Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB her og nu, i morgen og overmorgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    I dagens papir udgave af EB, skriver de at ambitionerne for næste sæson bliver, ligesom denne, med en 7. plads og flere point end denne sæson...
    Lyder ikke til at der kommer den store satsning i sommertransfer vinduet

    Comment


      Det er overraskende.....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lyder ikke til at der kommer den store satsning i sommertransfer vinduet
        kan ikke forestille mig andet end der kommer til at ske en del - det skal der bare for at sikre os overlevelse. Så syntes som sådan ikke udmeldingen er overraskende....ville måske også være pænt useriøst at snakke eks. top 4 efter de efterhånden mange års ren elendighed.....plus der kommer en ny træner - igen igen.

        Den 7. plads vi næppe når i år, er jo ikke vanvittigt ambitiøst at gå efter men det er måske indenfor hvad der kan betragtes som realistisk.....med nogle ordentlige signinger

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Det er overraskende.....
          Det stemmer måske ikke overens med dine info?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            kan ikke forestille mig andet end der kommer til at ske en del - det skal der bare for at sikre os overlevelse. Så syntes som sådan ikke udmeldingen er overraskende....ville måske også være pænt useriøst at snakke eks. top 4 efter de efterhånden mange års ren elendighed.....plus der kommer en ny træner - igen igen.

            Den 7. plads vi næppe når i år, er jo ikke vanvittigt ambitiøst at gå efter men det er måske indenfor hvad der kan betragtes som realistisk.....med nogle ordentlige signinger
            I mange vinduer nu har der jo netop sket en del. For så at der ikke er sket en skid..
            håber virkelig at dette er vinduet hvor kvalitetfodboldguden brækker sig ud over os

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              I dagens papir udgave af EB, skriver de at ambitionerne for næste sæson bliver, ligesom denne, med en 7. plads og flere point end denne sæson...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Lyder ikke til at der kommer den store satsning i sommertransfer vinduet
                Det ved jeg på ingen måde om der gør, men tænker ikke man kan tolke noget ud fra denne udmelding om målsætning. (har dog ikke læst artiklen).

                Selv hvis de har tænkt sig at investere kraftigt i truppen til sommer vil jeg mene det ville være dumt at melde meget mere aggressivt ud til omverdenen og lægge et kæmpe pres på den nye cheftræner som man lige har givet en lang (og formentlig dyr) kontrakt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Det ved jeg på ingen måde om der gør, men tænker ikke man kan tolke noget ud fra denne udmelding om målsætning. (har dog ikke læst artiklen).

                  Selv hvis de har tænkt sig at investere kraftigt i truppen til sommer vil jeg mene det ville være dumt at melde meget mere aggressivt ud til omverdenen og lægge et kæmpe pres på den nye cheftræner som man lige har givet en lang (og formentlig dyr) kontrakt.
                  Hvis der skal hentes spillere af en hvis kvalitet som vel også har ambitioner om noget større skal man vel have lidt optimistiske målsætninger som gør at de kan tiltrækkes(europæisk fodbold)

                  eller hva?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Det ved jeg på ingen måde om der gør, men tænker ikke man kan tolke noget ud fra denne udmelding om målsætning. (har dog ikke læst artiklen).

                    Selv hvis de har tænkt sig at investere kraftigt i truppen til sommer vil jeg mene det ville være dumt at melde meget mere aggressivt ud til omverdenen og lægge et kæmpe pres på den nye cheftræner som man lige har givet en lang (og formentlig dyr) kontrakt.
                    Skal lige siges jeg heller ikke læste den, det var i farten hvor kammeraten lige så det, under et billede af Kent... Tænker der er gjort nogen tanker omkring ansættelsen af Kent selvfølgelig, man måske har snust op... og er helt enig i at det nok er meget fornuftig ikke at skue op, i hvert fald ikke i første omgang hvis overhovedet...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      "... dermed bryder fynboerne tendensen til, at de hold der bruger flest penge, vinder mest, for klubben opererer i øjeblikket med Superligaens 4. største spillerbudget, og det endda efter flere år med nedskæringer"
                      Last edited by Kaspernon; 08-05-2015, 14:29.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Har heller ikke selv læst den, men kunne godt tænke mig at man gjorde målsætningen en plads bedre, ligesom man gjorde med den målsætning vi har nu.

                        Altså noget i retning af:

                        Slutte i den øverste halvdel (top 6)
                        På den måde, går man efter flere point end i år (forhåbentligt), og man viser at målet i år (top 7) skal forbedres.

                        Comment


                          Jeg tror, at der vil komme en ombygning med KN. Holdet har brug for et nyt system/spilidé, og i overensstemmelse dermed vil holdet blive udviklet. Det kræver tid og sker ikke i kun en transfervindue. Derfor har KN også en fireårig kontrakt.Hvis vi taler om Top-4-placering-ideer i en eller to år vil jeg gerne være tilfreds. Jeg vil hellere blive positiv overrasket efter en beskeden/realistisk målsætning end at være skuffet efter store ord og fantastiske lover.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            "... dermed bryder fynboerne tendensen til, at de hold der bruger flest penge, vinder mest, for klubben opererer i øjeblikket med Superligaens 4. største spillerbudget, og det endda efter flere år med nedskæringer"
                            Skal vel også med i betragtningerne når vi diskutterer sportschefer og evner

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Jeg tror, at der vil komme en ombygning med KN. Holdet har brug for et nyt system/spilidé, og i overensstemmelse dermed vil holdet blive udviklet. Det kræver tid og sker ikke i kun en transfervindue. Derfor har KN også en fireårig kontrakt.Hvis vi taler om Top-4-placering-ideer i en eller to år vil jeg gerne være tilfreds. Jeg vil hellere blive positiv overrasket efter en beskeden/realistisk målsætning end at være skuffet efter store ord og fantastiske lover.
                              jeg vil efterhånden være tilfreds med en sæson hvor vi ikke er i fare for at rykke ned..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                jeg vil efterhånden være tilfreds med en sæson hvor vi ikke er i fare for at rykke ned..
                                Åh ja, at opleve en hel sæson afslappet (bortset fra den normale ugentlige 90 minutters spænding), det ville være rart ..
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X