Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Vendssysel
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg går ud fra at det er røget helt i vasken med denne nyhed?
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Det var da i grunden også meget lidt man har hørt til den rolle han (måske) var tiltænkt i klubben.
- Likes 1
Comment
-
Vi jagter fredag ikke kun tre point men også en rekord.
https://www.tv2fyn.dk/odense/paa-vej...CQyrOaXQLJupTg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Det var da i grunden også meget lidt man har hørt til den rolle han (måske) var tiltænkt i klubben.
Et egentligt karrierestop er vel heller ikke meldt ud?
Uagtet - fedt at få mulighed for at hylde BK. Hans hjemkomst var for mig ikke en dans på roser, men han blomstrede op i perioder, og han er en dejlig dreng for hvem OB tydeligt betyder noget.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det skal jo også give mening fagligt. Ser ikke en oplagt rolle til BK. Så skulle han starte i det små og få assistenttrænererfaring i ungdomsregi sideløbende med træneruddannelse.
Uagtet - fedt at få mulighed for at hylde BK. Hans hjemkomst var for mig ikke en dans på roser, men han blomstrede op i perioder, og han er en dejlig dreng for hvem OB tydeligt betyder noget.
Der har intet været andet end et par rygter om at B93 forsøgte at få fingrene i ham. Er han reelt stopper, eller er han stadig på jagt efter en ny klub?
Comment
-
Det skal jo også give mening fagligt. Ser ikke en oplagt rolle til BK. Så skulle han starte i det små og få assistenttrænererfaring i ungdomsregi sideløbende med træneruddannelse.
Comment
-
Hvis BK har trænerfagligt talent, meget gerne! Ellers ser jeg ham hellere i en ambassadørrolle.
Begge dele under forudsætning af interesse fra BK, selvsagt.
Kultur er ikke en abstrakt badebillet; det er en konkret måde at gøre tingene på, som går på tværs af organisationen, og faglig merit bør være en grundsten.
- Likes 1
Comment
-
Spændt på dagens opgør med Vendsyssel. På den ene side er det en gylden mulighed, da Vendsyssel er ekstremt hakkende i deres spil, mangler Okosun og virker langsomme
i bagkæden.
På den anden side, så har jeg også sådan en “8 sejre er for godt til at være sandt, det må jo stoppe før eller siden”-følelse. Men den har jeg haft siden Fredericia, og det er jo gået ok med både dem og Hobro.
Tænker vi stiller op uden ændringer og håber vi overfalder Vendsyssel i presset. 3-0….. helst
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHvis BK har trænerfagligt talent, meget gerne! Ellers ser jeg ham hellere i en ambassadørrolle.
Begge dele under forudsætning af interesse fra BK, selvsagt.
Kultur er ikke en abstrakt badebillet; det er en konkret måde at gøre tingene på, som går på tværs af organisationen, og faglig merit bør være en grundsten.
Comment
-
Det blev som ambassadør - fin rolle til BK! Spændende at se, om han fortsætter karrieren. B93 måske?
Denne tråd skal nok opdateres lidt
Comment
Comment