmorgen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLyder ikke til at der kommer den store satsning i sommertransfer vinduet
Den 7. plads vi næppe når i år, er jo ikke vanvittigt ambitiøst at gå efter men det er måske indenfor hvad der kan betragtes som realistisk.....med nogle ordentlige signinger
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkan ikke forestille mig andet end der kommer til at ske en del - det skal der bare for at sikre os overlevelse. Så syntes som sådan ikke udmeldingen er overraskende....ville måske også være pænt useriøst at snakke eks. top 4 efter de efterhånden mange års ren elendighed.....plus der kommer en ny træner - igen igen.
Den 7. plads vi næppe når i år, er jo ikke vanvittigt ambitiøst at gå efter men det er måske indenfor hvad der kan betragtes som realistisk.....med nogle ordentlige signinger
håber virkelig at dette er vinduet hvor kvalitetfodboldguden brækker sig ud over os
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLyder ikke til at der kommer den store satsning i sommertransfer vinduet
Selv hvis de har tænkt sig at investere kraftigt i truppen til sommer vil jeg mene det ville være dumt at melde meget mere aggressivt ud til omverdenen og lægge et kæmpe pres på den nye cheftræner som man lige har givet en lang (og formentlig dyr) kontrakt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægDet ved jeg på ingen måde om der gør, men tænker ikke man kan tolke noget ud fra denne udmelding om målsætning. (har dog ikke læst artiklen).
Selv hvis de har tænkt sig at investere kraftigt i truppen til sommer vil jeg mene det ville være dumt at melde meget mere aggressivt ud til omverdenen og lægge et kæmpe pres på den nye cheftræner som man lige har givet en lang (og formentlig dyr) kontrakt.
eller hva?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægDet ved jeg på ingen måde om der gør, men tænker ikke man kan tolke noget ud fra denne udmelding om målsætning. (har dog ikke læst artiklen).
Selv hvis de har tænkt sig at investere kraftigt i truppen til sommer vil jeg mene det ville være dumt at melde meget mere aggressivt ud til omverdenen og lægge et kæmpe pres på den nye cheftræner som man lige har givet en lang (og formentlig dyr) kontrakt.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
"... dermed bryder fynboerne tendensen til, at de hold der bruger flest penge, vinder mest, for klubben opererer i øjeblikket med Superligaens 4. største spillerbudget, og det endda efter flere år med nedskæringer"Last edited by Kaspernon; 08-05-2015, 14:29.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Har heller ikke selv læst den, men kunne godt tænke mig at man gjorde målsætningen en plads bedre, ligesom man gjorde med den målsætning vi har nu.
Altså noget i retning af:
Slutte i den øverste halvdel (top 6)
Comment
-
Jeg tror, at der vil komme en ombygning med KN. Holdet har brug for et nyt system/spilidé, og i overensstemmelse dermed vil holdet blive udviklet. Det kræver tid og sker ikke i kun en transfervindue. Derfor har KN også en fireårig kontrakt.Hvis vi taler om Top-4-placering-ideer i en eller to år vil jeg gerne være tilfreds. Jeg vil hellere blive positiv overrasket efter en beskeden/realistisk målsætning end at være skuffet efter store ord og fantastiske lover."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg"... dermed bryder fynboerne tendensen til, at de hold der bruger flest penge, vinder mest, for klubben opererer i øjeblikket med Superligaens 4. største spillerbudget, og det endda efter flere år med nedskæringer"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJeg tror, at der vil komme en ombygning med KN. Holdet har brug for et nyt system/spilidé, og i overensstemmelse dermed vil holdet blive udviklet. Det kræver tid og sker ikke i kun en transfervindue. Derfor har KN også en fireårig kontrakt.Hvis vi taler om Top-4-placering-ideer i en eller to år vil jeg gerne være tilfreds. Jeg vil hellere blive positiv overrasket efter en beskeden/realistisk målsætning end at være skuffet efter store ord og fantastiske lover.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægjeg vil efterhånden være tilfreds med en sæson hvor vi ikke er i fare for at rykke ned.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment